fa
Feedback
MAGNA

MAGNA

رفتن به کانال در Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
487
مشترکین
-524 ساعت
-547 روز
-7430 روز
آرشیو پست ها
بابا کیرم تو شرفتون

بتوچخ

چرا انقدر بی ادبی ؟

کیرتوت

رفتم

تو برو پی ویش

برپ پی ویش

من برم پیویش

نیومد

پس کص نگو

رفتی پی ویش؟

بتی پی ویش؟

بات حرف ندارم

خودتی

بیا پیویم ناموسا ببینم چیمیگی

لبوبو

من برم شهر رو نگات بدم خدافظ

روانیا

نهال چیشده ؟

sticker.webp0.10 KB