uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
245
Obunachilar
+1024 soatlar
+317 kunlar
+3130 kunlar
Postlar arxiv
خب من درخواست دادم بساز

نیکلاس و فرانکو رو اول بساز

Use the deep of your mind

یچیز متفاوت بده

داش چه فرقی داره الان دوتاشون نظامین سناریو همونه تقریبا-

برا من نمیپره اینبار فرانکو و نیکلاس

اینجا هرکسی درخواستی بده میسازم پشت هم نمیسازم چون تجربه داشتم اینکارو کردم مزه فان پریدع

تروخدا بازم بساز

میشه خودتو بکشی؟

میشه حموم بری؟

میشه اه و ناله کنی انگار دارن میکننت؟

تروخدا

بازم بساز

باو از اراجیف کیر تو کلاش بهتره

از همینجا از شبکه پویا معذرت خواهی میکنم

کجاش خوبه

عروسک خوشگل من بشین کنار دل من به این خوبی با اراجیف اون گوزو مقایسه نکن

Ovozli xabar01:17