Science Link
📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу Science Link
Канал Science Link (@sci_link) у мовному сегменті Сингальська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 70 645 підписників, посідаючи 2 263 місце в категорії Освіта та 11 місце у регіоні Шрі-Ланка.
📊 Показники аудиторії та динаміка
З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 70 645 підписників.
За останніми даними від 30 серпня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на 1 351, а за останні 24 години на 125, загальне охоплення залишається високим.
- Статус верифікації: Не верифікований
- Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 23.10%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 9.32% реакцій від загальної кількості підписників.
- Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 16 302 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 6 574 переглядів.
- Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 122.
📝 Опис та контентна політика
Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
“✅ Sci-LiNK Main Channel
💌 Contact Admin : @SciLinkHotline”
Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 31 серпня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Освіта.
@Sci_LiNK🔗
" සරලවම ඕන ටික විතරක් " physics ~ ලක්ශිත් නිර්මාල් ✅
📌අප්රේල් 25 සෙනසුරාදා : නිව්ටන් නියම සහ ඝර්ෂණය 📌අප්රේල් 26 ඉරිදා : තාප සන්නයනය සහ සංවහනයඅප්රේල් 25 සෙනසුරාදා හවස 6ට Physics Vibe - Nilupul Kodithuwakku 🌐 නාලිකාව ඔස්සේ ✅ එදිනට අදාළ සියලුම Link සහ PDF මෙම 🌐 channel එක හරහා 👉 T.me/FinalmissionNK මේක හැමෝම දිනන්න ඕන ගේමක් අපි ඉන්නව උබලගෙ හයියට අන්තිම වෙනකන්👊❤️ Hotline ; ☎️ : 0766474500 🌐 : wa.me/94766474500 මේක ගොඩදාගත්ත කියන්නෙ ගොඩම තමයි 😎
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු
✅
MBBS(UG)
🔴 Z Score එකට වැඩිම දායකත්වයක් ලැබෙන, ඒත් ගොඩක් නංගිලා, මල්ලිලා අඩුවෙන්ම 🅰️ සාමාර්ථ ගන්න විෂයක් තමයි Physics කියන්නේ‼️🔻 දැනට F, S, C, B මට්ටම්වලට ඉන්න ඔයාලව අනිවා A එකකට අරන් යන MISSION A+ Special Program එක අපි මේ පාරත් කරන්න තීරණය කළා. මේ මාස 3 න් අපි ඔයාලව අනිවාර්යයෙන්ම 🅰️එකකට අරන් යනවා.✅ ‼️ PHYSICS වලට සුපිරි A එකක් දාගන්න ඕන හැමෝම පල්ලෙහා ලින්ක් එකෙන් අපේ ග්රූප් එකට සම්බන්ධ වෙන්න👇 📱මෙන්න ලින්ක් එක. Group එක Full වෙන්න කලින් add වෙන්න👇 https://chat.whatsapp.com/HnQkeG7deY34Oxh9xqXxqY?mode=gi_t ADVANCED LEVEL PHYSICS
@Sci_LiNK🔗
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු ✔️ MBBS(UG)
🔴 Z Score එකට වැඩිම දායකත්වයක් ලැබෙන, ඒත් ගොඩක් නංගිලා, මල්ලිලා අඩුවෙන්ම 🅰️ සාමාර්ථ ගන්න විෂයක් තමයි Physics කියන්නේ‼️🔻මේක හැමෝම බලන්න. මේ පාර ඒලෙවල්වලට අනිවාරෙන් එන Mcq Set එකක්ම මේකෙ අපි කතා කරා ළමයි. අති විශාල ළමයි ප්රමාණයකට ප්රයෝජනවත් වුණ වැඩක් මේක. ✅👇 📱 මෙන්න ලින්ක් එක 👇 https://www.youtube.com/live/ToHbr801FfY?si=DG81gn6Qg_LcGJ8s
✅ අද දවස ඇතුලත හැමෝම මේක බලලා වැඩේ සුපිරියටම ගොඩ දාගමු ළමයි‼️
අද දවස ඇතුලත හැමෝම මේක බලලා ඉවර කර ගන්න ළමයි. PHYSICS වලට 🅰️ එකක් දාලම මේක ඉවර කරමු‼️
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු ✔️ MBBS(UG)
✅ 2024 FINAL PAPERS WITH MARKING🧾 & DISCUSSIONS ▶️🔻1⃣FINAL PAPER 01 📁GUESS PAPER 01 2⃣FINAL PAPER 02 📁GUESS PAPER 02 3⃣FINAL PAPER 03 📁GUESS PAPER 03 4⃣FINAL PAPER 04 📁GUESS PAPER 04 5⃣FINAL PAPER 05 📁GUESS PAPER 05 6⃣FINAL PAPER 06 📁GUESS PAPER 06 7⃣FINAL PAPER 07 8⃣FINAL PAPER 08
✅ 2025 FINAL PAPERS WITH MARKING🧾 & DISCUSSIONS ▶️🔻1⃣FINAL PAPER 01 📁GUESS PAPER 01 2⃣FINAL PAPER 02 📁GUESS PAPER 02 3⃣FINAL PAPER 03 📁GUESS PAPER 03 4⃣FINAL PAPER 04 📁GUESS PAPER 04 5⃣FINAL PAPER 05 📁GUESS PAPER 05 6⃣FINAL PAPER 06 📁GUESS PAPER 06 7⃣FINAL PAPER 07 📁GUESS PAPER 07 8⃣FINAL PAPER 08 📁GUESS PAPER 08 Physics | අනුරාධ පෙරේරා ✔️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@Sci_LiNK 🔗
තව දින 5️⃣මාස 03න් Physics ඕනම මට්ට්මක ඉන්න ලමයෙක් A එකකට ගෙනියන Master plan එකට එකතු වෙලා ගොඩ යන්න ඔයත් ආසද ❓ ⚠️ එහෙනම් එන්න අප්රේල් 25 සෙනසුරාදා සිට ආරම්භ වන අපේ The Final Mission 2026 - Rapid Revise Program එකට. මේක මාස ගානක් plan කරල හදපු සුපිරි program එකක් 😏 🆓 පළමු දින Physics Vibe - Nilupul Kodithuwakku 🌐 channel එක හරහා නොමිලේ ✅ අපේ programme එක සෑම සතියකම ,
➡️
සෙනසුරාදා- ප.ව 6 සිට රාත්රී 12
➡️
ඉරිදා - ප.ව 6 සිට රාත්රී 12 දක්වා පැවත්වේ.✅ ඊට අමතරව සතියට පැය 6ක් Past Paper MCQ සාකච්ඡා කිරීම ද සිදුවේ. Rapid Revision පිලිබද දනුවත් කිරීමේ වීඩියෝව👇 🌐 youtu.be/05AYkprbWDY Revision එකේ සියලු විස්තර දැනගැනීමට පහත 🌐 channel එකට සම්බන්ධ වන්න👇 🔗 T.me/FinalmissionNK මේක හැමෝම දිනන්නම ඕන ගේමක්👊 අපි ඉන්නව උබලගෙ හයියට දිනනකන්ම💟 හරි පාර 🅰️ පාරෙ ගියපු කෙනෙක්ගෙන්න අහගන්න 😎 වැඩිදුර විස්තර සදහා; ☎️ : 0766474500 🌐 : wa.me/94766474500 Nilupul Kodithuwakku Physics Academy
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු
✅
MBBS(UG)
අද දවස ඇතුලත හැමෝම මේක බලලා පාඩම සුපිරියටම ගොඩ දාගන්න ළමයි. බහුතරයක් ළමයින්ගෙ ඉල්ලීම මත, අද රෑ 12 ට අපි මේ වීඩියෝව PRIVATE දාන්න තීරණය කරා‼️
✅ HOMEWORK DISCUSSIONS ▶️1⃣ ධාරා විද්යුතය නිබන්ධනයේ ප්රශ්න අංක 01 සිට 18 දක්වා ප්රශ්න සාකච්ඡාව 2⃣ ධාරා විද්යුතය නිබන්ධනයේ ප්රශ්න අංක 19 සිට 37 දක්වා ප්රශ්න සාකච්ඡාව 3⃣ ධාරා විද්යුතය නිබන්ධනයේ ප්රශ්න අංක 38 සිට 53 දක්වා ප්රශ්න සාකච්ඡාව ⚠️ ධාරාව SPECIAL POINTS REVISE CLASS 2025 ━━━━━━━━━━━━━━━ 🧾 TUTE PDF 📥 ━━━━━━━━━━━━━━━ Physics | අනුරාධ පෙරේරා ✔️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@Sci_LiNK 🔗
තව දින 6️⃣මාස 03න් Physics ඕනම මට්ට්මක ඉන්න ලමයෙක් A එකකට ගෙනියන Master plan එකට එකතු වෙලා ගොඩ යන්න ඔයත් ආසද ❓ ⚠️ එහෙනම් එන්න අප්රේල් 25 සෙනසුරාදා සිට ආරම්භ වන අපේ The Final Mission 2026 - Rapid Revise Program එකට. මේක මාස ගානක් plan කරල හදපු සුපිරි program එකක් 😏 🆓 පළමු දින Physics Vibe - Nilupul Kodithuwakku 🌐 channel එක හරහා නොමිලේ ✅ අපේ programme එක සෑම සතියකම ,
➡️
සෙනසුරාදා- ප.ව 6 සිට රාත්රී 12
➡️
ඉරිදා - ප.ව 6 සිට රාත්රී 12 දක්වා පැවත්වේ.✅ ඊට අමතරව සතියට පැය 6ක් Past Paper MCQ සාකච්ඡා කිරීම ද සිදුවේ. Rapid Revision පිලිබද දනුවත් කිරීමේ වීඩියෝව👇 🌐 youtu.be/05AYkprbWDY Revision එකේ සියලු විස්තර දැනගැනීමට පහත 🌐 channel එකට සම්බන්ධ වන්න👇 🔗 T.me/FinalmissionNK මේක හැමෝම දිනන්නම ඕන ගේමක්👊 අපි ඉන්නව උබලගෙ හයියට දිනනකන්ම💟 හරි පාර 🅰️ පාරෙ ගියපු කෙනෙක්ගෙන්න අහගන්න 😎 වැඩිදුර විස්තර සදහා; ☎️ : 0766474500 🌐 : wa.me/94766474500 Nilupul Kodithuwakku Physics Academy
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු
✅
MBBS(UG)
🔴 Z Score එකට වැඩිම දායකත්වයක් ලැබෙන, ඒත් ගොඩක් නංගිලා, මල්ලිලා අඩුවෙන්ම A සාමාර්ථ ගන්න විෂයක් තමයි Physics කියන්නේ‼️🔹 දැනට F, S, C, B මට්ටම්වලට ඉන්න ඔයාලව අනිවා A එකකට අරන් යන MISSION A+ Special Program එක අපි මේ පාරත් කරන්න තීරණය කළා. මේ මාස 3 න් අපි ඔයාලව අනිවාර්යයෙන්ම A එකකට අරන් යනවා. ✅ ❗️PHYSICS වලට සුපිරි 🅰️ එකක් දාගන්න ඕන හැමෝම පල්ලෙහා ලින්ක් එකෙන් අපේ ග්රූප් එකට සම්බන්ධ වෙන්න 👇 💬 මෙන්න ලින්ක් එක. Group එක Full වෙන්න කලින් add වෙන්න 👇 🔗https://chat.whatsapp.com/HnQkeG7deY34Oxh9xqXxqY?mode=gi_t ❤️ ADVANCED LEVEL PHYSICS
✅ 2024 FINAL PAPERS WITH MARKING🧾 & DISCUSSIONS ▶️🔻1⃣FINAL PAPER 01 📁ETP 01 2⃣FINAL PAPER 02 📁ETP 02 3⃣FINAL PAPER 03 📁ETP 03 4⃣FINAL PAPER 04 📁ETP 04 5⃣FINAL PAPER 05 📁ETP 05 6⃣FINAL PAPER 06 📁ETP 06 7⃣FINAL PAPER 07 📁ETP 07 8⃣FINAL PAPER 08
✅ 2025 FINAL PAPERS WITH MARKING🧾 & DISCUSSIONS ▶️🔻1⃣FINAL PAPER 01 📁ETP 01 2⃣FINAL PAPER 02 📁ETP 02 3⃣FINAL PAPER 03 📁ETP 03 4⃣FINAL PAPER 04 📁ETP 04 5⃣FINAL PAPER 05 📁ETP 05 6⃣FINAL PAPER 06 📁ETP 06 7⃣FINAL PAPER 07 📁ETP 07 8⃣FINAL PAPER 08 📁ETP 08 Chemistry | Dr.අමිල දසනායක ✔️ 1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣
@Sci_LiNK 🔗
