uz
Feedback
MAGNA

MAGNA

Kanalga Telegram’da o‘tish

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

Ko'proq ko'rsatish
Mamlakat belgilanmaganToif belgilanmagan
487
Obunachilar
-524 soatlar
-547 kunlar
-7430 kunlar
Postlar arxiv
بابا کیرم تو شرفتون

بتوچخ

چرا انقدر بی ادبی ؟

کیرتوت

رفتم

تو برو پی ویش

برپ پی ویش

من برم پیویش

نیومد

پس کص نگو

رفتی پی ویش؟

بتی پی ویش؟

بات حرف ندارم

خودتی

بیا پیویم ناموسا ببینم چیمیگی

لبوبو

من برم شهر رو نگات بدم خدافظ

روانیا

نهال چیشده ؟

sticker.webp0.10 KB