uk
Feedback
02:08

02:08

Відкрити в Telegram

‌همه چیز از 02:08 شروع شد بدون دوربین | همون که ناشناسه ‌

Показати більше
852
Підписники
-224 години
+57 днів
+230 день
Архів дописів
photo content

چرا حمید استیلی ترامپه؟
چرا حمید استیلی ترامپه؟

به رسم همیشه مخلص قلب

دیگه اینجوریا باز میام نه فورا ولی حتما

ولی خب هی به خودم گفتم: «02:08! این حست موقته. بذار اینجا بمونه. بعدا برمیگردی»

این مدت میدیدید که فعالیت هم نداشتم واقعا ماه های سختی رو گذروندم حال هیچیو نداشتم حتی چنددددددبار دستم رفت به اینکه اینجا رو پاک کنم

واقعا الانمو نبین که میخندم

😂😂😂😂😂😂😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

داداش گفتم یه خداحافظی بکنم یه ده سال دیگه ناشناس میذاری

بریم دیگه

پیرم و گاهی دلم یاد جوانی می‌کند

سن و سال داری؟ یا یه جوونِ عشقِ هنری؟

بسه

خب

ولی بقیه چرا

اینام نه

اینا نه

اینام با همینه

آره

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣