uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
250
Obunachilar
+424 soatlar
+357 kunlar
+3530 kunlar
Postlar arxiv
اخ اخ اخ ببین این دهه هفتادیا بدترین‌ نسل کیرانن یعنی قشنگ تو کصکشی با نسل ۵۷ تو رقابتن

Repost from N/a
یعنی ببین دهه ۷۰ ای از فوتبال هم برای خودش گون متریال میسازه انقدر اینا دست به کیرن. بعد به اروپایی و آمریکایی میگن سکس جزوی از فرهنگشه نمیدونم خیلی هولن و فیلمای بد دارن. تو ایرانی تو انواع مختلف بیماری ها و کمبود ها و اختلالات‌ رو میتونی پیدا کنی در عین حال به خودش هم افتخار میکنه. 🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸

اممم من اصلا چسبا رو نکندم که بخوام بزنم

ونس بی غیرت

سوال خوبی بود، نه والا همه کیرش کردن

من که میدونم سر ریج بیت کردن ما قرار جام رو بهمون بدن

آقایون بلژیکی چیشد این گل ما پس

این کلیپ هم به مناسبت محرم

نگا کردم چیزی نبود جز پستای کصشعر

محبوبیت اصلا موج میزنه
محبوبیت اصلا موج میزنه

با تشکر از داور

خب دوستان افساید بود

نههههههههههههههههههههه ج.ا گل زد

ایول ساعات گایش بیرانوند شروع شد

sticker.webp0.33 KB

🚨المیادین: هیأت ایرانی تا زمانی که ترامپ عذرخواهی نکند و اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی کند، به مذاکرات باز نمی گردد😐 @BLUEGUARD_NEWSS

وای ترامپ مادرتو گاییییییدم بسه دیگه این ممد دد بازیا چیه

اما غصه نخور زیرا امشب بازیه تیم ج.ا عه و قرار کلی محتوا داشته باشیم