ch
Feedback
Roofa king

Roofa king

前往频道在 Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

显示更多

📈 Telegram 频道 Roofa king 的分析概览

频道 Roofa king (@depth_effect_wallpapers) 阿拉伯语 语言赛道中的 是活跃参与者。目前社区聚集了 25 539 名订阅者,在 艺术与设计 类别中位列第 1 115,并在 伊拉克 地区排名第 4 597

📊 受众指标与增长动态

невідомо 创建以来,项目保持高速增长,吸引了 25 539 名订阅者。

根据 24 六月, 2026 的最新数据,频道保持稳定运转。过去 30 天订阅人数变化为 367,过去 24 小时变化为 -30,整体触达仍然可观。

  • 认证状态: 未认证
  • 互动率 (ER): 平均受众互动率为 7.92%。内容发布后 24 小时内通常能获得 5.24% 的反应,占订阅者总量。
  • 帖子覆盖: 每篇帖子平均可获得 2 022 次浏览,首日通常累积 1 338 次浏览。
  • 互动与反馈: 受众积极参与,单帖平均反应数为 14
  • 主题关注点: 内容集中在 سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ 等核心主题上。

📝 描述与内容策略

作者将该频道定位为表达主观观点的平台:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

凭借高频更新(最新数据采集于 25 六月, 2026),频道始终保持新鲜度与高覆盖。分析显示受众积极互动,使其成为 艺术与设计 类别中的关键影响点。

25 539
订阅者
-3024 小时
+347
+36730
帖子存档
masba7a_v3.kwgt4.01 MB

تعديل تالت واخير علي ويدجيت المسبحة لما تدوس علي زرار reset هيظهرلك رسالة علشان تأكد انت عايز ترجع العداد لصفر ولا لا
تعديل تالت واخير علي ويدجيت المسبحة لما تدوس علي زرار reset هيظهرلك رسالة علشان تأكد انت عايز ترجع العداد لصفر ولا لا

حد جرب ويدجيت المسبحة ؟

حد جربها ويدجيت المسبحة ؟

masba7a_v2.kwgt3.76 MB

masba7a.kwgt1.95 MB

ويدجيت تسبيح تقدر تغير لون المسبحة بالضغط عليها المسبحة عادي بتعد من الزرار اللي في النص وتقدر ترجعها للصفر من زرار الريسيت ن
+5
ويدجيت تسبيح تقدر تغير لون المسبحة بالضغط عليها المسبحة عادي بتعد من الزرار اللي في النص وتقدر ترجعها للصفر من زرار الريسيت نسأل الله ان يجعلها في ميزان حسنتنا

اخر ثيم لاندوريد 14 في انتظار اندرويد 15 بقي
+9
اخر ثيم لاندوريد 14 في انتظار اندرويد 15 بقي

دول حجمين مختلفين لايقونة الشبكة انهي احسن فيهم الصغير ولا الكبيرة
+1
دول حجمين مختلفين لايقونة الشبكة انهي احسن فيهم الصغير ولا الكبيرة

photo content
+4

عملت نفس الفكرة علي ايقونة حجمها اكبر اي رأيكم
+5
عملت نفس الفكرة علي ايقونة حجمها اكبر اي رأيكم

تعديل جديد علي ايقونة الشبكة هما شيلت علامة 4G و 3G من فوق ايقونة الشبكة وخليتهم بيظهرو تحتها علشان يكملو الايقونة لو الشبكة 4G او 5G هتظهر الايقونة بشكل كامل لو 3G هيظهر 3 نقط تحت الشبكة بس ولو 2G هيظهر نقطتين وهكذا اي رأيكم لاني مش مقتنع بيها بعد ما عملتها اصلا

عملت ويدجيت
عملت ويدجيت

dynamicspot_v2.0.0.apk9.63 MB

واحد باعتلي اسكرين للواد اللي قال انه "شغال في اكبر شركة برمجة في مصر " مش عارف يثبت ابلكيشن تليفوني ازاي علي موبايله دمعت من الضحك حرفياً 😂

لو لسة صاحي ومش فاهم الدنيا فيها اي خليني افهمك الدنيا علي السريع كدة الحكومة قررت فرض ضريبة علي الاجهزة اللي جاية من برا مصر علشان تقدر تستخدم الموبايل في مصر علي الشبكات المصرية لو انت راجل جاي زيارة لمصر وماشي تاني معاك 3 شهور تستخدم فيهم الشريحة ومن بعدها يا اما تفعل موبايلك وتدفع الضريبة يا اما مش هتعرف تعمل اي مكالمات او تستخدم اي شريحة في الموبايل "داخل مصر بس" القرار هيتطبق من اول بكرة 1/1/2025 تقدر تستعلم عن موبايلك عن طريق ابلكيشن تليفوني حملة من هنا https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ntra.citizen لو لقيتة مش متسجل وانت بتستخدمه من زمان اصلا وموبايلك فية مكان شريحتين حط شريحة تانية واعمل اي مكالمة منها هيتفعل عادي "لو عملت كدة بكرة مش هيتفعل " الضريبة كام ؟ الضريبة 38.5% القرار دة هيرفع اسعار الموبايلات شئ بديهي لانك هتدفع تمن الموبايل و 38.5% ضريبة تفعيلة "حتي الموبايلات المستعملة لمجرد انها متسجلة علي الشبكة هتتباع اغلي" المستفيدين الوحيدين من الشعب هما الناس اللي بتبيع موبايلات تخيل اي حد عندة كمية موبايلات جديدة وفعلها قبل تطبيق القرار وجه يبيعها هيبعها هتتباع بكام يعني نفرض مثلا انه اشتري موبايلات سعر الواحد فيها دلوقتي 10 الف جنية بعد تطبيق القرار سعرها هيبقي 13850 وييجي يبيعها هو بسعر مثلا بـ 11 او 12 الف جنية هنا انت بتتكلم علي مكسب الف او الفين جنية في كل جهاز من غير ما تعمل اي مجهود دا غير ان في 10 الف جنية دي بقت موبايلات اقتصادية اصلا رفع الضرايب علي الموبايلات في الاول خلي شركات كتير تفكر في تصنيع الاجهزة في مصر علشان يقدرو يقللو من سعر الاجهزة بتاعتهم وفعلا شركات كتير عملت مصانع هنا في مصر ولكن الناس كانت بتفضل برضو انها تشتري اللي جاية من برا مصر رفع الضرايب المرة دي هيزود كميات بيع الاجهزة اللي تم تصنيعها او تجميعها هنا في مصر وهيزود عدد الشركات اللي بتصنع في مصر علشان يقدرو ينافسو الاسعار هنا لان الموبايل هيبقي بيتباع للمستخدم تقريباً بضعف التمن اللي الشركة منزلاه بية لو كان جاي من برا مصر احنا هنا مش بنشجع الناس تستثمر في مصر "احنا بنجبرهم 😂"

فى قسيمه شراء بقيمه 1000 ج من فروع وي ستور الرئيسيه تقدر تستخدمها على جميع المنتجات للبيع للى عاوز يشتري يبعت

ازيكم محدش يستعلم عن IMEI دلوقتي يشوف موبايلة محتاج تفعيل ولا لا لان الداتا بتاع البرنامج لسة بتتحدث وممكن يديلك ان موبايلك محتاج تفعيل وهو متفعل اصلاً

hijri_widget_v3_2025.kwgt1.41 MB

hijri_widget_v2_2025.kwgt1.41 MB