uk
Feedback
☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

☫•كآفِه رَحيـــٓــمی•☫

Відкрити в Telegram

«خداوندا! مرا پاكيزه بپذير...» •نویسـندهٔ متـن‌هایِ طولانـی| متن‌ها کُپـی نیستند. •بدونِ صلوات کُپی نکنید| گرچه فوروارد بهتر است. • دورهمیِ کوچکِ غیرجدی‌: https://t.me/+7bGhUfdHZhw1ZTI0

Показати більше
4 788
Підписники
+324 години
+567 днів
+2630 день
Архів дописів
فاتحِ اول و آخرِ خیبــر و خندق و بَدر و جمَــل؛ مددی… «جاوید شاهِ نجف»🤍
فاتحِ اول و آخرِ خیبــر و خندق و بَدر و جمَــل؛ مددی… «جاوید شاهِ نجف»🤍

باید این مسئله و مسامحه با این جریانِ رادیکال رو از عقب‌تر دید. مثلاً از همون سال ۸۸ که انتخابات ۸۵ درصدی رو با یک ادعای دروغِ بی‌مدرکِ تقلب به حاشیه بردن و بدون ارائهٔ حتی یک خط سند؛ وقیحانه درخواست «ابطال انتخابات» رو می‌کردن اما رهبری بود که پای رایِ مردم موند. همون‌سال کشور رو به معنیِ واقعی در پرتگاه سقوط قرار دادن و در نتیجهٔ همین ناآرامی‌هایِ حاصل از یک ادعای دروغ؛ امریکایی‌ها از بستهٔ سنگین تحریمی علیهِ ایران پرده برداشتن و گفتن: «بالاخره قطعنامهٔ تحریم‌های بیشتر علیهِ ایران به تصویب رسید! ما باید کنار این جنبش بایستیم، لازم است که اهداف آنان را اهداف خود بدانیم. منافع آنان منافع ماست و تلاش‌هایشان، تلاش‌های ما!» جریانی که بی‌توجه به دورهٔ طولانی مسئولیتش در امور اجرایی کشور، یا عاملیتش در ناآرامی‌ها؛ از ۸۸، آبان ۹۸ و … انگشت اتهامش به سمت دیگری‌ست و از عناوینی مثل «ناامیدیِ مردم» یا «خطر فروپاشی تدریجی» در بیانیه‌هاش؛ بهرهٔ کاملاً سیاسی می‌برد اما در مقام پاسخگویی قرار نمی‌گرفت. بعد از جنگ ۱۲ روزه طی بیانیه‌ای طلبکارانه پیشنهاد‌ِ تعلیقِ داوطلبانه غنی‌سازی و پذیرش نظارت گستردهٔ آژانس انرژی اتمی و … و در واقع «خلع ‌سلاح» رو مطرح می‌کرد؛ بدونِ اشاره به نقش جاسوسی بازرسان آژانس در حمله به ایران، وسط مذاکرات! درحالی به ما حمله شد که وسطِ مذاکره بودیم و بارها حسنِ نیت ما در امور هسته‌ای اثبات شد؛ اما از نظرِ این جریان بازم ما عامل تنش بودیم و ما باید غنی‌سازی رو بصورت داوطلبانه تعلیق می‌کردیم و ما باید در برابرِ امتیازی که نگرفتیم و بدعهدی‌هایی که دیدیم؛ امتیاز می‌دادیم و تسلیم زیاده‌خواهی‌ها می‌شدیم و... تا امروز! که بی‌اشاره به نقش صریح و اعترافیِ موساد، پمپئو و اذعانِ خود ترامپ در ناآرامی شبه‌کودتایِ دی‌ ۴۰۴ بیانیهٔ سیاسی صادر و واقعیت رو تحریف می‌کنن. بازداشتِ عناصر اصلی تهیه‌کنندهٔ بیانیهٔ توهم‌آلود منتسب به میرحسین موسوی [عامل فتنهٔ بزرگِ دروغ ۸۸] که گفته شده از طریق دبیر گروه موسوم به شورای گذار و عبدالله مهتدیِ گروهک تجزیه‌طلب کومله، با اسرائیل در ارتباط بودن هم احتمالا در همین راستاست. از «حق مردم» و «شنیدن صدای مخالف» حرف زدن با سابقهٔ این رادیکال‌های دوقطبی‌ساز، تعارض فاحشی داره.

قرار نیست با کسی رقابت کنیم فقط هدف‌مون انتشار روایت صحیح‌تر هست. اگر اینستاگرام دارید مشارکت کنید. https://www.instagram.com/stories/alimajidiyan.ir/3827962078656918430?utm_source=ig_story_item_share&igsh=MzU4ZHAzc215ZTY2

ذاتِ این وحوش:

- وقتی از این جنایات داعش‌وار علیهِ مقدسات و انسان‌ها و اموال عمومی با اینا حرف می‌زنی، می‌گن کار خودشونه. درحالی‌که بارها به همین صراحت از دشمنیِ خودشون با تمام این موارد انواع ویدیوها و فراخوان‌ها رو منتشر کردن. «کار خودشونه» اما ما فیلم می‌گیریم و اعلان‌جنگ می‌کنیم، «کار خودشونه» اما ما زیرِ فیلم‌های شکنجه و سلاخی‌کردنِ بسیجی‌ها کف می‌زنیم. «کار خودشونه» اما ما اول و اخرِ هر مخالفِ غیر‌شاه‌پسندی رو تهدید به سوزوندن می‌کنیم. «کار خودشونه» اما وقتی می‌بینیم یکی از اسامی اعلامیِ ما زنده‌ست؛ می‌ریم تهدیدش می‌کنیم که پیدات می‌کنیم و خودمون می‌کُشیمت. «کار خودشونه» اما عربدهٔ شادی می‌زنیم از مسلح بودنِ حاضران در خیابان. «کار خودشونه» اما ما هر مغازه‌دارِ معمولی‌ای که با اعتصابِ ما همراهی نکرده بود رو تهدید می‌کنیم. «کار خودشونه» اما ما شماره و آدرس هر کسب و کار و بازیگر و … که به خواست ما عمل نمی‌کنن رو پخش می‌کنیم و تهدیدش می‌کنیم که میایم بالاسرت! «کار خودشونه» اما ما التماسِ بمب‌های رفقای اپستین می‌کنیم. «کار خودشونه» اما ما زیر تمام تصاویر شهدایِ کرمان، جنگ ۱۲ روزه، حملهٔ داعش به شاهچراغ، و … می‌خندیم و کِل می‌کشیم. «کار خودشونه» اما ما برای محاکمه و مجازاتِ همین «خودشون» اشک تمساح می‌ریزیم و از هر «خودشون»ِ دستگیر‌شده‌ای قهرمان می‌سازیم.

به وضوح تماماً در برابر لشکر ابلیس‌ایم. انتخاب و افتخـار من اینه: بودن، زیستن و مرگ زیر سایهٔ صاحب «الله‌اکبر»، صاحب نامِ مبارک «الله» وسط پرچم زیبای جمهوری‌اسلامی. ما و حزب الله، شما و حزبِ همون شیطانی که روی تمامِ تپه‌ها براش می‌رقصید و دم تکون می‌دید.

«این جنگ با اسلامه.به بچهٔ شیرخوار و زن حاملهٔ مسلمون هم رحم نمی‌کنیم، مسجد‌ها و قرآن‌ها رو آتیش می‌زنیم؛ نباید در ایران مسلمونـی باقی بمونه!»
از نوشتنِ باقی این اهانت‌ها معذورم. خودتون گوش بدید.
اینا اذعانِ صریح تروریست‌های سلطنت‌طلب‌ آویزونِ اجنبی‌ست که از مریدانِ آدم‌خواران جزیرهٔ اپستین و عاشقانِ اسرائیلن؛ نه تنها با «ایران» و «مردمِ ایران»، بلکه با «اسلام» دشمنی دارن؛ دیکتاتور‌های به قدرت‌‌نرسیده‌ای که جز خون و توحش؛ چیزی در چنته ندارن و دقیقاً با همین هدف «فرمانِ حملهٔ مسلحانه» صادر کردن. با اینا طرفیم. مجمعِ تمام رذایل. گفتم شاید بعد اتش‌زدن قرآن‌‌ و مسجد و امامزاده‌ و توهین به اهل‌بیت و بریدنِ گلو و سرِ مأمور و ریختنِ خون مردم و سوزوندنِ پرستار و امدادگر و تهدید به پاره کردن شکم‌ و … هنوز سردرگم و بلاتکلیف باشید :)

ما با پدیدهٔ جدیدی مواجهیم که «وطن‌فروشی و خیانت به وطن» رو از طرفی، و «تحریفِ واقعیات تاریخی» رو از طرف دیگه با کلماتِ احساسی و تبدیل کردنش به یک سناریویِ رمانتیک، سانتی‌مانتال جلوه می‌ده، و مخاطبِ غرق‌شده در این کلماتِ بزک‌شده‌اش، معمولاً دنبالِ حقیقت نمی‌ره. هر دوی این‌ها به یک اندازه سمه.

«هر وقت در زندگـی‌ات گیری پیش آمد و راه‌بندان شد، بدان خدا کرده است؛ زود برو با او خلوت کن و بگو با من چه کار داشتی که راهم را بستی؟ هرکس گرفتار است، در واقع گرفتهٔ‌ یار است…» - حاج اسماعیل دولابی -

وای همش داده‌های فرّارِ نامتناسب، خبرهای زیاد، کانال‌های زیاد، پیام‌رسان‌های زیاد و دنیا دنیا اطلاعات و پیامِ نیازمندِ بررسی، حیفِ وقت و طفلک ذهن و سلامتِ روان و مظلوم انسانِ زنجیر شده.💔

مسعود‌مسجودی شاکی پرونده‌هایِ حقوقی علیه رضا‌پهلوی و سلطنت‌طلب‌ها که ‌موفقیت‌هایی در دادگاه‌ به دست آورده بود، در کانادا ناپدید شده و این فرضیهٔ قوی مطرحه که بطرزِ مشکوکی به قتل رسیده. مسجودی دربارهٔ وجههٔ تروریستیِ سلطنت‌طلب‌ها می‌گه:
- من [به پهلوی‌چی‌ها] می‌گم فرقه! کافیه «جاویدشاه» نگفته باشید یا وجه دموکراسی‌خواهی‌ در شما پررنگ باشه؛ تا مورد آزار و حملاتِ آنلاین این‌ها قرار بگیرید. مدام می‌گن «بالای سرت میایم». حتی دربارهٔ خود من، سایز و اندازهٔ «خنجر» و محل فرودش رو هم تعیین کردن! این رو به‌عنوان کسی که زمانی با اداره‌کنندگانِ دفتر «رضا پهلوی» ارتباط سازمانی داشته می‌گم؛ این‌ها تمامِ ابرازهای آزار رو استفاده می‌کنن، به‌شکلِ آشکار پست [تهدید آمیز] می‌ذارن که «میایم بالای سرتون!»
فرقهٔ تروریستی پهلوی چه در عمل و چه در اعتقاد، کوچکترین ربط و قرابتی با «آزادی و دموکراسی» ندارن؛ نه در زمانِ حکومت دیکتاتوری پهلوی اول و دوم، و نه حالا که خون‌ریز‌هایِ بی‌قدرتن. اینا نهایتاً بتونن پیوند نامبارکی با داعش-جولانی-موساد داشته باشن.

رضا پهلوی می‌گه من صرفاً «رهبر دوران گذار از جمهوری اسلامی به دموکراسی» خواهم بود و بعد هم فقط مجری یک انتخابات! البته این اُردِ ناشتا نه به سابقهٔ دیکتاتوری و خققانِ پهلویِ ساواک‌پرور میاد، و نه به سیستمِ فاشیست‌های داعش‌-سلطنت‌طلب، اما جالبه. جولانی هم می‌گفت بعد از «دورانِ گذار» دموکراسی، آزادی و انتخابات آزاد به ارمغان میارم. کت‌ و شلوار تنش کردن، دوتا پیس‌ ادکلن بهش زدن؛ و بعد شد رئیس‌جمهور خودخواندهٔ بدونِ انتخابات سوریهٔ آزاد(!). تروریست تکفیری که روزی با بریدن سرِ آدم‌ها سرگرم می‌شد، حالا دیپلمات خود‌خواندهٔ مطلوبِ غربی‌ها شد! نتیجه این‌که سوریهٔ جولانیِ همسو با غرب که از قضا «آرزوی» لیبرال‌ها و اپوزیسیونِ ضدایرانی هم هست؛ امروز دوتا انتخاب بیشتر نداره؛ یا سلاخی شدنِ مردمش کف خیابان‌های سوریه توسطِ وحوش جولانی، و یا بمباران و تصاحب مناطق استراتژیکش توسطِ اسرائیل. گرچه رضا‌پهلوی فقط یک متلک وسطِ بحثه! و حتی در حدِ یک تکفیری بنامِ جولانی هم برای غربی‌ها اهمیت نداره که بهش رسمیت بدن؛ اما در «تروریست بودن، سرکوب و توحّش» به جولانی شباهت بسیار داره.

پروندهٔ اپستین، آینهٔ همون شعار زن‌ زندگی‌ آزادیه که نتانیاهو به فارسـی تکرار می‌کرد؛ ویترین «حقـوق و آزادیِ زن» در مرام‌نامهٔ حقوق ضد‌بشر غربی. که سال‌ها در گوش زن شرقی می‌خوند : «قواعد مردانِ سفید غربی، ناجیِ زنانِ رنگین‌پوستِ آسیاییه! پس بدَرید هر‌ حریمی که هست، بنام آزادی! به‌کامِ عادی‌انگاریِ شر و ابتذال. زن؟ ناموسِ کسی نیست. مرد؟ جمع کنید این امّل‌بازی‌ها رو، این شمایید که باید کاری کنید تا برایِ مرد عادی بشه و عادی باشه. اعتبار شما به تنِ شماست، قیمتِ شما هم. زن و مرد؟ بله برابرند، البته در شعار مطلوبِ ما کفهٔ برابری مرد سنگین‌تره، در گسترهٔ نگاهِ خریدارانه و لذت و شهوت. آزادی؟ بی‌حد و حصر، بی‌انتها! اما محصور در همون معنای مطلوب ما؛ اپستین نمونهٔ ‌کار ما. حفظ چارچوبِ تعهد زن و مرد در حریمِ خانواده؟ چه عبارتِ جهان‌ سومی‌ای!» همینایی که در مواجهه با دخترها و زنان خودشون؛ اینطور اون‌ها رو در فساد و قدرت و رذالت می‌بلعن، اما برای کشورهایِ شرقی آشِ روشنفکری می‌پزن. از مسیح علینژاد‌ها که آشپز حلقه به گوشِ این آشِ کارفرماهای همنشین جزیرهٔ اپستین‌اند؛ دربارهٔ این آزادی بپرسید.

انگشتر خونینِ تو شد آیهٔ ایثار خونِ تو بَلیغ است، علمــدار، سپهدار… «۱:۲۰»

خواندنی…

«افرادی که از این مرد متنفرند، همگی در پرونده‌‌هایِ اپستین حضور دارند.» - نورش نصیبِ قلبِ هرکس نمی‌شود..:)
«افرادی که از این مرد متنفرند، همگی در پرونده‌‌هایِ اپستین حضور دارند.»
- نورش نصیبِ قلبِ هرکس نمی‌شود..:)

هرچی بیشتر تو اسنادی که از پروندهٔ اپستین منتشر شده کنکاش می‌کنی، می‌گی باشه اصلا یه موجود می‌تونه به تهِ کثافت و جنایت برسه، پس چرا کثافتِ اینا هیچ تَهی نداره؟ تجاوز و آزار جنسی کودکان، کشتن نوزادها، قطعه‌ قطعه کردن اعضای بدن و خوردن گوشت و محتوای رودهٔ بچه‌ها، بریدن پاهای پسربچه‌ای که مورد تجاوز واقع شده با شمشیر، ریختن و نوشیدنِ خون برای قربانی‌گیری و مناسکِ شیطانی و … می‌بینی؟ دشمنان جمهوری‌اسلامی کلکسیون کاملی از کثافت و رذالت و جنایتن. خون‌خوارترین و رذل‌ترین موجودات. از فاشیست‌های داعش‌مسلک پهلوی، تروریست‌های سربُرِ رجوی، تجزیه‌طلب‌ها، تکفیری‌ها، بچه‌کش‌های صهیونیست، تا آدم‌خواران جزیرهٔ اپستین!

پهلوی‌چی‌ها وقتی به بیش از ۳‌میلیون سند مستند و ۲۰۰۰ ویدیو و ۱۸۰ هزار عکس منتشرهٔ جزیرهٔ اپستین می‌رسن می‌گن فقط ادعاست! هیچم ثابت نشده. وا، کی گفته عموترامپِ مهربون و ناجیِ ما و رفقاش انقدررررر کثافت و شیطان‌صفتن؟ تازه این در صورتیه که بیشتر عاشقش نشن. بالاخره بو می‌کِشن دیگه. اما وقتی ازشون می‌پرسی منبع این توهّماتت که جمهوری‌اسلامی دخترا رو سوسیس کرده و جنازه‌ها رو گذاشته تو یخچال میهن و قایم کرده تو مدرسه‌ها و به زندانی‌ها تجاوز کرده و پاهای رشد کردهٔ رونقـی رو قطع کرده و… کجاست؟ می‌گه: به جانِ عمه‌ام.

Repost from عشقه ‌🎒
‌ در «فردای آزادی» که این‌ها ازش دَم می‌زنند، حتی گلشیفته فراهانیِ مخالفِ جمهوری اسلامی هم آزاد نیست! ‌

کامران آوینی با یه نوار‌کاست سخنرانی امام‌خمینی که فرهاد مهراد بهش داده بود؛ تبدیل شد به سید مرتضی آوینیِ روایت فتح. مصطفی چمران، دکترای فیزیکِ پلاسما از برکلی امریکا با ممتازترین درجهٔ علمی و داشتن کرسی تدریس در همون دانشگاه؛ همه‌چیز رو رها کرد تا در جبههٔ مقاومت از لبنان تا ایرانِ اسلامی برای آرمانش بجنگه و تبدیل شد به چریکِ خمینی. انقلابِ خمینی مبنا، ریشه، منطق، ایدئولوژی، حرف برای گفتن و صاحبان ‌اندیشه داره. مطهری، ‌باهنر، بهشتی، مفتح داره. شما همین الان یکی از آثار شهید مطهری رو بخونی؛ جواب نصف شبهاتِ امروزت رو می‌گیری. بعد براندازا می‌خوان با فحش جنسی و انگشتِ وسط و قمه و ماموران موساد و ریپورت و ربات و کامنت برای ترامپِ پدوفیل و تهدید به دریدنِ شکم و بریدنِ سر و سوزوندنِ جسد و آویزون کردن از تیر چراغ برق علیه هر انسان و جانداری بجز خودشون؛ انقلاب کنن. متفکرین‌شون هم شاهین‌نجفیِ بیمار و اشکان خطیبیِ فراری و پهلویِ آویزون اجنبیه. هیچی‌تون به انقلاب نمی‌خوره اخه. جیغ‌جیغوهای وقت‌گیر.