UiTM SA Confession
الذهاب إلى القناة على Telegram
Drop your thoughts here https://forms.gle/9JCD82Lm6aerXdLu7 Dosa-dosa anda sila tanggung sendiri ya Sekian Terima Kasih
إظهار المزيد5 659
المشتركون
لا توجد بيانات24 ساعات
+1 3047 أيام
+2 06730 أيام
جاري تحميل البيانات...
القنوات المماثلة
سحابة العلامات
لا توجد بيانات
هل تواجه مشاكل؟ يرجى تحديث الصفحة أو الاتصال بمدير الدعم الخاص بنا.
الإشارات الواردة والصادرة
---
---
---
---
---
---
جذب المشتركين
ديسمبر '24
ديسمبر '24
+453
في 1 قنوات
نوفمبر '24
+1 713
في 3 قنوات
Get PRO
أكتوبر '24
+3 826
في 2 قنوات
Get PRO
سبتمبر '24
+946
في 4 قنوات
Get PRO
أغسطس '24
+444
في 1 قنوات
Get PRO
يوليو '24
+317
في 0 قنوات
Get PRO
يونيو '24
+488
في 1 قنوات
Get PRO
مايو '24
+782
في 2 قنوات
Get PRO
أبريل '24
+792
في 1 قنوات
Get PRO
مارس '24
+711
في 3 قنوات
Get PRO
فبراير '24
+286
في 1 قنوات
Get PRO
يناير '24
+266
في 1 قنوات
Get PRO
ديسمبر '23
+415
في 0 قنوات
Get PRO
نوفمبر '23
+570
في 1 قنوات
| التاريخ | نمو المشتركين | الإشارات | القنوات | |
| 09 ديسمبر | +14 | |||
| 08 ديسمبر | +50 | |||
| 07 ديسمبر | +51 | |||
| 06 ديسمبر | +37 | |||
| 05 ديسمبر | +57 | |||
| 04 ديسمبر | +52 | |||
| 03 ديسمبر | +132 | |||
| 02 ديسمبر | +52 | |||
| 01 ديسمبر | +8 |
منشورات القناة
Confession:
Confession:
Confession:
Confession:
Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab
korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial
angkat borneo kau tu keluar malaysia, entah2 ketiak kau lagi masam tapi tak sedar gigi mulut busuk perangai pun hauk… macai babi jenis nak petik kaum
Sesuai la tu dpt driver tu mcm perangai kau. So far aku naik dengan indian ok je bersih aircond nice kereta mewah. Paling2 ada tuhan dia je kat depan tu tapi tu takde pape pon .
| 2 | Confession:
dh ade group kelas ke CEEH2201B | 1 |
| 3 | Confession:
Any CEEH220 yang pergi tour harini boleh tak bantu saya masa nak gi kelas nanti? | 1 |
| 4 | Confession:
Confession:
Confession:
memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔
kolej mana
melati ke mawar ke seroja. tak kisah. housemate khianat kita wak. baik duduk kolej gini | 1 |
| 5 | Confession:
Confession:
Confession:
Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab
korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial
angkat borneo kau tu keluar malaysia, entah2 ketiak kau lagi masam tapi tak sedar gigi mulut busuk perangai pun hauk… macai babi jenis nak petik kaum | 1 |
| 6 | Confession:
Confession:
Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab
korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial | 31 |
| 7 | Confession:
Nk tumpang promote, kita ada servis naikkan likes, followers for all soc med, trusted and murah, serendah 0.30 sen dh boleh purchase! Meh chat untuk details <3 wasap.my/601115762521/TELE | 31 |
| 8 | Confession:
just want to ask,, mcm mana nak buat grab in uitm shah alam ni if kita ada car. | 31 |
| 9 | Confession:
hi nak tanya, ada tak fsg students yang duduk anggerik jugak? | 31 |
| 10 | Confession:
nak tanya betul ke melati dengan mawar dah penuh? macam mana pulak dengan anggerik dan seroja? boleh walk in? | 61 |
| 11 | Confession:
Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab | 61 |
| 12 | Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb | 91 |
| 13 | Confession:
electric comb
https://s.shopee.com.my/8pTYfwNUeS | 1 |
| 14 | Confession:
mana yang nak kolej tu sini ah mawar , bilik dua orang try tanya ada orang ke katil sebelah aku ni kalau takde jom la satu bilik | 31 |
| 15 | Confession:
Kalau dari meranti nk pegi fsg naik kt mana ye bas ? And berhenti kt mana | 61 |
| 16 | Confession:
Confession:
Any student CEEH243 here? Hmu
Apo | 61 |
| 17 | Confession:
Confession:
memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔
kolej mana | 61 |
| 18 | Confession:
memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔 | 1 |
| 19 | Confession:
hai blok mawar 1A ni tak de air panas ke ek? kalau ada kat mana ye | 1 |
| 20 | Confession:
https://tinyurl.com/JADUALBASOKT24-FEB25
NI JADUAL BAS UNTUK SEM BARU NANTI KORANG, YG LAMA DAH TAK VALIDDD | 1 |
