uk
Feedback
Electrical Power 26⚡

Electrical Power 26⚡

Відкрити в Telegram

Показати більше
468
Підписники
-124 години
Немає даних7 днів
+1230 день
Архів дописів
محدش يبعت الورق دا على جروب الواتس بتاع الدكتور يا شباب ولا يسأل على حاجة فيه عشان الورق دا بينا وبين المعيد بس

ده كتاب الثيرمو الي قال عليه الدكتور يا شباب علشان لو حد حابب يطبعه ، و زي ما قولنا بردو هو موجود في فرحة ب 40 ج

Thermo book.pdf58.02 MB

الورق الي م/بيشوي معيد الثيرمو قال عليه في السيكشن النهاردة موجود على الدرايف يا شباب

نقلاً عن دكتور نيرة مايكرو: السلام عليكم برجاء إبلاغ الدفعة بأني باعتذر عن المحاضرتين بكرة. وشكرا

نقلاً عن دكتور حسام قطب السلام عليكم الطلبة اللى حتحسن واخدت موافقة منى على التسجيل ممكن تتوجه للخزنة للدفع بدون إمضاء منى ثم بعد الدفع يقوم بتصوير الايصال والمواد اللى حيسجلها والرقم الجامعى على واتس خاص بى وشكرا جزيلا

شباب ده الكتاب الي دكتور مصطفى طلب اننا نجيبه المحاضرة الجايه موجود في مكتبة فرحة ب 40 جنية
شباب ده الكتاب الي دكتور مصطفى طلب اننا نجيبه المحاضرة الجايه موجود في مكتبة فرحة ب 40 جنية

power.pdf3.67 KB

ازيكم يا شباب ياريت نركز ف الكلام دا دلوقتي كان ف غلطة ف الجدول الأساسي اللي نزلنا و سجلنا بيه إن سيكشن اللينير النظري تبادلي مع سيكشن الميكا النظري و أنهم نفس الفترة ف نفس المكان و لما كلمنا المعيدين اتضح أن المادتين هيشتغلوا نفس الأسابيع مع بعض مش تبادلي ولا حاجة ف كانت الغلطة من الجدول الأساسي مش مننا حاولنا نفصل المادتين عن بعض ف الجدول والموضوع كان صعب بس وصلنا لأن سيكشن اللينير هيكون موجود فترة سادسه ل سيكشن ١ و ٢ سيكشن ٣ و ٤ و ٥ و ٦ فترة تانية بس بالنسبة للاسبوع دا هنشتغل الفترة السادسة بتاعة سيكشن ١ و ٢ بس و هينزل فيديو اونلاين لباقي السكاشن عشان المعيد عنده سيكشن الفترة التانية غيرنا الأسبوع الجاي(الأسبوع التالت) هنشتغل فترة تانية و سادسة الأسبوع اللي بعده إجازة(الأسبوع الرابع) بعدين تانية و سادسة و هكذا مرة إجازة و مرة شغال

شباب اللاب في الدور التالت في نص الطرقة

ورق لاب الcircuits للترم كله أول لاب بكرة Introduction و دا الفيديو

circuits2.pdf1.70 MB

سيكشن الlinear بقى يوم الأربع الفترة السادسة للدفعة كلها و الميكا والcircuits فترتين بس والحضور في اي واحدة

4th Version.pdf3.66 KB

ازيكم يا شباب بما إننا مكملين مع بعض سنة إن شاء الله ف هيكون معايا تيم يساعدوا و يردوا عليكم عشان مايكونش في ضغط ع حد معين❤️ معانا فريدة مصطفي محمد وائل أدهم محمود لو حد محتاج حاجه يكلم اي حد مننا وهنساعدكم على قد منقدر❤️

طيب يا جماعة بناءاً علي اللي حصل من شوية انا مش هسمح بيه يحصل تاني او اي إهانة تتوجه ليا عامةً ، انا مش نازلة بمزاجي ولا الموضوع يفرق معايا بالشكل اللي ممكن ناس تشوفه ، دي مجرد مساعدة مني بتاخد من وقتي و من مجهودي عشان اقدمها ليكم ، ومش ف منافسة مع حد ولا نازلة عشان اكسب اصوات و كل الكلام دا أي حد هيرمي عليا كلام بقلة أدب أو إهانة ليا انا مش هسمح ب دا ومش عشان بقدم مساعدة ف الموضوع مع الوقت يبقا إجبار عليا و دا يكون ردكم عليا إني اتقابل بإهانة أو حد يقل أدبه عليا ع جروب الواتس و ياريت الرسالة دي ما تتاخدش بتهديد انا بس مش هسكت علي اللي اتقالي من شوية ع جروب الدفعة 🫡

🥰
🥰

شباب اعملوا join من التيمز نفسه مش من اللينك عشان مش عايز يقبل من اللينك

شباب نصيحة للجميع السنة الي فاتت الحضور في الإلكترو كان قليل و الدكتور اتضايق فا جاب إمتحان فاينل صعب جدا وطلبة كتير شالت المادة و أغلبهم Fr ياريت نلتزم بالحضور في المادة دي بالذات عشان منتأذيش كلنا لأنها بتقفل مادتين بيقفلوا مواد وكلنا محتاجين نعديها