ch
Feedback
MAGNA

MAGNA

前往频道在 Telegram

http://t.me/HidenChat_Bot?start=6880583073

显示更多
未指定国家未指定类别
487
订阅者
-524 小时
-547
-7430
帖子存档
بابا کیرم تو شرفتون

بتوچخ

چرا انقدر بی ادبی ؟

کیرتوت

رفتم

تو برو پی ویش

برپ پی ویش

من برم پیویش

نیومد

پس کص نگو

رفتی پی ویش؟

بتی پی ویش؟

بات حرف ندارم

خودتی

بیا پیویم ناموسا ببینم چیمیگی

لبوبو

من برم شهر رو نگات بدم خدافظ

روانیا

نهال چیشده ؟

sticker.webp0.10 KB