Eror 1000 + 1
Відкрити в Telegram
181
Підписники
Немає даних24 години
Немає даних7 днів
-330 день
Архів дописів
وقتی ببینم یکی با هرکسی گرم نمیگیره و دورش شلوغ نیست تو یه لول دیگهای از علاقه مندیای من قرار میگیره.
ترومای من این بود که باید از خودم در مقابل کسایی دفاع میکردم که قرار بود از من دفاع کنن.
او به شلوغی های زندگی و دغدغه های
هم نسلاش تعلقی نداشت ؛ روح او تکه ای
از دشت های باز ، دریاهای بی مرز و آسمان
های روشن بود.
یهو به هم ریختم و همه گفتن سر یه چیز کوچیک چقدر سریع ناراحت شد اما خب هیچکس نمیدونست که من در حال تحمل چه حجمی از فشار بودم و زندگی و مشکلاتم چه بار روانیای رو دوشم گذاشته بودن، آدم گاهی طوری لبریزه که با وجود همه صبوریش هراتفاقی میتونه اون رو سرریز کنه.
برای من اینجوریه که الان بعد یه مدت طولانی که افسردگی از اینکه خوب بشم میترسم. با خودم میگم افسرده نباشم کی هستم؟ چه جور ادمیم؟ نکنه شخصیت مسخره و بیخودی داشته باشم؟بعد افسردگی رو محکم بغل میکنم و میشینم. عادته دیگه، مرگ اشنا بهتر از نجات غریب
منو از چی میترسونی؟
از تاریکی؟ من سالهاست توی تاریکی زندگی کردم.
از بیکسی؟ من توی شلوغترین جمعها هم تنها بودم.
از سقوط؟ من هزار بار سقوط کردم، هزار بار استخونام خرد شد، ولی هنوز ایستادم.
من توی دنیایی نفس کشیدم که همهچیزشو از آدم میگیره.
از بچگی یاد گرفتم امید یعنی یه شوخی تلخ، و امنیت یعنی یه خیال کوتاه.
من درد رو نوشیدم، مثل آب.
من با خالی بودن بزرگ شدم.
پس بگو… منو از چی میترسونی؟
من دیگه چیزی برای از دست دادن ندارم.
و کسی که هیچی نداره، خطرناکترین موجود دنیاست.
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
