uz
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Kanalga Telegram’da o‘tish

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
250
Obunachilar
+424 soatlar
+357 kunlar
+3530 kunlar
Postlar arxiv
اممم یکی از بنای دیگه ی سیدعلی هم معلوم شد

نگران نباشید اینسری هم به دکتر گوزشکیان رای میدهیم تا اوضاع درست بشه🙏🙏🙏

https://t.me/c/3021853329/15425 اشتباه نکن زندگی دهه شصتی اینطور گذشته: تورم، یا حسین میرحسین، تورم، دستبند بنفش، مذاکره، تورم، تورم، به پزشکیان رای بدیم جنگ نشه، جنگ، تورم، جنگ، تورم، کالابرگ را افزایش دهید، مذاکره و دیگر هیچ...

ببینید برادران صهیون چطوری کیروخایه رو ول دادن تو نبطیه

Coming soon......

حجیییی به مولا فقط اعتراضات مسالمت آمیز

بخدا از قیافشون بحث بحث وطنه و پهلوی مزدور اسرائیله میباره

Repost from N/a
photo content

کیر استارمر مادرکصده هم بالاخره سیکشو زد

نه حجییی ببین به مولا باقر شاه میاد آزادی میده به ملت

رژیم جمهوری اسلامی مجدداً گشت ارشاد در خیابان ها مستقر کرده است. 📝  AmirF15 👑 @Fighter_Radar

شوخوش دوستان

کیرم تو بلژیک واقعا

کاکولد بودن هم حدی داره بخدا

نهههه امباتاکام دیگه نه واقعا

Repost from N/a
Video xabar01:00

ارباب حسینی تورک ادیشن

حرام بال (احتیاج به توضیح نداره)