ar
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
245
المشتركون
+1024 ساعات
+317 أيام
+3130 أيام
أرشيف المشاركات
خب من درخواست دادم بساز

نیکلاس و فرانکو رو اول بساز

Use the deep of your mind

یچیز متفاوت بده

داش چه فرقی داره الان دوتاشون نظامین سناریو همونه تقریبا-

برا من نمیپره اینبار فرانکو و نیکلاس

اینجا هرکسی درخواستی بده میسازم پشت هم نمیسازم چون تجربه داشتم اینکارو کردم مزه فان پریدع

تروخدا بازم بساز

میشه خودتو بکشی؟

میشه حموم بری؟

میشه اه و ناله کنی انگار دارن میکننت؟

تروخدا

بازم بساز

وای😭

باو از اراجیف کیر تو کلاش بهتره

از همینجا از شبکه پویا معذرت خواهی میکنم

کجاش خوبه

عروسک خوشگل من بشین کنار دل من به این خوبی با اراجیف اون گوزو مقایسه نکن

رسالة صوتية01:17