uk
Feedback
كلمات

كلمات

Відкрити в Telegram

📈 Аналітичний огляд Telegram-каналу كلمات

Канал كلمات (@posts74) у мовному сегменті Арабська є активним учасником. На даний момент спільнота об'єднує 10 505 підписників, посідаючи 8 888 місце в категорії Релігія і духовність та 11 690 місце у регіоні Ірак.

📊 Показники аудиторії та динаміка

З моменту свого створення невідомо, проект продемонстрував стрімке зростання, зібравши аудиторію у 10 505 підписників.

За останніми даними від 20 червня, 2026, канал демонструє стабільну активність. Хоча за останні 30 днів спостерігається зміна кількості учасників на -166, а за останні 24 години на -2, загальне охоплення залишається високим.

  • Статус верифікації: Не верифікований
  • Рівень залученості (ER): Середній показник залученості аудиторії становить 12.93%. Протягом перших 24 годин після публікації контент зазвичай збирає N/A% реакцій від загальної кількості підписників.
  • Охоплення публікацій: В середньому кожен допис отримує 0 переглядів. Протягом першої доби публікація в середньому набирає 0 переглядів.
  • Реакції та взаємодія: Аудиторія активно підтримує контент: середня кількість реакцій на один пост – 0.

📝 Опис та контентна політика

Автор описує ресурс як майданчик для висловлення суб'єктивної думки:
Postz

Завдяки високій частоті оновлень (останні дані отримано 21 червня, 2026), канал підтримує актуальність та високий рівень охоплення публікацій. Аналітика показує, що аудиторія активно взаємодіє з контентом, що робить його важливою точкою впливу в категорії Релігія і духовність.

10 505
Підписники
-224 години
-417 днів
-16630 день
Архів дописів
‏فيه اللي هيشوفك عبارة عن "فرصة"، وفيه اللي هيعتبرك "مرحلة"، وفيه اللي مش هتبقي عنده أكتر من "مصلحة" لما تنتهي هتنتهي بالنسباله، وفيه اللي مش هيفكروا فيك غير باللي هيقدروا ياخدوه منك.. لكن برضه فيه اللي هيختصر فيك الكون، وهتبقى عنده بالدنيا ومافيها..

‏مش كل عزلة معناها إن الواحد مش طايق حبايبه.. فيه عزلة تعب، ترتيب أوراق، ولملمة ذات.. عزلة أخد نفس عشان الواحد يرجع أقوى تانى في خناقته مع الدنيا، عزلة إعادة تقييم للأخطاء عشان ماتتكررش.. مش كل عزلة معناها رفض.. يا صاحبي إنِ ارتخت يدي، لا تُفلتها.. إنه ارتخاء تعب، لا استغناء.

عديت مرحله ان اقفل تليفونى عشان اعتزل العالم انا بعتزلهم وهو مفتوح وأنزل ستوري كمان

‏انا بتمني من ربنا إنه يجي اليوم اللي احب فيه شخص محسش معاه أنه ممكن يبعد عني ولو دقيقة وانه يفضل دايما معايا ومطمني بوجودة جمبي وان وجودة ف حياتي مش مجرد فترة وهتعدي وانه يتقبل الوحش اللي فيا قبل الحلو ويكون معايا ع الحلوة والمرة ونواجة مع بعض مشاكل ومصاعب الحياه مهما حصل منها.

‏أنا محتاج حد يتقبلنى زى ماانا بعيوبي ، حد جمبي في كل حالاتى ، حد يشوفنى حلو في أكتر وقت أنا مش طايق نفسي فيه ، حد لما يحس إنى out of mood ألاقي call منه بينكشنى فيها وبيحاول يخلينى أحسن بأي طريقة ، حد فاهمنى وفاهم مخاوفي ، حد بيعمل ألف حساب لزعلي ، حد ميسبنيش ويختفي.

"أنا بتعامل معاك بتربيتي و أصلي مش باللي تستحقه ولا بالقدر إللي تستاهله، فكونك سئ أو اذتني وأنا اتعاملت معاك بلطف، مش معني كدا إني شخصيه ضعيفه أو منافقه، بالعكس أنا بوضحلك إن رغم السوء إللي جواك أنا بردو أحسن منك ودا الفرق بينا."

انا مش من النوع اللي بيتخلي عن الناس بسهولة بس لو ده حصل مني ، خليك عارف انك عكيت اوي

photo content

‏ضآقت ،لكنْ .. لهآ ربٌّ وَ ستُفرجْ..

‏"لا يوجد شيءٌ مستحيل طالما الحياة لم تنتهي بعد."

‏سيصادفُك شيء طلبته من الله منذ زمنٍ بعيد، ربما منذ طفولتك، نسيته لكنه لم ينساه.

‏قول " ٣ " مرات "يا جامع الناس ليوم لا ريب فيه، أجمع بيني وبين سعادتي، توفيقي، إرتياحي، إطمئناني، هُداي، وكل أمر يسرني يا الله"

من الحاجات اللي مبسوط إني قدرت أطورها في شخصيتي ، إني مبقاش عندي مشكلة أخسر أي حد ييجي على حساب راحتي مهما كانت علاقتنا ومهما كانت درجة قربنا من بعض .

‏نصيحه منى ليك انا بالذات متحاولش تتقل عليا، تقارني بحد، تطنشني او تتأخر عليا ف الرد، تستغل نقطة اني بحبك وتتجاهلني، الحاجات دي كلها بتكرهنى في اللي قدامي جدا مهما كان غالي عندي، وحرفيا ببقي من جوايا معنديش اي إستعداد إني اتعامل معاك تاني.

‏-كنا أصحاب حلوين، ياريتنا فضلنا صحاب.

"إن الله إذا حببك في سورة فاعلم أن لك فيها دواء." أخبرنا عن السورة الأقرب لقلبك!

‏أعمق عبارة قرأتها : " هناك خير في كل شر ، لا يعرفه إلا الله "

قول ورايا!! اللهم إن كنت قد أذنبت ذنباً مسك عني رزقي وتوفيقي فإني أستغفرك واستغفر.

قلدو الولاد لما تيجى تخلع كدة.

"قد أنسى ما قالوه لي يومًا .. لكني لن أنسى أبدًا ما جعلوني أشعر به.. 🖤"