uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
249
Obunachilar
+424 soatlar
+357 kunlar
+3530 kunlar
Postlar arxiv
غصه نخور ماله هممون بخاطر کمبود محتوا ریده

کص مادرجفتشون

جی دی گفت دوتا آدم مهم هندی و پا‌کستانی تو زندگیم دارم هندیه زنمه پاکستانیه عاصم منیره خخخخخخخخ خندیدیم مادرجنده

خدایا خواهش میکنم برای یکبار هم که شده فارس راست بگه

سلامتیه کص مادر عاصم منیر همه باهم میگیم کص ننه ترامپ

🚨 العربیه:عاصم منیر نمیزاره مذاکرات لغو بشه و تلاش میکنه هیئت ایرانی رو راضی به برگشت بکنه ++ کص مادرت

🚨 فارس : مذاکرات لغو و متوقف شد

روسیه همیشه خودش جنده بود

برای اینکه جبهه به صلحو صفا برسه همه باهم میگیم کص مادر ترامپ

اخ اخ پس نزدیک بوده ممد دد درونت فعال بشه

داش عوضش امنیت داریما

خواهش میکنم اینکارو بکنید یک جبهه رو از شر این بشر نجات میدید اگه اینکارو بکنید 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

اخه مشتی وقتی سر نداره چطوری گریه کنه😭😭😭😭😭😭😭😭😭

Repost from N/a
نمی توانم به توافق برسم https://t.me/+XB3kBF4GLp0zMDA0
نمی توانم به توافق برسم https://t.me/+XB3kBF4GLp0zMDA0

هرطور شما بگید ارباب دد

خب دوستان املاکی دوباره رفت رو مود جورج دبلیو بوش

ترجمه: حس ایرانیا وقتی میرن مسیحی میشن
ترجمه: حس ایرانیا وقتی میرن مسیحی میشن

کیرانی در جست‌وجوی هرچیزیه که بتونه بهش بگه کودتا

انقد از لفظ کسشر کودتا واسه اقدامات عراقچی و قالیباف و پزشکیان استفاده نکنید این چیزی که من میبینم امریکا کونی نیست که به ج.ا نداده باشه

اخ اخ فالکون نگا با همین اسلحه میاد بالاسرت