uk
Feedback
لبخند ابرها"

لبخند ابرها"

Відкрити в Telegram

با لبخند زیباتری؛ مثل ابرها. عکس‌ها و نوشته‌هایم، و گاهی فقط خودِ من. –✉️ @cloudsmilee_bot• –Since Aug 30, 2024•

Показати більше
Іран150 687Категорія не вказана
196
Підписники
-224 години
-27 днів
-130 день

Триває завантаження даних...

Схожі канали
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
червень '26
червень '26
+6
в 3 каналах
травень '26
+5
в 2 каналах
Get PRO
квітень '26
+2
в 0 каналах
Get PRO
березень '260
в 0 каналах
Get PRO
лютий '26
+7
в 4 каналах
Get PRO
січень '26
+1
в 0 каналах
Get PRO
грудень '25
+2
в 3 каналах
Get PRO
листопад '25
+11
в 1 каналах
Get PRO
жовтень '25
+18
в 11 каналах
Get PRO
вересень '25
+8
в 11 каналах
Get PRO
серпень '25
+63
в 7 каналах
Get PRO
липень '250
в 11 каналах
Get PRO
червень '250
в 8 каналах
Get PRO
травень '250
в 11 каналах
Get PRO
квітень '25
+17
в 13 каналах
Get PRO
березень '250
в 9 каналах
Get PRO
лютий '25
+141
в 13 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
27 червня0
26 червня0
25 червня0
24 червня0
23 червня+1
22 червня0
21 червня0
20 червня0
19 червня+1
18 червня0
17 червня0
16 червня0
15 червня0
14 червня0
13 червня+1
12 червня0
11 червня0
10 червня0
09 червня+1
08 червня0
07 червня0
06 червня0
05 червня0
04 червня+2
03 червня0
02 червня0
01 червня0
Дописи каналу
"...نه ری‌را جان نامه‌ام بايد کوتاه باشد ساده باشد بی حرفی از ابهام و آينه از نو برايت می‌نويسم حال همه‌ی ما خوب است اما تو باور نکن." _ علی صالحی

2
Немає тексту...
38
3
لعنت به این جبر جغرافیایی♥️
25
4
Jabr Mohsen Namjoo.m4a
36
5
Jabr Mohsen Namjoo.m4a
1
6
ویدیویی از پدر و مادر جاویدنام محمد جعفرپور دیدم. کاپشن پسرشان را بغل کرده بودند و فریاد می‌زدند. خواهرش می‌گفت پدرم هر روز گفته خدایا همان‌طور که پیراهن یوسف را رساندی، پیراهن محمد من هم برسان. ویدیو را چندبار پشت سرهم نگاه کردم. هربار بیشتر از بار قبل به خود لرزیدم و از خود بیزار شدم. ببخشید که سهم شما از محمد تنها کاپشن و بطری آبی شد که همان شب در جیبش بود. ببخشید که گاهی حواس‌مان پرت می‌شود. ببخشید که نمی‌توانیم هر ثانیه از آن‌ها حرف بزنیم. اصلا مگر حرف زدن ما تاثیری هم دارد؟ ببخشید که تنها جمله‌مان شد نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم. ببخشید که ما آن شب به‌جای فرزند شما گلوله نخوردیم. ببخشید که دستاورد آن روزها تنها تغییر لحن شد. ببخشید که وطن دارد از هم می‌پاشد. ببخشید که محمد دیگر نمی‌تواند در مورد هوش مصنوعی حرف بزند. ببخشید که کیان میوه اژدها نخورد. ببخشید که علی‌محمد صادقی هنوز خیلی از کلمات را یاد نگرفته بود. ببخشید که باد و بوران و برف جلوی آرزوهای مانی صفرپور را نگرفت اما گلوله چرا. ببخشید که رها نتوانست لحظه‌به‌لحظه زندگی را نفس بکشد. ببخشید که خدیجه نتوانست برای پدر کارگرش کاری کند. ببخشید که جان‌هایتان تبدیل به آمار رسانه‌های به‌ظاهر مخالف برای جذب مخاطب شد. ببخشید که جان‌هایتان تبدیل به تقلیلِ مخالفان برای رسانه‌های موافق شد. ببخشید که دیگر نمی‌توانید نفس بکشید. ببخشید که دیگر نمی‌توانید عاشق شوید. ببخشید که دیگر نمی‌توانید دریا را ببینید. ببخشید که دیگر نمی‌توانید سرتان را کودکانه از سقف ماشین بیرون کنید. ببخشید که دیگر باد در موی‌تان نمی‌پیچد. ببخشید که هزینه‌های آزادی تلقی شدید. ببخشید که گلوله خوردید. ببخشید که درد کشیدید. ببخشید که جامعه دارد به سمت عادی‌سازی می‌رود. ببخشید که ما زنده‌ایم. ببخشید که نتوانستیم. ببخشید که در توجیه سوگ‌تان دائماً گفتند نور بر تاریکی پیروز است. ببخشید که سعی کردیم کم‌تر ببینیم تا کم‌تر عذاب بکشیم. ببخشید که نام تک‌تک‌تان را حفظ نیستیم. ببخشید که هنوز هم نامی‌ جدید می‌شنویم. ببخشید که این‌جا به‌دنیا آمدید. ببخشید که آن شب خانه نماندید. ببخشید که کفش‌هایتان برای دویدن سریع نبود. ببخشید که واژه‌ای به‌جز ببخشید نداریم. نفس‌مان دارد بند می‌آید. ببخشید.
29
7
قلب برات♥️
18
8
++++++
43
9
باورم نمیشه تو واقعیته انقدر که ناز و خوشگل و جذاب و چشم‌نواز و با جزییاته.
43
10
بنازممممم خانومی✨♥️
44
11
پایان. ۳۰ دی ۱۴۰۴+1
پایان. ۳۰ دی ۱۴۰۴
25
12
نوشته بود تقصیر تو نیست، اون لحظه فکر می‌کردی ارزششو داره.
129
13
امیدوارم خارج نشینان دوبار برن تو آتیش جهنم چون هم تابستونو دوست دارن، هم تابستون خوبی دارن
17
14
تریلر جهنمه اینجا.
18
15
دوست عزیزمون از کف کانادا واسه من از خوبیای تابستون میگه دارلینگ، تابستونِ «ایران» منظورمه..
19
16
با اینکه فقط یک ماه از تابستون سال پیشو دیدم گفتم بعضی از دلایلی که تابستون تو خارج فن داره رو بزارم-_- بیشتر فستیوالایی که ر+4
با اینکه فقط یک ماه از تابستون سال پیشو دیدم گفتم بعضی از دلایلی که تابستون تو خارج فن داره رو بزارم-_- بیشتر فستیوالایی که رفتم متاسفانه عکس نگرفتم و فیلم جیغ زدنم فقط موجوده
16
17
کاش skip کنیم و بریم تو پاییز تابستون فنا هم برن تو جهنم آتیش روشن کنن واسه خودشون انقدر گرما دوست دارن
30
18
من هنوزم نمیفهمم تابستون چجوری فن داره.
30
19
I Don t Care To Dance CD 1 TRACK 1 (320).mp3
88
20
Немає тексту...
14