UiTM SA Confession
Открыть в Telegram
Drop your thoughts here https://forms.gle/9JCD82Lm6aerXdLu7 Dosa-dosa anda sila tanggung sendiri ya Sekian Terima Kasih
Больше5 659
Подписчики
Нет данных24 часа
+1 3047 дней
+2 06730 дней
Загрузка данных...
Похожие каналы
Облако тегов
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
декабрь '24
декабрь '24
+453
в 1 каналах
ноябрь '24
+1 713
в 3 каналах
Get PRO
октябрь '24
+3 826
в 2 каналах
Get PRO
сентябрь '24
+946
в 4 каналах
Get PRO
август '24
+444
в 1 каналах
Get PRO
июль '24
+317
в 0 каналах
Get PRO
июнь '24
+488
в 1 каналах
Get PRO
май '24
+782
в 2 каналах
Get PRO
апрель '24
+792
в 1 каналах
Get PRO
март '24
+711
в 3 каналах
Get PRO
февраль '24
+286
в 1 каналах
Get PRO
январь '24
+266
в 1 каналах
Get PRO
декабрь '23
+415
в 0 каналах
Get PRO
ноябрь '23
+570
в 1 каналах
| Дата | Привлечение подписчиков | Упоминания | Каналы | |
| 09 декабря | +14 | |||
| 08 декабря | +50 | |||
| 07 декабря | +51 | |||
| 06 декабря | +37 | |||
| 05 декабря | +57 | |||
| 04 декабря | +52 | |||
| 03 декабря | +132 | |||
| 02 декабря | +52 | |||
| 01 декабря | +8 |
Посты канала
Confession:
Confession:
Confession:
Confession:
Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab
korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial
angkat borneo kau tu keluar malaysia, entah2 ketiak kau lagi masam tapi tak sedar gigi mulut busuk perangai pun hauk… macai babi jenis nak petik kaum
Sesuai la tu dpt driver tu mcm perangai kau. So far aku naik dengan indian ok je bersih aircond nice kereta mewah. Paling2 ada tuhan dia je kat depan tu tapi tu takde pape pon .
| 2 | Confession:
dh ade group kelas ke CEEH2201B | 1 |
| 3 | Confession:
Any CEEH220 yang pergi tour harini boleh tak bantu saya masa nak gi kelas nanti? | 1 |
| 4 | Confession:
Confession:
Confession:
memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔
kolej mana
melati ke mawar ke seroja. tak kisah. housemate khianat kita wak. baik duduk kolej gini | 1 |
| 5 | Confession:
Confession:
Confession:
Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab
korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial
angkat borneo kau tu keluar malaysia, entah2 ketiak kau lagi masam tapi tak sedar gigi mulut busuk perangai pun hauk… macai babi jenis nak petik kaum | 1 |
| 6 | Confession:
Confession:
Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab
korang simpan jer la populasi genetik india kat semenanjung ni shj and jngn biar dorang jejak kaki di borneo.. dalam sejarah pun korang yang terima immigrant keling ni kan sial | 31 |
| 7 | Confession:
Nk tumpang promote, kita ada servis naikkan likes, followers for all soc med, trusted and murah, serendah 0.30 sen dh boleh purchase! Meh chat untuk details <3 wasap.my/601115762521/TELE | 31 |
| 8 | Confession:
just want to ask,, mcm mana nak buat grab in uitm shah alam ni if kita ada car. | 31 |
| 9 | Confession:
hi nak tanya, ada tak fsg students yang duduk anggerik jugak? | 31 |
| 10 | Confession:
nak tanya betul ke melati dengan mawar dah penuh? macam mana pulak dengan anggerik dan seroja? boleh walk in? | 61 |
| 11 | Confession:
Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb
Aik? Sbb tu je takkan nyesal terus belajar sini.. kalau menyesal jgn sambung belajar, ramai lagi nak belajar dik..bikin malu sekda adab | 61 |
| 12 | Confession:
menyesal bodo aq sambung belajar kat semenanjung ni.. semua grab driver kebanyakan india lepastu bau kepam pulak sial.. aroma kereta pun mcm bau kari kena perap setiap generasi kimak.. memang cb | 91 |
| 13 | Confession:
electric comb
https://s.shopee.com.my/8pTYfwNUeS | 1 |
| 14 | Confession:
mana yang nak kolej tu sini ah mawar , bilik dua orang try tanya ada orang ke katil sebelah aku ni kalau takde jom la satu bilik | 31 |
| 15 | Confession:
Kalau dari meranti nk pegi fsg naik kt mana ye bas ? And berhenti kt mana | 61 |
| 16 | Confession:
Confession:
Any student CEEH243 here? Hmu
Apo | 61 |
| 17 | Confession:
Confession:
memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔
kolej mana | 61 |
| 18 | Confession:
memang kolej full dah ke ? takleh walk in ke 😔 | 1 |
| 19 | Confession:
hai blok mawar 1A ni tak de air panas ke ek? kalau ada kat mana ye | 1 |
| 20 | Confession:
https://tinyurl.com/JADUALBASOKT24-FEB25
NI JADUAL BAS UNTUK SEM BARU NANTI KORANG, YG LAMA DAH TAK VALIDDD | 1 |
