سفارت خانه شاهنشاهی
Kanalga Telegram’da o‘tish
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Ko'proq ko'rsatishMamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
250
Obunachilar
+424 soatlar
+357 kunlar
+3530 kunlar
Postlar arxiv
اخ اخ اخ ببین این دهه هفتادیا بدترین نسل کیرانن یعنی قشنگ تو کصکشی با نسل ۵۷ تو رقابتن
Repost from N/a
یعنی ببین دهه ۷۰ ای از فوتبال هم برای خودش گون متریال میسازه انقدر اینا دست به کیرن.
بعد به اروپایی و آمریکایی میگن سکس جزوی از فرهنگشه نمیدونم خیلی هولن و فیلمای بد دارن.
تو ایرانی تو انواع مختلف بیماری ها و کمبود ها و اختلالات رو میتونی پیدا کنی در عین حال به خودش هم افتخار میکنه.
🇺🇸🗽《 @middleseastblamer 》🗽🇺🇸
Repost from BLUE GUARD | بلو گارد
🚨المیادین: هیأت ایرانی تا زمانی که ترامپ عذرخواهی نکند و اسرائیل از جنوب لبنان عقب نشینی کند، به مذاکرات باز نمی گردد😐
@BLUEGUARD_NEWSS
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
