uk
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

Відкрити в Telegram

Показати більше
468
Підписники
-124 години
Немає даних7 днів
+1230 день
Архів дописів
Microprocessor teams code : 76yvis9

شباب كثفوا دعائكم لاخواتنا الفلسطنيين اللهم كن عونًا لهم و انصر ضعفهم فإن ليس لهم سواك يا رب المستضعفين هون عليهم و آوهم و احفظهم

نقلا عن باشمهندس حبيب ميكرو مساء الفل ي شباب نبدا الجد بقي الاسبوع اللي جاي هيكون معمل فيه كويز ده لينك الفيديو تاكد انك فهمته و طبقت عليه بايدك قبل ما معاد المعمل https://drive.google.com/drive/folders/1yiytPHZCxTn6sIFPCj-75mZE770UI4Nu?usp=sharing اخر حاجة ده اول اسيمنت الديد لاين الاتنين اللي جاي بالتوفيق

شباب بكره سيكشن اللينير ان شاءالله الفترة التانيه في ك٦ الفترة السادسه في ك٢

تذكير : بكرة الساعة ١١ اخر ميعاد لتسليم الكويز بتاع الدكتور

نقلا عن باشمهندسة منار معيدة الالكتروماجنيتكس : مساله رقم ١١ في شيت كولوم ، حساب الفيلد عند النقطتين المتحددين في المسأله وهنزلكم فورم علي تيم ان شاء الله اللي هستلم فيها الريبورت - اول ما تنزل الفورم هنبعتهالكم

زميلنا دفعة 23 توفى انهارده ادعوله انا لله و انا اليه راجعون
زميلنا دفعة 23 توفى انهارده ادعوله انا لله و انا اليه راجعون

أماكن لابات الميكرو بكرا: سكشن ١،٢: معمل ٧ مبني كهربا الدور الارضي سكشن ٥،٦ : معمل ٤ مبني اعدادي الدور التالت بحري

بكرة في محاضرة لينير يا شباب ان شاء الله

نقلا عن دكتور حسام قطب: الطلبة الي لسا محولين و تم قبولهم في القسم يبعتولي على الواتس عشان اسجلهم المواد

شباب حد اخد فلاشة باشمهندس حبيب ف سكشن 3 بالغلط ياريت يتواصل معانا

بالنسبة ل لاب الميكرو بكرا باشمهندس حبيب بيبلغكم : ده لينك عليه السوفت وير اللي هنستخدمه https://drive.google.com/drive/folders/1dNuvn3O33jQjvshCEZBmbrI1y7rp82j1?usp=sharing طلب صغير معلش عايزكوا بكرة تجيبوا الفايل ده علي فلاشة للي يقدر مش مجبرين يعني عليه

الناس اللي عندها لاب سيركيتس الفترة الخامسة تحضره الفترة التالتة طول الترم مافيش فترة خامسة إن شاء الله

أماكن لابات الميكرو بكرا: سكشن ٣ : معمل ٧ مبني كهربا الدور الارضي سكشن ٤ : معمل ٤ مبني اعدادي الدور التالت بحري

Week 3 🫠 Section : Electro ✅ Micro❌ Circuits✅ Linear✅ فترة تانية و سادسة Mecha✅ بالنسبه بس لسيكشن الالكترو هنشتغل يوم الاتنين بدل الاربع الأسبوع دا بس الاتنين التانيه في 402 والتالته في 104 Lab : Micro✅ ما ننساش الكويز Circuits زوجي

نقلا عن باشمهندسة منار : اللينك اللي الدكتور بعته ، لما يتفتح ، هتلاقي المسأله المطلوبه جواه مش بتبقي من الشيت. اكدوا علي الناس يلتزموا بتعليمات الدكتور الخاصه بالريبورت ، لأنه فعلا بينفذ اللي كاتبه، ومجرد ما الفورم تقفل مش بيقبل اي ريبورت ، محدش يستني لاخر لحظه ف معاد الفورم ، لانها بتعلق ف الاخر من الضغط ، ولو ده حصل مع حد ، برضه الدكتور مش هيستلم منه وغالبا كل ريبورت هيبقي عليه ٥ درجات ، كان كده السنه اللي فاتت ، بس ممكن يتغير الله اعلم

Week 2 summary ❤️

للتذكير دا الجروب الي بينزل عليه كل كل حاجة تخص المواد ومتقسم Topic لكل مادة عشان الحاجة متتوهش ونلاقيها أسرع وأسهل https://t.me/+TEWQuKYhFrcxZmNk

باشمهندس حبيب بيأكد إن الكويز مالهوش علاقة بالمحاضرة
باشمهندس حبيب بيأكد إن الكويز مالهوش علاقة بالمحاضرة