uz
Feedback
my soul...

my soul...

Kanalga Telegram’da o‘tish

https://t.me/SendHarfBot?start=976aba209475

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
202
Obunachilar
Ma'lumot yo'q24 soatlar
-17 kunlar
-130 kunlar
Postlar arxiv
رفت روی تخت خواب و خوابید . غمش هم جایی دیگری نداشت برود کنارش خوابید .

نازک دلیم و حادثه در جستجوی ما!

قصه‌ی ما همین است؛ شب‌ها میشکنیم و صبح‌ها دوباره می‌ایستیم...

Shervin_Hajiaghapour_Ama_To_Bemon_baram_ta_ba_sedaye_bi_seda_begam.mp32.37 MB

17_Nakoni_Bavar_feat_Behzad_Leito_Zedbazi_Behzad_Leito_320.mp312.30 MB

بقیه رو آروم می‌کنی، با حرفای که خودت آرزوی شنیدنشو داری.

ذهنم قصد کشتن مرا دارد .می دانم .!

شب برای خواب و رویا بود . نه تکرار فکر هایی که تمومی ندارن.

و شاید این ما هستیم که تمام می شویم ،نه غم هایمان .

هرچه خسته تر . ساکت تر .

سلام بر کسانی که هنوز وانمود میکنند قوی‌اند، به رغم آسیبی که به قلبشان رسیده.

ما همه مان تنهائيم، نبايد گول خورد، زندگی يک زندان است، زندان های گوناگون.

photo content

دیگه حتی دنبال خوشبختی هم نیستیم؛ فقط می‌گردیم یه راهی پیدا کنیم که یکم کمتر درد بکشیم.

‏از تمام ماجراهای غمگینمان بیزارم. نه از شنیدنشان، بلکه از اینکه چنین ماجراهایی برای گفتن داریم، از اینکه بسیار زیاد هستند.

خیلی متاسفم برای این زندگی که ما می‌کنیم.

2_5465374123570009634.mp35.02 MB

DtQjxOyVAroeMsYd.mp3131.58 MB

ددان_هیپهاپولوژیست_چرسی_برام_مثل_قصه_هایی.mp310.24 MB