سفارت خانه شاهنشاهی
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
249
المشتركون
+424 ساعات
+357 أيام
+3530 أيام
أرشيف المشاركات
جی دی گفت دوتا آدم مهم هندی و پاکستانی تو زندگیم دارم هندیه زنمه پاکستانیه عاصم منیره خخخخخخخخ خندیدیم مادرجنده
Repost from BLUE GUARD | بلو گارد
🚨 العربیه:عاصم منیر نمیزاره مذاکرات لغو بشه و تلاش میکنه هیئت ایرانی رو راضی به برگشت بکنه
++ کص مادرت
خواهش میکنم اینکارو بکنید یک جبهه رو از شر این بشر نجات میدید اگه اینکارو بکنید 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Repost from جبهة الزرتشت
انقد از لفظ کسشر کودتا واسه اقدامات عراقچی و قالیباف و پزشکیان استفاده نکنید
این چیزی که من میبینم امریکا کونی نیست که به ج.ا نداده باشه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
