468
订阅者
-124 小时
无数据7 天
+1230 天
帖子存档
شباب كثفوا دعائكم لاخواتنا الفلسطنيين
اللهم كن عونًا لهم و انصر ضعفهم فإن ليس لهم سواك
يا رب المستضعفين هون عليهم و آوهم و احفظهم
نقلا عن باشمهندس حبيب ميكرو
مساء الفل ي شباب
نبدا الجد بقي
الاسبوع اللي جاي هيكون معمل فيه كويز
ده لينك الفيديو
تاكد انك فهمته و طبقت عليه بايدك قبل ما معاد المعمل https://drive.google.com/drive/folders/1yiytPHZCxTn6sIFPCj-75mZE770UI4Nu?usp=sharing
اخر حاجة ده اول اسيمنت
الديد لاين الاتنين اللي جاي
بالتوفيق
نقلا عن باشمهندسة منار معيدة الالكتروماجنيتكس :
مساله رقم ١١ في شيت كولوم ، حساب الفيلد عند النقطتين المتحددين في المسأله
وهنزلكم فورم علي تيم ان شاء الله اللي هستلم فيها الريبورت
- اول ما تنزل الفورم هنبعتهالكم
Repost from Seniors ECE '26 || Official Channel 🛰📱
زميلنا دفعة 23 توفى انهارده ادعوله
انا لله و انا اليه راجعون
أماكن لابات الميكرو بكرا:
سكشن ١،٢: معمل ٧ مبني كهربا الدور الارضي
سكشن ٥،٦ : معمل ٤ مبني اعدادي الدور التالت بحري
نقلا عن دكتور حسام قطب:
الطلبة الي لسا محولين و تم قبولهم في القسم يبعتولي على الواتس عشان اسجلهم المواد
بالنسبة ل لاب الميكرو بكرا باشمهندس حبيب بيبلغكم :
ده لينك عليه السوفت وير اللي هنستخدمه
https://drive.google.com/drive/folders/1dNuvn3O33jQjvshCEZBmbrI1y7rp82j1?usp=sharing
طلب صغير معلش عايزكوا بكرة تجيبوا الفايل ده علي فلاشة للي يقدر مش مجبرين يعني عليه
الناس اللي عندها لاب سيركيتس الفترة الخامسة تحضره الفترة التالتة طول الترم
مافيش فترة خامسة إن شاء الله
أماكن لابات الميكرو بكرا:
سكشن ٣ : معمل ٧ مبني كهربا الدور الارضي
سكشن ٤ : معمل ٤ مبني اعدادي الدور التالت بحري
Week 3 🫠
Section :
Electro ✅
Micro❌
Circuits✅
Linear✅ فترة تانية و سادسة
Mecha✅
بالنسبه بس لسيكشن الالكترو هنشتغل يوم الاتنين بدل الاربع الأسبوع دا بس
الاتنين التانيه في 402
والتالته في 104
Lab :
Micro✅ ما ننساش الكويز
Circuits زوجي
نقلا عن باشمهندسة منار :
اللينك اللي الدكتور بعته ، لما يتفتح ، هتلاقي المسأله المطلوبه جواه مش بتبقي من الشيت.
اكدوا علي الناس يلتزموا بتعليمات الدكتور الخاصه بالريبورت ، لأنه فعلا بينفذ اللي كاتبه، ومجرد ما الفورم تقفل مش بيقبل اي ريبورت ، محدش يستني لاخر لحظه ف معاد الفورم ، لانها بتعلق ف الاخر من الضغط ، ولو ده حصل مع حد ، برضه الدكتور مش هيستلم منه
وغالبا كل ريبورت هيبقي عليه ٥ درجات ، كان كده السنه اللي فاتت ، بس ممكن يتغير الله اعلم
medhat.elgunidi: https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=yCT26sSglUGH0kQ-XXUWzWXQ6tLDAWJGlslIwoN9SNZURjBJMTA4VzFZOFVSWE9QVU1L
posted in EEP213_Electro(2023-2024) / General at Oct 12, 1:06 PM
للتذكير دا الجروب الي بينزل عليه كل كل حاجة تخص المواد ومتقسم Topic لكل مادة عشان الحاجة متتوهش ونلاقيها أسرع وأسهل
https://t.me/+TEWQuKYhFrcxZmNk
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
