fa
Feedback
لبخند ابرها"

لبخند ابرها"

رفتن به کانال در Telegram

با لبخند زیباتری؛ مثل ابرها. عکس‌ها و نوشته‌هایم، و گاهی فقط خودِ من. –✉️ @cloudsmilee_bot• –Since Aug 30, 2024•

نمایش بیشتر
إيران151 504دسته بندی مشخص نشده است
199
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+17 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+6
در 3 کانال‌ها
مه '26
+5
در 2 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+7
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+2
در 3 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+11
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+18
در 11 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+8
در 11 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+63
در 7 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '250
در 11 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '250
در 8 کانال‌ها
Get PRO
مه '250
در 11 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+17
در 13 کانال‌ها
Get PRO
مارس '250
در 9 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+141
در 13 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
24 ژوئن0
23 ژوئن+1
22 ژوئن0
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن+1
18 ژوئن0
17 ژوئن0
16 ژوئن0
15 ژوئن0
14 ژوئن0
13 ژوئن+1
12 ژوئن0
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن+1
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن+2
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
ویدیویی از پدر و مادر جاویدنام محمد جعفرپور دیدم. کاپشن پسرشان را بغل کرده بودند و فریاد می‌زدند. خواهرش می‌گفت پدرم هر روز گفته خدایا همان‌طور که پیراهن یوسف را رساندی، پیراهن محمد من هم برسان. ویدیو را چندبار پشت سرهم نگاه کردم. هربار بیشتر از بار قبل به خود لرزیدم و از خود بیزار شدم. ببخشید که سهم شما از محمد تنها کاپشن و بطری آبی شد که همان شب در جیبش بود. ببخشید که گاهی حواس‌مان پرت می‌شود. ببخشید که نمی‌توانیم هر ثانیه از آن‌ها حرف بزنیم. اصلا مگر حرف زدن ما تاثیری هم دارد؟ ببخشید که تنها جمله‌مان شد نه می‌بخشیم و نه فراموش می‌کنیم. ببخشید که ما آن شب به‌جای فرزند شما گلوله نخوردیم. ببخشید که دستاورد آن روزها تنها تغییر لحن شد. ببخشید که وطن دارد از هم می‌پاشد. ببخشید که محمد دیگر نمی‌تواند در مورد هوش مصنوعی حرف بزند. ببخشید که کیان میوه اژدها نخورد. ببخشید که علی‌محمد صادقی هنوز خیلی از کلمات را یاد نگرفته بود. ببخشید که باد و بوران و برف جلوی آرزوهای مانی صفرپور را نگرفت اما گلوله چرا. ببخشید که رها نتوانست لحظه‌به‌لحظه زندگی را نفس بکشد. ببخشید که خدیجه نتوانست برای پدر کارگرش کاری کند. ببخشید که جان‌هایتان تبدیل به آمار رسانه‌های به‌ظاهر مخالف برای جذب مخاطب شد. ببخشید که جان‌هایتان تبدیل به تقلیلِ مخالفان برای رسانه‌های موافق شد. ببخشید که دیگر نمی‌توانید نفس بکشید. ببخشید که دیگر نمی‌توانید عاشق شوید. ببخشید که دیگر نمی‌توانید دریا را ببینید. ببخشید که دیگر نمی‌توانید سرتان را کودکانه از سقف ماشین بیرون کنید. ببخشید که دیگر باد در موی‌تان نمی‌پیچد. ببخشید که هزینه‌های آزادی تلقی شدید. ببخشید که گلوله خوردید. ببخشید که درد کشیدید. ببخشید که جامعه دارد به سمت عادی‌سازی می‌رود. ببخشید که ما زنده‌ایم. ببخشید که نتوانستیم. ببخشید که در توجیه سوگ‌تان دائماً گفتند نور بر تاریکی پیروز است. ببخشید که سعی کردیم کم‌تر ببینیم تا کم‌تر عذاب بکشیم. ببخشید که نام تک‌تک‌تان را حفظ نیستیم. ببخشید که هنوز هم نامی‌ جدید می‌شنویم. ببخشید که این‌جا به‌دنیا آمدید. ببخشید که آن شب خانه نماندید. ببخشید که کفش‌هایتان برای دویدن سریع نبود. ببخشید که واژه‌ای به‌جز ببخشید نداریم. نفس‌مان دارد بند می‌آید. ببخشید.

2
قلب برات♥️
18
3
++++++
43
4
باورم نمیشه تو واقعیته انقدر که ناز و خوشگل و جذاب و چشم‌نواز و با جزییاته.
43
5
بنازممممم خانومی✨♥️
44
6
پایان. ۳۰ دی ۱۴۰۴+1
پایان. ۳۰ دی ۱۴۰۴
25
7
نوشته بود تقصیر تو نیست، اون لحظه فکر می‌کردی ارزششو داره.
98
8
امیدوارم خارج نشینان دوبار برن تو آتیش جهنم چون هم تابستونو دوست دارن، هم تابستون خوبی دارن
17
9
تریلر جهنمه اینجا.
18
10
دوست عزیزمون از کف کانادا واسه من از خوبیای تابستون میگه دارلینگ، تابستونِ «ایران» منظورمه..
19
11
با اینکه فقط یک ماه از تابستون سال پیشو دیدم گفتم بعضی از دلایلی که تابستون تو خارج فن داره رو بزارم-_- بیشتر فستیوالایی که ر+4
با اینکه فقط یک ماه از تابستون سال پیشو دیدم گفتم بعضی از دلایلی که تابستون تو خارج فن داره رو بزارم-_- بیشتر فستیوالایی که رفتم متاسفانه عکس نگرفتم و فیلم جیغ زدنم فقط موجوده
16
12
کاش skip کنیم و بریم تو پاییز تابستون فنا هم برن تو جهنم آتیش روشن کنن واسه خودشون انقدر گرما دوست دارن
30
13
من هنوزم نمیفهمم تابستون چجوری فن داره.
30
14
I Don t Care To Dance CD 1 TRACK 1 (320).mp3
58
15
بدون متن...
14
16
آفرین خوشگلا
14
17
بدون متن...
20
18
زشت نیست رو عکس لوفی قلب نمیزنید؟ قبلا کارای زشت نمیکردید
21
19
بدون متن...
61
20
بدون متن...
57