uk
Feedback
little forest.

little forest.

Відкрити в Telegram

🏔️ heidi in the mountain @littleforestmailbot

Показати більше
3 442
Підписники
+3924 години
+817 днів
+13730 день
Архів дописів
امروز صبح بود که از شلوغی و آدم‌ها خسته شدم؛ رفتم زیر درخت گردو نشستم، به تک درخت رو به روم نگاه می‌کردم، به نوری که از لای ب
+1
امروز صبح بود که از شلوغی و آدم‌ها خسته شدم؛ رفتم زیر درخت گردو نشستم، به تک درخت رو به روم نگاه می‌کردم، به نوری که از لای برگ درخت می‌تابه، و طعم گیلاس کیارستمی رو گوش دادم. می‌گه:« صبح پاشدی به آسمان نگاه کردی؟ نمی‌خوای دم صبح و طلوع آفتاب رو ببینی؟ سرخ و زرد آفتاب رو موقع غروب نمی‌خوای ببینی؟ چشمات رو می‌خوای ببندی؟ نمی‌خوای آب چشمه‌ی خنک رو بخوری؟ به چهار فصل طبیعت که نگاه می‌کنی هر فصل یه میوه داره، تابستون می‌شه یه میوه میاد، پاییز می‌شه یه میوه میاد، زمستون و بهار یه میوه میاد، از همه این‌ها رد می‌شی؟ از مزه‌ی یه گیلاس می‌خوای بگذری؟ نگذر، من رفیقتم می‌گم نگذر» هر چقدر فکر کردم فهمیدم من از هیچ‌کدوم از این‌ها نمی‌تونم بگذرم! با تمام درد و غم‌هایی که زندگی با خودش داره به خاطر این خوشحالی‌های کوچیک زنده‌م، امیدوارم در طول زندگی هر سختی‌ای که پیش میاد من بازم همچین آدمی بمونم، بین چیزهای پر رنجی که وجود داره بازم دنبال زیبایی‌ها بگردم و ثبتشون کنم. به صدای جیرجیرک تو شب‌های تابستون گوش بدم، به گندم‌زار‌‌ها که با نسیم باد می‌رقصن نگاه کنم، با این چیزها دلم می‌خواد از خوشحالی پرواز کنم.

4_5974364349857270277.mp39.28 MB

«از مزه‌ی یه گیلاس می‌خوای بگذری؟ نگذر! من می‌گم، رفیقتم، نگذر.»
«از مزه‌ی یه گیلاس می‌خوای بگذری؟ نگذر! من می‌گم، رفیقتم، نگذر.»

photo content
+1

Adrianne Lenker - music for indigo.mp348.75 MB

بچه‌ها پروفایل داشته باشید😭

sticker.webp0.09 KB

چنل پرایوت: https://t.me/+h6HYSaHQ3Hc2YjJk

چند تا از چنلای مورد علاقتو میذاری

sticker.webp0.09 KB

ولی دوست دارم یکی جدید بزنم امیدوارم اونم پاک نکنم

آره پاکش کردم😭

یه پرایوت داشتی پاکش کردی؟ گمش کردم تو تلگرامم

روستای جیرسر رشت

https://t.me/myllittleforest/4548 ببخشید اینجا کجاست؟