Science Link
الذهاب إلى القناة على Telegram
📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Science Link
تُعد قناة Science Link (@sci_link) في القطاع اللغوي السنهالا لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 70 645 مشتركاً، محتلاً المرتبة 2 263 في فئة التعليم والمرتبة 11 في منطقة سري لانكا.
📊 مؤشرات الجمهور والحراك
منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 70 645 مشتركاً.
بحسب آخر البيانات بتاريخ 30 أغسطس, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 1 351، وفي آخر 24 ساعة بمقدار 125، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.
- حالة التحقق: غير موثّقة
- معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 23.10%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 9.32% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
- وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 16 302 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 6 574 مشاهدة.
- التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 122.
📝 الوصف وسياسة المحتوى
يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
“✅ Sci-LiNK Main Channel
💌 Contact Admin : @SciLinkHotline”
بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 31 أغسطس, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة التعليم.
70 645
المشتركون
+12524 ساعات
+1197 أيام
+1 35130 أيام
أرشيف المشاركات
70 645
2026 THEORY කාබනික රසායනය 🟩
━━━━━━━━━━━━━━━
👉 ORGANIC DAY 01
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 02
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 03
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 04
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 05
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 06
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 07
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 08
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 09
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 10
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 11
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 12
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 13
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 14
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 15
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 16
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 17
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 ORGANIC DAY 18
━━━━━━━━━━━━━━━
🧾 TUTE PDF 📥
━━━━━━━━━━━━━━━
Chemistry | අමිල දසනායක ✔️
1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣
@Sci_LiNK🔗
70 645
🌟🌟 PHYSICS PLAN 🅰️
⏰ මාස 3 යි ලකුණු 75 යි
🔐 අපි 2026 AL Maths Bio ලමයෙක්ට අවසාන මාස 3 වැඩ කරන්න පුලුවන් හොඳම PlAN එකට වැඩ කරමු 💯
🌐 groups 6ක් Full මේ 7වෙනි එක
🔗 https://chat.whatsapp.com/Hy7pcdsCPkj8ck79kpvBPK?mode=gi_t
" සරලවම ඕන ටික විතරක් " physics ~ ලක්ශිත් නිර්මාල් ✅
70 645
🎯 Physicsවලට 🅰️ එකක් ගන්න සූදානමින් සිටින්න 😎
🆓 පළමු දින දෙක නොමිලේ (අප්රේල් 25 සහ 26)
🌐Zoom + 🌐Youtube
📌අප්රේල් 25 සෙනසුරාදා : නිව්ටන් නියම සහ ඝර්ෂණය 📌අප්රේල් 26 ඉරිදා : තාප සන්නයනය සහ සංවහනයඅප්රේල් 25 සෙනසුරාදා හවස 6ට Physics Vibe - Nilupul Kodithuwakku 🌐 නාලිකාව ඔස්සේ ✅ එදිනට අදාළ සියලුම Link සහ PDF මෙම 🌐 channel එක හරහා 👉 T.me/FinalmissionNK මේක හැමෝම දිනන්න ඕන ගේමක් අපි ඉන්නව උබලගෙ හයියට අන්තිම වෙනකන්👊❤️ Hotline ; ☎️ : 0766474500 🌐 : wa.me/94766474500 මේක ගොඩදාගත්ත කියන්නෙ ගොඩම තමයි 😎
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු
✅
MBBS(UG)
70 645
⚠️ විශේෂ නිවේදනයයි නංගි, මල්ලි ✅
🔻අපි A/L කරලා මේ වෙද්දි 3As දාලා Mora Engineering Faculty යෙ ඉගෙන ගන්නෙ ❤️
🔴 Z Score එකට වැඩිම දායකත්වයක් ලැබෙන, ඒත් ගොඩක් නංගිලා, මල්ලිලා අඩුවෙන්ම 🅰️ සාමාර්ථ ගන්න විෂයක් තමයි Physics කියන්නේ‼️🔻 දැනට F, S, C, B මට්ටම්වලට ඉන්න ඔයාලව අනිවා A එකකට අරන් යන MISSION A+ Special Program එක අපි මේ පාරත් කරන්න තීරණය කළා. මේ මාස 3 න් අපි ඔයාලව අනිවාර්යයෙන්ම 🅰️එකකට අරන් යනවා.✅ ‼️ PHYSICS වලට සුපිරි A එකක් දාගන්න ඕන හැමෝම පල්ලෙහා ලින්ක් එකෙන් අපේ ග්රූප් එකට සම්බන්ධ වෙන්න👇 📱මෙන්න ලින්ක් එක. Group එක Full වෙන්න කලින් add වෙන්න👇 https://chat.whatsapp.com/HnQkeG7deY34Oxh9xqXxqY?mode=gi_t ADVANCED LEVEL PHYSICS
70 645
2026 FULL SYLLABUS PAPER CLASS ✔️
━━━━━━━━━━━━━━━
📁FULL PAPER 01 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 02 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 03 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 04 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 05 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 06 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 07 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 08 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 09 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 10 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 11 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 12 ▶️ DISCUSSION
📁FULL PAPER 13 ▶️ DISCUSSION❌
📁FULL PAPER 14 ▶️ DISCUSSION
━━━━━━━━━━━━━━━
Chemistry | අමිල දසනායක ✔️
1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣
@Sci_LiNK🔗
70 645
Physicsවලට 🅰️ එකක් ගන්න සූදානමින් සිටින්න 😎
තව දින 3️⃣
🔔 අප්රේල් 25 සෙනසුරාදා හවස 6ට Physics Vibe - Nilupul Kodithuwakku 🌐 නාලිකාව ඔස්සේ
මේක මාස ගානක් මහන්සි වෙලා හදපු Master Plan එකක් ❤️
සතියට පැය 18ක් 😍
Rapid Revision පිලිබද දනුවත් කිරීමේ වීඩියෝව
🌐 youtu.be/05AYkprbWDY
Revision එකේ සියලු විස්තර දැනගැනීමට පහත 🌐 channel එකට සම්බන්ධ වන්න.
🔗 T.me/FinalmissionNK
මේක හැමෝම දිනන්නම ඕන ගේමක්👊
අපි ඉන්නව උබලගෙ හයියට දිනනකන්ම❤️
හරි පාර A පාරෙ ගියපු කෙනෙක්ගෙන් අහගන්න 😎
වැඩිදුර විස්තර සදහා;
☎️ : 0766474500
🌐 : wa.me/94766474500
Nilupul Kodithuwakku Physics Academy
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු ✔️ MBBS(UG)
70 645
⚠️ විශේෂ නිවේදනයයි නංගි, මල්ලි ✅
🔻අපි A/L කරලා මේ වෙද්දි 3As දාලා Mora Engineering Faculty යෙ ඉගෙන ගන්නෙ ❤️
🔴 Z Score එකට වැඩිම දායකත්වයක් ලැබෙන, ඒත් ගොඩක් නංගිලා, මල්ලිලා අඩුවෙන්ම 🅰️ සාමාර්ථ ගන්න විෂයක් තමයි Physics කියන්නේ‼️🔻මේක හැමෝම බලන්න. මේ පාර ඒලෙවල්වලට අනිවාරෙන් එන Mcq Set එකක්ම මේකෙ අපි කතා කරා ළමයි. අති විශාල ළමයි ප්රමාණයකට ප්රයෝජනවත් වුණ වැඩක් මේක. ✅👇 📱 මෙන්න ලින්ක් එක 👇 https://www.youtube.com/live/ToHbr801FfY?si=DG81gn6Qg_LcGJ8s
✅ අද දවස ඇතුලත හැමෝම මේක බලලා වැඩේ සුපිරියටම ගොඩ දාගමු ළමයි‼️
70 645
🔹අපේ 💩Whatsapp Channel එක පැත්තටත් එන්න👇
🔗https://whatsapp.com/channel/0029Vb71NqKKwqSYlDzzCc15
70 645
🔴 Exam එකට තියෙන සීමිත කාලයත් එක්ක ගොඩක් ළමයි අපෙන් අහලා තිබ්බා,
🔻යාන්ත්ර විද්යාව
🔻දෝලන හා තරංග
🔻තාපය
🔻ධාරා විද්යුතය, සම්පූර්ණ පාඩම් කෙටි කාලයකින් ගොඩ දාගන්න ක්රමයක් නැද්ද කියලා. Exam එකේදි මේ පාඩම්වලින් විතරක් ලොකු ළකුණු ප්රමාණයක් ඔයාලට ගන්න පුළුවන්✅
🔹 මේ වීඩියෝව හැමෝම බලන්න ළමයි. ඕනම ප්රශ්නයකට පිළිතුරු ලියාගන්න පුළුවන් මේක බැලුවට පස්සෙ ඔයාලට👇
📱 මෙන්න වීඩියෝ Link එක 👇
https://youtu.be/cpgXmt28fEo?si=XrWy_nTceJ-L6NhO
අද දවස ඇතුලත හැමෝම මේක බලලා ඉවර කර ගන්න ළමයි. PHYSICS වලට 🅰️ එකක් දාලම මේක ඉවර කරමු‼️
70 645
Physicsවලට 🅰️ එකක් ගන්න සූදානමින් සිටින්න 😎
තව දින 4️⃣
🔔 අප්රේල් 25 සෙනසුරාදා හවස 6ට Physics Vibe - Nilupul Kodithuwakku 🌐 නාලිකාව ඔස්සේ
මේක මාස ගානක් මහන්සි වෙලා හදපු Master Plan එකක් ❤️
සතියට පැය 18ක් 😍
Rapid Revision පිලිබද දනුවත් කිරීමේ වීඩියෝව
🌐 youtu.be/05AYkprbWDY
Revision එකේ සියලු විස්තර දැනගැනීමට පහත 🌐 channel එකට සම්බන්ධ වන්න.
🔗 T.me/FinalmissionNK
මේක හැමෝම දිනන්නම ඕන ගේමක්👊
අපි ඉන්නව උබලගෙ හයියට දිනනකන්ම❤️
හරි පාර A පාරෙ ගියපු කෙනෙක්ගෙන් අහගන්න 😎
වැඩිදුර විස්තර සදහා;
☎️ : 0766474500
🌐 : wa.me/94766474500
Nilupul Kodithuwakku Physics Academy
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු ✔️ MBBS(UG)
70 645
✅ 2024 FINAL PAPERS WITH MARKING🧾 & DISCUSSIONS ▶️🔻1⃣FINAL PAPER 01 📁GUESS PAPER 01 2⃣FINAL PAPER 02 📁GUESS PAPER 02 3⃣FINAL PAPER 03 📁GUESS PAPER 03 4⃣FINAL PAPER 04 📁GUESS PAPER 04 5⃣FINAL PAPER 05 📁GUESS PAPER 05 6⃣FINAL PAPER 06 📁GUESS PAPER 06 7⃣FINAL PAPER 07 8⃣FINAL PAPER 08
✅ 2025 FINAL PAPERS WITH MARKING🧾 & DISCUSSIONS ▶️🔻1⃣FINAL PAPER 01 📁GUESS PAPER 01 2⃣FINAL PAPER 02 📁GUESS PAPER 02 3⃣FINAL PAPER 03 📁GUESS PAPER 03 4⃣FINAL PAPER 04 📁GUESS PAPER 04 5⃣FINAL PAPER 05 📁GUESS PAPER 05 6⃣FINAL PAPER 06 📁GUESS PAPER 06 7⃣FINAL PAPER 07 📁GUESS PAPER 07 8⃣FINAL PAPER 08 📁GUESS PAPER 08 Physics | අනුරාධ පෙරේරා ✔️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@Sci_LiNK 🔗
70 645
තව දින 5️⃣මාස 03න් Physics ඕනම මට්ට්මක ඉන්න ලමයෙක් A එකකට ගෙනියන Master plan එකට එකතු වෙලා ගොඩ යන්න ඔයත් ආසද ❓ ⚠️ එහෙනම් එන්න අප්රේල් 25 සෙනසුරාදා සිට ආරම්භ වන අපේ The Final Mission 2026 - Rapid Revise Program එකට. මේක මාස ගානක් plan කරල හදපු සුපිරි program එකක් 😏 🆓 පළමු දින Physics Vibe - Nilupul Kodithuwakku 🌐 channel එක හරහා නොමිලේ ✅ අපේ programme එක සෑම සතියකම ,
➡️
සෙනසුරාදා- ප.ව 6 සිට රාත්රී 12
➡️
ඉරිදා - ප.ව 6 සිට රාත්රී 12 දක්වා පැවත්වේ.✅ ඊට අමතරව සතියට පැය 6ක් Past Paper MCQ සාකච්ඡා කිරීම ද සිදුවේ. Rapid Revision පිලිබද දනුවත් කිරීමේ වීඩියෝව👇 🌐 youtu.be/05AYkprbWDY Revision එකේ සියලු විස්තර දැනගැනීමට පහත 🌐 channel එකට සම්බන්ධ වන්න👇 🔗 T.me/FinalmissionNK මේක හැමෝම දිනන්නම ඕන ගේමක්👊 අපි ඉන්නව උබලගෙ හයියට දිනනකන්ම💟 හරි පාර 🅰️ පාරෙ ගියපු කෙනෙක්ගෙන්න අහගන්න 😎 වැඩිදුර විස්තර සදහා; ☎️ : 0766474500 🌐 : wa.me/94766474500 Nilupul Kodithuwakku Physics Academy
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු
✅
MBBS(UG)
70 645
🔴 Exam එකට තියෙන සීමිත කාලයත් එක්ක ගොඩක් ළමයි අපෙන් අහලා තිබ්බා ඉලෙක්ට්රොනික්ස් සම්පූර්ණ පාඩමම කෙටි කාලයකින් ගොඩ දාගන්න ක්රමයක් නැද්ද කියලා. Exam එකේදි මේ පාඩමෙන් විතරක් ලොකු ළකුණු ප්රමාණයක් ඔයාලට ගන්න පුළුවන්✅
🔹 ඉලෙක්ට්රොනික්ස් පාඩමේ සියලුම දේවල් අංග සම්පූර්ණව පැය 2.30 න් මේකෙ කතා කරනව. ඕනම ප්රශ්නයකට පිළිතුරු ලියාගන්න පුළුවන් මේක බැලුවට පස්සෙ ඔයාලට. 👇
⚠️ මෙන්න වීඩියෝ Link එක 👇
▶️https://youtu.be/ykXHpZdyrIk?si=2pJxEOXOez5qM9UG
අද දවස ඇතුලත හැමෝම මේක බලලා පාඩම සුපිරියටම ගොඩ දාගන්න ළමයි. බහුතරයක් ළමයින්ගෙ ඉල්ලීම මත, අද රෑ 12 ට අපි මේ වීඩියෝව PRIVATE දාන්න තීරණය කරා‼️
70 645
2026 THEORY REVISION 🟩
━━━━━━━━━━━━━━━
👉 DAY 01 | ධාරා විද්යුතය ආරම්භය
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 DAY 02 | ප්රතිරෝද පද්ධති
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 DAY 03 | ප්රතිරෝධ විශේෂ කරුණු
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 DAY 04 | කෝෂ ආරම්භය
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 DAY 05 | කර්චොෆ් ආරම්භය සහ සම්පූර්ණ පාඩම
┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
👉 DAY 06 | 🔺
━━━━━━━━━━━━━━━
✅ HOMEWORK DISCUSSIONS ▶️1⃣ ධාරා විද්යුතය නිබන්ධනයේ ප්රශ්න අංක 01 සිට 18 දක්වා ප්රශ්න සාකච්ඡාව 2⃣ ධාරා විද්යුතය නිබන්ධනයේ ප්රශ්න අංක 19 සිට 37 දක්වා ප්රශ්න සාකච්ඡාව 3⃣ ධාරා විද්යුතය නිබන්ධනයේ ප්රශ්න අංක 38 සිට 53 දක්වා ප්රශ්න සාකච්ඡාව ⚠️ ධාරාව SPECIAL POINTS REVISE CLASS 2025 ━━━━━━━━━━━━━━━ 🧾 TUTE PDF 📥 ━━━━━━━━━━━━━━━ Physics | අනුරාධ පෙරේරා ✔️ ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
@Sci_LiNK 🔗
70 645
තව දින 6️⃣මාස 03න් Physics ඕනම මට්ට්මක ඉන්න ලමයෙක් A එකකට ගෙනියන Master plan එකට එකතු වෙලා ගොඩ යන්න ඔයත් ආසද ❓ ⚠️ එහෙනම් එන්න අප්රේල් 25 සෙනසුරාදා සිට ආරම්භ වන අපේ The Final Mission 2026 - Rapid Revise Program එකට. මේක මාස ගානක් plan කරල හදපු සුපිරි program එකක් 😏 🆓 පළමු දින Physics Vibe - Nilupul Kodithuwakku 🌐 channel එක හරහා නොමිලේ ✅ අපේ programme එක සෑම සතියකම ,
➡️
සෙනසුරාදා- ප.ව 6 සිට රාත්රී 12
➡️
ඉරිදා - ප.ව 6 සිට රාත්රී 12 දක්වා පැවත්වේ.✅ ඊට අමතරව සතියට පැය 6ක් Past Paper MCQ සාකච්ඡා කිරීම ද සිදුවේ. Rapid Revision පිලිබද දනුවත් කිරීමේ වීඩියෝව👇 🌐 youtu.be/05AYkprbWDY Revision එකේ සියලු විස්තර දැනගැනීමට පහත 🌐 channel එකට සම්බන්ධ වන්න👇 🔗 T.me/FinalmissionNK මේක හැමෝම දිනන්නම ඕන ගේමක්👊 අපි ඉන්නව උබලගෙ හයියට දිනනකන්ම💟 හරි පාර 🅰️ පාරෙ ගියපු කෙනෙක්ගෙන්න අහගන්න 😎 වැඩිදුර විස්තර සදහා; ☎️ : 0766474500 🌐 : wa.me/94766474500 Nilupul Kodithuwakku Physics Academy
නිලුපුල් කොඩිතුවක්කු
✅
MBBS(UG)
70 645
⚠️ විශේෂ නිවේදනයයි නංගි, මල්ලි
🔻අපි A/L කරලා මේ වෙද්දි 3As දාලා Mora Engineering Faculty යෙ ඉගෙන ගන්නෙ ❤️👇
🔴 Z Score එකට වැඩිම දායකත්වයක් ලැබෙන, ඒත් ගොඩක් නංගිලා, මල්ලිලා අඩුවෙන්ම A සාමාර්ථ ගන්න විෂයක් තමයි Physics කියන්නේ‼️🔹 දැනට F, S, C, B මට්ටම්වලට ඉන්න ඔයාලව අනිවා A එකකට අරන් යන MISSION A+ Special Program එක අපි මේ පාරත් කරන්න තීරණය කළා. මේ මාස 3 න් අපි ඔයාලව අනිවාර්යයෙන්ම A එකකට අරන් යනවා. ✅ ❗️PHYSICS වලට සුපිරි 🅰️ එකක් දාගන්න ඕන හැමෝම පල්ලෙහා ලින්ක් එකෙන් අපේ ග්රූප් එකට සම්බන්ධ වෙන්න 👇 💬 මෙන්න ලින්ක් එක. Group එක Full වෙන්න කලින් add වෙන්න 👇 🔗https://chat.whatsapp.com/HnQkeG7deY34Oxh9xqXxqY?mode=gi_t ❤️ ADVANCED LEVEL PHYSICS
70 645
✅ 2024 FINAL PAPERS WITH MARKING🧾 & DISCUSSIONS ▶️🔻1⃣FINAL PAPER 01 📁ETP 01 2⃣FINAL PAPER 02 📁ETP 02 3⃣FINAL PAPER 03 📁ETP 03 4⃣FINAL PAPER 04 📁ETP 04 5⃣FINAL PAPER 05 📁ETP 05 6⃣FINAL PAPER 06 📁ETP 06 7⃣FINAL PAPER 07 📁ETP 07 8⃣FINAL PAPER 08
✅ 2025 FINAL PAPERS WITH MARKING🧾 & DISCUSSIONS ▶️🔻1⃣FINAL PAPER 01 📁ETP 01 2⃣FINAL PAPER 02 📁ETP 02 3⃣FINAL PAPER 03 📁ETP 03 4⃣FINAL PAPER 04 📁ETP 04 5⃣FINAL PAPER 05 📁ETP 05 6⃣FINAL PAPER 06 📁ETP 06 7⃣FINAL PAPER 07 📁ETP 07 8⃣FINAL PAPER 08 📁ETP 08 Chemistry | Dr.අමිල දසනායක ✔️ 1️⃣2️⃣3️⃣4️⃣5️⃣6️⃣7️⃣
@Sci_LiNK 🔗
