ar
Feedback
Roofa king

Roofa king

الذهاب إلى القناة على Telegram

The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

إظهار المزيد

📈 نظرة تحليلية على قناة تيليجرام Roofa king

تُعد قناة Roofa king (@depth_effect_wallpapers) في القطاع اللغوي العربية لاعباً نشطاً. يضم المجتمع حالياً 25 539 مشتركاً، محتلاً المرتبة 1 115 في فئة الفن والتصميم والمرتبة 4 597 في منطقة العراق.

📊 مؤشرات الجمهور والحراك

منذ تأسيسه في невідомо، حقق المشروع نمواً سريعاً وجمع 25 539 مشتركاً.

بحسب آخر البيانات بتاريخ 24 يونيو, 2026، تحافظ القناة على نشاط مستقر. خلال آخر 30 يوماً تغيّر عدد الأعضاء بمقدار 367، وفي آخر 24 ساعة بمقدار -30، مع بقاء الوصول العام مرتفعاً.

  • حالة التحقق: غير موثّقة
  • معدل التفاعل (ER): يبلغ متوسط تفاعل الجمهور 7.92‎%. وخلال أول 24 ساعة من النشر يحصد المحتوى عادةً 5.24‎% من ردود الفعل نسبةً إلى إجمالي المشتركين.
  • وصول المنشورات: يحصل كل منشور على متوسط 2 022 مشاهدة. وخلال اليوم الأول يجمع عادةً 1 338 مشاهدة.
  • التفاعلات والاستجابة: يتفاعل الجمهور بانتظام؛ متوسط التفاعلات لكل منشور يبلغ 14.
  • الاهتمامات الموضوعية: يركز المحتوى على مواضيع رئيسية مثل سَاعَة, حَاجَة, لَيّ, نُسخَة, وَيدَجِيّ.

📝 الوصف وسياسة المحتوى

يصف المؤلف القناة بأنها مساحة للتعبير عن الآراء الذاتية:
The first channel in the world to create depth effect wallpapers and themes for Android

بفضل وتيرة التحديث المرتفعة (أحدث البيانات بتاريخ 25 يونيو, 2026) تحافظ القناة على حداثتها ومستوى وصول مرتفع. وتُظهر التحليلات تفاعلاً نشطاً من الجمهور، ما يجعلها نقطة تأثير مهمة ضمن فئة الفن والتصميم.

25 539
المشتركون
-3024 ساعات
+347 أيام
+36730 أيام
أرشيف المشاركات
masba7a_v3.kwgt4.01 MB

تعديل تالت واخير علي ويدجيت المسبحة لما تدوس علي زرار reset هيظهرلك رسالة علشان تأكد انت عايز ترجع العداد لصفر ولا لا
تعديل تالت واخير علي ويدجيت المسبحة لما تدوس علي زرار reset هيظهرلك رسالة علشان تأكد انت عايز ترجع العداد لصفر ولا لا

حد جرب ويدجيت المسبحة ؟

حد جربها ويدجيت المسبحة ؟

masba7a_v2.kwgt3.76 MB

masba7a.kwgt1.95 MB

ويدجيت تسبيح تقدر تغير لون المسبحة بالضغط عليها المسبحة عادي بتعد من الزرار اللي في النص وتقدر ترجعها للصفر من زرار الريسيت ن
+5
ويدجيت تسبيح تقدر تغير لون المسبحة بالضغط عليها المسبحة عادي بتعد من الزرار اللي في النص وتقدر ترجعها للصفر من زرار الريسيت نسأل الله ان يجعلها في ميزان حسنتنا

اخر ثيم لاندوريد 14 في انتظار اندرويد 15 بقي
+9
اخر ثيم لاندوريد 14 في انتظار اندرويد 15 بقي

دول حجمين مختلفين لايقونة الشبكة انهي احسن فيهم الصغير ولا الكبيرة
+1
دول حجمين مختلفين لايقونة الشبكة انهي احسن فيهم الصغير ولا الكبيرة

photo content
+4

عملت نفس الفكرة علي ايقونة حجمها اكبر اي رأيكم
+5
عملت نفس الفكرة علي ايقونة حجمها اكبر اي رأيكم

تعديل جديد علي ايقونة الشبكة هما شيلت علامة 4G و 3G من فوق ايقونة الشبكة وخليتهم بيظهرو تحتها علشان يكملو الايقونة لو الشبكة 4G او 5G هتظهر الايقونة بشكل كامل لو 3G هيظهر 3 نقط تحت الشبكة بس ولو 2G هيظهر نقطتين وهكذا اي رأيكم لاني مش مقتنع بيها بعد ما عملتها اصلا

عملت ويدجيت
عملت ويدجيت

dynamicspot_v2.0.0.apk9.63 MB

واحد باعتلي اسكرين للواد اللي قال انه "شغال في اكبر شركة برمجة في مصر " مش عارف يثبت ابلكيشن تليفوني ازاي علي موبايله دمعت من الضحك حرفياً 😂

لو لسة صاحي ومش فاهم الدنيا فيها اي خليني افهمك الدنيا علي السريع كدة الحكومة قررت فرض ضريبة علي الاجهزة اللي جاية من برا مصر علشان تقدر تستخدم الموبايل في مصر علي الشبكات المصرية لو انت راجل جاي زيارة لمصر وماشي تاني معاك 3 شهور تستخدم فيهم الشريحة ومن بعدها يا اما تفعل موبايلك وتدفع الضريبة يا اما مش هتعرف تعمل اي مكالمات او تستخدم اي شريحة في الموبايل "داخل مصر بس" القرار هيتطبق من اول بكرة 1/1/2025 تقدر تستعلم عن موبايلك عن طريق ابلكيشن تليفوني حملة من هنا https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ntra.citizen لو لقيتة مش متسجل وانت بتستخدمه من زمان اصلا وموبايلك فية مكان شريحتين حط شريحة تانية واعمل اي مكالمة منها هيتفعل عادي "لو عملت كدة بكرة مش هيتفعل " الضريبة كام ؟ الضريبة 38.5% القرار دة هيرفع اسعار الموبايلات شئ بديهي لانك هتدفع تمن الموبايل و 38.5% ضريبة تفعيلة "حتي الموبايلات المستعملة لمجرد انها متسجلة علي الشبكة هتتباع اغلي" المستفيدين الوحيدين من الشعب هما الناس اللي بتبيع موبايلات تخيل اي حد عندة كمية موبايلات جديدة وفعلها قبل تطبيق القرار وجه يبيعها هيبعها هتتباع بكام يعني نفرض مثلا انه اشتري موبايلات سعر الواحد فيها دلوقتي 10 الف جنية بعد تطبيق القرار سعرها هيبقي 13850 وييجي يبيعها هو بسعر مثلا بـ 11 او 12 الف جنية هنا انت بتتكلم علي مكسب الف او الفين جنية في كل جهاز من غير ما تعمل اي مجهود دا غير ان في 10 الف جنية دي بقت موبايلات اقتصادية اصلا رفع الضرايب علي الموبايلات في الاول خلي شركات كتير تفكر في تصنيع الاجهزة في مصر علشان يقدرو يقللو من سعر الاجهزة بتاعتهم وفعلا شركات كتير عملت مصانع هنا في مصر ولكن الناس كانت بتفضل برضو انها تشتري اللي جاية من برا مصر رفع الضرايب المرة دي هيزود كميات بيع الاجهزة اللي تم تصنيعها او تجميعها هنا في مصر وهيزود عدد الشركات اللي بتصنع في مصر علشان يقدرو ينافسو الاسعار هنا لان الموبايل هيبقي بيتباع للمستخدم تقريباً بضعف التمن اللي الشركة منزلاه بية لو كان جاي من برا مصر احنا هنا مش بنشجع الناس تستثمر في مصر "احنا بنجبرهم 😂"

فى قسيمه شراء بقيمه 1000 ج من فروع وي ستور الرئيسيه تقدر تستخدمها على جميع المنتجات للبيع للى عاوز يشتري يبعت

ازيكم محدش يستعلم عن IMEI دلوقتي يشوف موبايلة محتاج تفعيل ولا لا لان الداتا بتاع البرنامج لسة بتتحدث وممكن يديلك ان موبايلك محتاج تفعيل وهو متفعل اصلاً

hijri_widget_v3_2025.kwgt1.41 MB

hijri_widget_v2_2025.kwgt1.41 MB