uk
Feedback
آلکاتراز

آلکاتراز

Відкрити в Telegram

تو تماشا نکنی این نبرد من بی‌فایده‌ست Unknowns: @NathansMail_bot http://t.me/HidenChat_Bot?start=7533714807

Показати більше
1 009
Підписники
+124 години
-107 днів
-2630 день
Архів дописів
در ستایش لحظه‌ای که یک کتابی رو برمی‌داری و بدون خواندنش می‌دونی قراره به یکی از بهترین کتاب‌های زندگیت تبدیل بشه.

photo content

photo content

-

شاید کتابِ «طاعون سرخ» هم مناسب باشه؛ یه اثر بسیار کوتاهِ پساآخرالزمانی از جک لندن.

فقط دوتاش رو خوندم. عالیهههه.

https://t.me/killyoursaint/17190 گیرنده شناخته نشد تخم‌مرغ‌های شوم زندگی در پیش رو مرگ یزدگرد رنج‌های ورتر جوان جوان خام پرنده خارزار

درود ببین الان خیلی توی ذهنم همچین چیزی نیست... ولی به نظرم داستان‌های ادگار الن پو خییییییییلی مناسب باشن. مثلا The Masque of the Red Death

خب پس این‌هارو می‌تونی سرچ کنی و از بینشون انتخاب کنی: جین ایر مجموعه‌ی شش کلاغ مجموعه‌ی مه‌زاد پروژه‌ی هیل مری اتاق ورونیکا ملکه‌ی زیبایی لی‌نین آنجا که دیگر دلیلی نیست مرگ یزدگرد Giovanni's room مرد بالشی جنایات و مکافات در سمفونی مردگان سال بلوا پیکر فرهاد A little life جای خالی سلوچ دمیان تصویر دوریان‌گری چهار صندوق شاه لیر هملت دوست بازیافته فریدون سه پسر داشت تونل- ارنستو ساباتو آدمکش کور راز داوینچی یک ماجرای خیلی خیلی خیلی سیاه لبخند باشکوه آقای گیل

سلام ناتان کتاب کوتاه چی خوندی که معرفی کنی برای یک پروژه میخوام باید داستان رو تبدیل به انیمیشن یا کامیک بکنم برای همین میخوام مناسب همچین چیزی باشه چند وقته خیلی دنبال داستان های کوتاهم ولی هنوز چیز خوبی پیدا نکردم....

https://t.me/killyoursaint/17193 منم همه چیز میخونم به جز کتابایی که فقط و فقط روانشناسی هستن، اگر تمرکز کتاب فقط رو جنبه روانشناسی باشه دلمو میزنه راستش

دو پیوست تکمیلی از کتابِ «آدمی همان است که می‌خواند» برای ویست:
حقیقت متن برای ما خوانندگان وابسته به این است که از چه راه‌هایی متن را با زندگی‌مان پیوند می‌دهیم، از چه راه‌هایی با شبکهٔ بینامتنی ادبیات، زندگی و زبان رویارو می‌شویم.
ارزش اثر بنا به اینکه چقدر توجه ما را جلب می‌کند، بر احساساتمان تأثیر می‌گذارد، به ما آموزش می‌دهد و درگیرمان می‌سازد کمتر یا بیشتر می‌شود. ما آثار مختلف را به دلایل مختلف می‌سنجیم. همچنین اثری یکسان را به طرق مختلف و در مقاطع مختلف زندگی‌مان ارزیابی می‌کنیم.

آره دقیق.

من دارم کشش می‌دم واقعا؛ اما واقعا ناراضی نیستم. ذهنم همچنان با داده های پیشین کتاب داره تعامل می‌کنه وله نظرم بخش مهمی از مطالعه همینه.

چون من همه چیز می‌خونم تقریبا.

ژانر خاصی مد نظرت نیست؟

خیلی :)

الان رفتم ایران‌کتاب نگاه کردم، چقدر کتاب گرونههه اما تو چند تا دیگه هم پیشنهاد بده که اگر الان جیبمون خالی میشه کتابای بیشتری بخریم👌🏻

اون هفت‌تای دیگه چی هستن؟