uk
Feedback
Roofa king

Roofa king

Відкрити в Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу Roofa king

Канал Roofa king (@depth_effect_wallpapers) у мовному сегменті Арабська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 25 539 підписників, посідаючи 1 115 місце в категорії Мистецтво та дизайн та 4 597 місце у регіоні Ірак.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 25 539 підписників.

За останніми даними від 24 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на 367, а за останні 24 години на -30, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 7.92%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає 5.24% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 2 022 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 1 338 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 14.
  • Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 25 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Мистецтво та дизайн.

25 539
Підписники
-3024 години
+347 днів
+36730 день
Архів дописів
masba7a_v3.kwgt4.01 MB

تعديل تالت واخير علي ويدجيت المسبحة لما تدوس علي زرار reset هيظهرلك رسالة علشان تأكد انت عايز ترجع العداد لصفر ولا لا
تعديل تالت واخير علي ويدجيت المسبحة لما تدوس علي زرار reset هيظهرلك رسالة علشان تأكد انت عايز ترجع العداد لصفر ولا لا

حد جرب ويدجيت المسبحة ؟

حد جربها ويدجيت المسبحة ؟

masba7a_v2.kwgt3.76 MB

masba7a.kwgt1.95 MB

ويدجيت تسبيح تقدر تغير لون المسبحة بالضغط عليها المسبحة عادي بتعد من الزرار اللي في النص وتقدر ترجعها للصفر من زرار الريسيت ن
+5
ويدجيت تسبيح تقدر تغير لون المسبحة بالضغط عليها المسبحة عادي بتعد من الزرار اللي في النص وتقدر ترجعها للصفر من زرار الريسيت نسأل الله ان يجعلها في ميزان حسنتنا

اخر ثيم لاندوريد 14 في انتظار اندرويد 15 بقي
+9
اخر ثيم لاندوريد 14 في انتظار اندرويد 15 بقي

دول حجمين مختلفين لايقونة الشبكة انهي احسن فيهم الصغير ولا الكبيرة
+1
دول حجمين مختلفين لايقونة الشبكة انهي احسن فيهم الصغير ولا الكبيرة

photo content
+4

عملت نفس الفكرة علي ايقونة حجمها اكبر اي رأيكم
+5
عملت نفس الفكرة علي ايقونة حجمها اكبر اي رأيكم

تعديل جديد علي ايقونة الشبكة هما شيلت علامة 4G و 3G من فوق ايقونة الشبكة وخليتهم بيظهرو تحتها علشان يكملو الايقونة لو الشبكة 4G او 5G هتظهر الايقونة بشكل كامل لو 3G هيظهر 3 نقط تحت الشبكة بس ولو 2G هيظهر نقطتين وهكذا اي رأيكم لاني مش مقتنع بيها بعد ما عملتها اصلا

عملت ويدجيت
عملت ويدجيت

dynamicspot_v2.0.0.apk9.63 MB

واحد باعتلي اسكرين للواد اللي قال انه "شغال في اكبر شركة برمجة في مصر " مش عارف يثبت ابلكيشن تليفوني ازاي علي موبايله دمعت من الضحك حرفياً 😂

لو لسة صاحي ومش فاهم الدنيا فيها اي خليني افهمك الدنيا علي السريع كدة الحكومة قررت فرض ضريبة علي الاجهزة اللي جاية من برا مصر علشان تقدر تستخدم الموبايل في مصر علي الشبكات المصرية لو انت راجل جاي زيارة لمصر وماشي تاني معاك 3 شهور تستخدم فيهم الشريحة ومن بعدها يا اما تفعل موبايلك وتدفع الضريبة يا اما مش هتعرف تعمل اي مكالمات او تستخدم اي شريحة في الموبايل "داخل مصر بس" القرار هيتطبق من اول بكرة 1/1/2025 تقدر تستعلم عن موبايلك عن طريق ابلكيشن تليفوني حملة من هنا https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ntra.citizen لو لقيتة مش متسجل وانت بتستخدمه من زمان اصلا وموبايلك فية مكان شريحتين حط شريحة تانية واعمل اي مكالمة منها هيتفعل عادي "لو عملت كدة بكرة مش هيتفعل " الضريبة كام ؟ الضريبة 38.5% القرار دة هيرفع اسعار الموبايلات شئ بديهي لانك هتدفع تمن الموبايل و 38.5% ضريبة تفعيلة "حتي الموبايلات المستعملة لمجرد انها متسجلة علي الشبكة هتتباع اغلي" المستفيدين الوحيدين من الشعب هما الناس اللي بتبيع موبايلات تخيل اي حد عندة كمية موبايلات جديدة وفعلها قبل تطبيق القرار وجه يبيعها هيبعها هتتباع بكام يعني نفرض مثلا انه اشتري موبايلات سعر الواحد فيها دلوقتي 10 الف جنية بعد تطبيق القرار سعرها هيبقي 13850 وييجي يبيعها هو بسعر مثلا بـ 11 او 12 الف جنية هنا انت بتتكلم علي مكسب الف او الفين جنية في كل جهاز من غير ما تعمل اي مجهود دا غير ان في 10 الف جنية دي بقت موبايلات اقتصادية اصلا رفع الضرايب علي الموبايلات في الاول خلي شركات كتير تفكر في تصنيع الاجهزة في مصر علشان يقدرو يقللو من سعر الاجهزة بتاعتهم وفعلا شركات كتير عملت مصانع هنا في مصر ولكن الناس كانت بتفضل برضو انها تشتري اللي جاية من برا مصر رفع الضرايب المرة دي هيزود كميات بيع الاجهزة اللي تم تصنيعها او تجميعها هنا في مصر وهيزود عدد الشركات اللي بتصنع في مصر علشان يقدرو ينافسو الاسعار هنا لان الموبايل هيبقي بيتباع للمستخدم تقريباً بضعف التمن اللي الشركة منزلاه بية لو كان جاي من برا مصر احنا هنا مش بنشجع الناس تستثمر في مصر "احنا بنجبرهم 😂"

فى قسيمه شراء بقيمه 1000 ج من فروع وي ستور الرئيسيه تقدر تستخدمها على جميع المنتجات للبيع للى عاوز يشتري يبعت

ازيكم محدش يستعلم عن IMEI دلوقتي يشوف موبايلة محتاج تفعيل ولا لا لان الداتا بتاع البرنامج لسة بتتحدث وممكن يديلك ان موبايلك محتاج تفعيل وهو متفعل اصلاً

hijri_widget_v3_2025.kwgt1.41 MB

hijri_widget_v2_2025.kwgt1.41 MB