سفارت خانه شاهنشاهی
Kanalga Telegram’da o‘tish
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
254
Obunachilar
+124 soatlar
+367 kunlar
+3630 kunlar
Postlar arxiv
سردار وحیدی سردار عبداللهی این چه وضعیتیه مگه نمیبیند باقر داره میرینه تو خون رهبرمون پس کو کودتا؟ مگر شما نباید الان این مردک منافق رو دستگیر و اعدام کنید ؟ یا نکنه خودتون هم بهش پیوستید ها؟ بگید ببینم خون رهبر عزیزمون رو چند فروختید ها؟😭😭😭😭😭😭
وای بگا رفتیم الان قشر خاکستری قراره کونمون پاره کنه😭😭😭
حجییی دیدی قالیباف به فکر مردمه اون رضا پهلویتون چی؟ اون به فکر مردم بود که مردمو کشت حجیییی ها؟ جواب بدین دیگه، ببینین الان آقای دکتر قالیباف به فکر مردمه میخواد مشکلات اقتصادی رو رفع کنه چقدر عالیه همه ماهم دوسش داریم
قبول باید کنیم ما ملت انتظار داشتیم که ترامپ سیروسو خودش بیاره و از این حرفا درصورتی که خودش گفته بود این کار خودتونه
ولی ترامپم نامردی کرد آتش بس داد همین باعث شد اسرائیل نتونه خوب نهاد های سرکوبو بگاد
خب معلومه که شما مادرجنده ها جورج دبلیو بوش کبیر نیستید تهش پشم خایه هاش باشین
اره دیگه دراصل گفته بود هرکی خودتون میخواینش بیارین یه بار هم گفت اگه مردم ایران بخوانش من که مشکلی ندارم
اره ولی طرف نمیتونه بیاد بگه سیروسو میخوام بیارم چون اینطوری همه میگن پهلوی دست نشانده ی آمریکاست امشب این ونس خارکصه گفته ترامپ هیچوقت نگفته ما میخوایم پهلوی رو بیاریم فقط گفته اگه خود مردم اینکارو کنن و بریزن بیرون عالیه
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
