uk
Feedback
Study Power Point

Study Power Point

Відкрити в Telegram

Показати більше

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу Study Power Point

Канал Study Power Point (@studypowerpoint) у мовному сегменті Хінді є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 18 180 підписників, посідаючи 10 914 місце в категорії Освіта та 22 544 місце у регіоні Індія.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 18 180 підписників.

За останніми даними від 02 вересня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -395, а за останні 24 години на -11, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 11.42%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 0 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.
  • Тематичні інтереси: Контент зосереджений навколо ключових тем, таких як बैच, ज्वाइन, semester, आपको, बेहतरीन.

📝 Опис та контентна політика

Опис каналу не надано.

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 03 вересня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Освіта.

18 180
Підписники
-1124 години
-937 днів
-39530 днів
Архів дописів
जो स्टूडेंट recheak का फॉर्म गलत कर दिए हैं वही Monu Cyber cafe पर अपनी डिटेल ना भेजें जैसा कि मैं पहले आपको बता दिया था गलती एक बार हो जाएगी तो माफ नहीं किया जाएगा इसलिए मैं मोनू साइबर कैफे का नंबर दिया था लेकिन आप लोग अपने से भरने लगे यदि किसी स्टूडेंट का फ्रेश recheck भरना है तो वह मैसेज करके अपना काम कर सकते हैं क्योंकि यह 5 सालों से काम करते आ रहे हैं इसमें एक्सपर्ट हैं Monu cyber cafe 👉 8303601842 (WhatsApp only)

Students Galti kr rahe hai esliye Cyber cafe se hi karaye // Monu Cyber cafe 👉 8303601842(WhatsApp only)
Students Galti kr rahe hai esliye Cyber cafe se hi karaye // Monu Cyber cafe 👉 8303601842(WhatsApp only)

Coming soon...

Bahut important video aa raha hai

Be ready....

Hello students

Happy Engineer's Day.
Happy Engineer's Day.

बिना इस वीडियो को देखे कोई भी स्टूडेंट recheck ना करें करें अन्यथा बहुत बड़ा Loss हो सकता है. पुरानी ट्रिक अब काम नहीं कर रही है इसलिए इसे देखिए और समझिए

photo content

photo content

Thoda HS lijiye 😂😂....
Thoda HS lijiye 😂😂....

photo content

Tb tk wait kijiye

हेलो स्टूडेंट कृपया ध्यान से इस मैसेज को पढ़िए जैसा कि आपको पता आप लोगों का रिजल्ट आ चुका है लेकिन काफी स्टूडेंट की बैक आई है और जिसकी वजह से कई स्टूडेंट का ईयर बैक हो चुका है कल इस पर एक वीडियो आएगा जिसमें सभी डाउट क्लियर कराया जाएगा क्या rechek फॉर्म भरने से मतलब year back क्लियर हो सकता है या फिर बैक आया वह क्लियर हो सकता है कि नहीं क्योंकि मार्केट में आप लोग को बहुत लोग मिले हैं जिससे आपको भ्रमित कर रहे हैं उनको कुछ भी जानकारी नहीं है वह पुराने कॉन्सेप्ट पर कम कर रहे हैं अभी जो पहले रूल था वह बदल चुका है इस बार कुछ नया होने वाला है इसको आपको समझना है फिर जाकर के नीचे या स्कूटी जो करना हुआ आपके ऊपर रहेगा

80+
80+