uk
Feedback
مُحِب

مُحِب

Відкрити в Telegram

•رها همچون ذره‌ای نور در ابدیت•

Показати більше
944
Підписники
+1224 години
+547 днів
+7430 день
Архів дописів
بین همه‌ی روضه‌‌ها، نگرانی أبی‌عبدالله بیچارم کرده.

بین همه‌ی روضه‌‌ها، نگرانی أبی‌عبدالله امون‌مو بریده.

وای دلم/

Repost from آقای سایه
عزارئیل وارد شد ولی مگر می‌تواند از بین ۱۹۵۰ زخم روحِ ازرده این جسم رو قبض کند؟ خدا خودش دست به کار می‌شود يا أَيَّتُهَا النَّفْسُ الْمُطْمَئِنَّةُ ارْجِعِي إِلى رَبِّكِ راضِيَةً مَرْضِيَّةً  برگرد پیش خدای خودت حسین

تو اون حسینی که میون ِگودال بغل وا کردی واسه نیزه ها هم.. ما نیزه نیستیم، ما تو رو دوست داریم. اگه میشه محل بدی به ما هم..

Repost from شَهقَة
تو آن حسین غریبی که زیر خنجر شمر به فکر رنج و غم شیعیان خویشتنی... :)

چون چاره نیست، می‌روم و می‌گذارمت، ای پاره پاره تن به خدا می‌سپارمت..

Repost from N/a
اگر رخصت دهی گودال را جارو کنم با پلک که بعد از رفتنت از گریه مژگانی نمی‌ماند..

بسم‌الله الرحمن الرحیم یا ایتها النفس المطمئنه؛ ارجعی الی ربک..

پاشو اذون ِمغربه، من به کی اقتدا کنم؟

إنا لله و إنا إلیه راجعون.

ای پادشاه، کار و کسی داشتی چه شد؟!

aghdam-nejad-sher-emam-hosin.mp33.74 MB

دیوانگانت با اذان صبح و ظهر عاشورا گریه میکنند. دیوانگانت با اذان مغرب عاشورا کاش زنده نباشن.

جمع‌مون کن، مثل خارهایی که پشت خیمه‌ها جمع کردی.

اذان شد/ وا محمدا، وا مصیبتا، وا حسینا..

اذان شد/ وا مصیبتا، وا محمدا، وا حسینا..

Repost from مُحِب
یحتمل حالا صدای اذان علی‌ اکبر-ع میون خیمه ها پیچیده..

الهم عجل وفاتي في يوم العاشر.

زخم شد، از غم او پلکِ ترم یا‌بن‌شبیب.