uk
Feedback
UiTM SA Confession

UiTM SA Confession

Відкрити в Telegram

Drop your thoughts here https://forms.gle/9JCD82Lm6aerXdLu7 Dosa-dosa anda sila tanggung sendiri ya Sekian Terima Kasih

Показати більше
5 659
Підписники
Немає даних24 години
+1 3047 днів
+2 06730 днів

Триває завантаження даних...

Хмара тегів
Немає даних
Виникли проблеми? Будь ласка, оновіть сторінку або зверніться до нашого support-менеджера.
Вхідні та вихідні згадування
---
---
---
---
---
---
Залучення підписників
грудень '24
грудень '24
+453
в 1 каналах
листопад '24
+1 713
в 3 каналах
Get PRO
жовтень '24
+3 826
в 2 каналах
Get PRO
вересень '24
+946
в 4 каналах
Get PRO
серпень '24
+444
в 1 каналах
Get PRO
липень '24
+317
в 0 каналах
Get PRO
червень '24
+488
в 1 каналах
Get PRO
травень '24
+782
в 2 каналах
Get PRO
квітень '24
+792
в 1 каналах
Get PRO
березень '24
+711
в 3 каналах
Get PRO
лютий '24
+286
в 1 каналах
Get PRO
січень '24
+266
в 1 каналах
Get PRO
грудень '23
+415
в 0 каналах
Get PRO
листопад '23
+570
в 1 каналах
Дата
Залучення підписників
Згадування
Канали
09 грудня+14
08 грудня+50
07 грудня+51
06 грудня+37
05 грудня+57
04 грудня+52
03 грудня+132
02 грудня+52
01 грудня+8
Дописи каналу
Confession: Confession: Confession: Confession: Confession: menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial angkat borneo kau tu keluar malaysia, entah2 ketiak kau lagi masam tapi tak sedar gigi mulut busuk perangai pun hauk… macai babi jenis nak petik kaum Sesuai la tu dpt driver tu mcm perangai kau. So far aku naik dengan indian ok je bersih aircond nice kereta mewah. Paling2 ada tuhan dia je kat depan tu tapi tu takde pape pon .

2
Confession: dh ade group kelas ke CEEH2201B
1
3
Confession: Any CEEH220 yang pergi tour harini boleh tak bantu saya masa nak gi kelas nanti?
1
4
Confession: Confession: Confession: memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔 kolej mana melati ke mawar ke seroja. tak kisah. housemate khianat kita wak. baik duduk kolej gini
1
5
Confession: Confession: Confession: Confession: menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial angkat borneo kau tu keluar malaysia, entah2 ketiak kau lagi masam tapi tak sedar gigi mulut busuk perangai pun hauk… macai babi jenis nak petik kaum
1
6
Confession: Confession: Confession: menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial
31
7
Confession: Nk tumpang promote, kita ada servis naikkan likes, followers for all soc med, trusted and murah, serendah 0.30 sen dh boleh purchase! Meh chat untuk details <3 wasap.my/601115762521/TELE
31
8
Confession: just want to ask,, mcm mana nak buat grab in uitm shah alam ni if kita ada car.
31
9
Confession: hi nak tanya, ada tak fsg students yang duduk anggerik jugak?
31
10
Confession: nak tanya betul ke melati dengan mawar dah penuh? macam mana pulak dengan anggerik dan seroja? boleh walk in?
61
11
Confession: Confession: menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab
61
12
Confession: menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
91
13
Confession: electric comb https://s.shopee.com.my/8pTYfwNUeS
1
14
Confession: mana yang nak kolej tu sini ah mawar , bilik dua orang try tanya ada orang ke katil sebelah aku ni kalau takde jom la satu bilik
31
15
Confession: Kalau dari meranti nk pegi fsg naik kt mana ye bas ? And berhenti kt mana
61
16
Confession: Confession: Any student CEEH243 here? Hmu Apo
61
17
Confession: Confession: memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔 kolej mana
61
18
Confession: memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔
1
19
Confession: hai blok mawar 1A ni tak de air panas ke ek? kalau ada kat mana ye
1
20
Confession: https://tinyurl.com/JADUALBASOKT24-FEB25 NI JADUAL BAS UNTUK SEM BARU NANTI KORANG, YG LAMA DAH TAK VALIDDD
1