fa
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

رفتن به کانال در Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
254
مشترکین
+524 ساعت
+417 روز
+4130 روز
آرشیو پست ها
گازنبری داداش گازنبری

بنازم شروع شد

وقتی میگم پنیک نکنید برا همینه دوستان

منم همینطور آقای روبیو منم همینطور

سردار وحیدی سردار عبداللهی این چه وضعیتیه مگه نمی‌بیند باقر داره میرینه تو خون رهبرمون پس کو کودتا؟ مگر شما نباید الان این مردک منافق رو دستگیر و اعدام کنید ؟ یا نکنه خودتون هم بهش پیوستید ها؟ بگید ببینم خون رهبر عزیزمون رو چند فروختید ها؟😭😭😭😭😭😭

حجیی هنرجنگه ها

اخ اخ یادم نبود شرمنده

نگران نباش داداش روسیه تا ۵۰ سال دیگه هم یدونه هلیکوپتر به اینا نمیده

آقای املاکیه زنجنده بتونی تهش کیر عمو بنیامین و بخوری

وای بگا رفتیم الان قشر خاکستری قراره کونمون پاره کنه😭😭😭 حجییی دیدی قالیباف به فکر مردمه اون رضا پهلویتون چی؟ اون به فکر مردم بود که مردمو کشت حجیییی ها؟ جواب بدین دیگه، ببینین الان آقای دکتر قالیباف به فکر مردمه میخواد مشکلات اقتصادی رو رفع کنه چقدر عالیه همه ماهم دوسش داریم

قبول باید کنیم ما ملت انتظار داشتیم که ترامپ سیروسو خودش بیاره و از این حرفا درصورتی که خودش گفته بود این کار خودتونه ولی ترامپم نامردی کرد آتش بس داد همین‌ باعث شد اسرائیل نتونه خوب نهاد های سرکوبو بگاد

خب دوستان گپوبرگردوندم، شوخوش

خب معلومه که شما مادرجنده ها جورج دبلیو بوش کبیر نیستید تهش پشم خایه هاش باشین

سکولار دموکراسی چیست فاجعه ای ترسناک که کسی از آن صحبت نمیکند

الان هم خارکصه خودشو کشیده کنار اما اخر سر مجبور میشه برگرده

اره دیگه دراصل گفته بود هرکی خودتون میخواینش بیارین یه بار هم گفت اگه مردم ایران بخوانش من که مشکلی ندارم

اره ولی طرف نمیتونه بیاد بگه سیروسو میخوام بیارم چون اینطوری همه میگن پهلوی دست نشانده ی آمریکاست امشب این ونس خارکصه گفته ترامپ هیچوقت نگفته ما میخوایم پهلوی رو بیاریم فقط گفته اگه خود مردم اینکارو کنن و بریزن بیرون عالیه

خب دوستان شوخوش

تهش بتونی چهارتا مارمولک تو بیابونای اسرائیل بکشی سلطان