fa
Feedback
كلمات

كلمات

رفتن به کانال در Telegram

Postz

نمایش بیشتر

📈 تحلیل کانال تلگرام كلمات

کانال كلمات (@posts74) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 10 503 مشترک است و جایگاه 8 883 را در دسته دین و مذهبی و رتبه 11 686 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 10 503 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 21 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -169 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -4 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 11.74% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
Postz

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 22 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته دین و مذهبی تبدیل کرده‌اند.

10 503
مشترکین
-424 ساعت
-437 روز
-16930 روز
آرشیو پست ها
‏فيه اللي هيشوفك عبارة عن "فرصة"، وفيه اللي هيعتبرك "مرحلة"، وفيه اللي مش هتبقي عنده أكتر من "مصلحة" لما تنتهي هتنتهي بالنسباله، وفيه اللي مش هيفكروا فيك غير باللي هيقدروا ياخدوه منك.. لكن برضه فيه اللي هيختصر فيك الكون، وهتبقى عنده بالدنيا ومافيها..

‏مش كل عزلة معناها إن الواحد مش طايق حبايبه.. فيه عزلة تعب، ترتيب أوراق، ولملمة ذات.. عزلة أخد نفس عشان الواحد يرجع أقوى تانى في خناقته مع الدنيا، عزلة إعادة تقييم للأخطاء عشان ماتتكررش.. مش كل عزلة معناها رفض.. يا صاحبي إنِ ارتخت يدي، لا تُفلتها.. إنه ارتخاء تعب، لا استغناء.

عديت مرحله ان اقفل تليفونى عشان اعتزل العالم انا بعتزلهم وهو مفتوح وأنزل ستوري كمان

‏انا بتمني من ربنا إنه يجي اليوم اللي احب فيه شخص محسش معاه أنه ممكن يبعد عني ولو دقيقة وانه يفضل دايما معايا ومطمني بوجودة جمبي وان وجودة ف حياتي مش مجرد فترة وهتعدي وانه يتقبل الوحش اللي فيا قبل الحلو ويكون معايا ع الحلوة والمرة ونواجة مع بعض مشاكل ومصاعب الحياه مهما حصل منها.

‏أنا محتاج حد يتقبلنى زى ماانا بعيوبي ، حد جمبي في كل حالاتى ، حد يشوفنى حلو في أكتر وقت أنا مش طايق نفسي فيه ، حد لما يحس إنى out of mood ألاقي call منه بينكشنى فيها وبيحاول يخلينى أحسن بأي طريقة ، حد فاهمنى وفاهم مخاوفي ، حد بيعمل ألف حساب لزعلي ، حد ميسبنيش ويختفي.

"أنا بتعامل معاك بتربيتي و أصلي مش باللي تستحقه ولا بالقدر إللي تستاهله، فكونك سئ أو اذتني وأنا اتعاملت معاك بلطف، مش معني كدا إني شخصيه ضعيفه أو منافقه، بالعكس أنا بوضحلك إن رغم السوء إللي جواك أنا بردو أحسن منك ودا الفرق بينا."

انا مش من النوع اللي بيتخلي عن الناس بسهولة بس لو ده حصل مني ، خليك عارف انك عكيت اوي

photo content

‏ضآقت ،لكنْ .. لهآ ربٌّ وَ ستُفرجْ..

‏"لا يوجد شيءٌ مستحيل طالما الحياة لم تنتهي بعد."

‏سيصادفُك شيء طلبته من الله منذ زمنٍ بعيد، ربما منذ طفولتك، نسيته لكنه لم ينساه.

‏قول " ٣ " مرات "يا جامع الناس ليوم لا ريب فيه، أجمع بيني وبين سعادتي، توفيقي، إرتياحي، إطمئناني، هُداي، وكل أمر يسرني يا الله"

من الحاجات اللي مبسوط إني قدرت أطورها في شخصيتي ، إني مبقاش عندي مشكلة أخسر أي حد ييجي على حساب راحتي مهما كانت علاقتنا ومهما كانت درجة قربنا من بعض .

‏نصيحه منى ليك انا بالذات متحاولش تتقل عليا، تقارني بحد، تطنشني او تتأخر عليا ف الرد، تستغل نقطة اني بحبك وتتجاهلني، الحاجات دي كلها بتكرهنى في اللي قدامي جدا مهما كان غالي عندي، وحرفيا ببقي من جوايا معنديش اي إستعداد إني اتعامل معاك تاني.

‏-كنا أصحاب حلوين، ياريتنا فضلنا صحاب.

"إن الله إذا حببك في سورة فاعلم أن لك فيها دواء." أخبرنا عن السورة الأقرب لقلبك!

‏أعمق عبارة قرأتها : " هناك خير في كل شر ، لا يعرفه إلا الله "

قول ورايا!! اللهم إن كنت قد أذنبت ذنباً مسك عني رزقي وتوفيقي فإني أستغفرك واستغفر.

قلدو الولاد لما تيجى تخلع كدة.

"قد أنسى ما قالوه لي يومًا .. لكني لن أنسى أبدًا ما جعلوني أشعر به.. 🖤"