uk
Feedback
حــرفــــ دل

حــرفــــ دل

Відкрити в Telegram

Показати більше
3 499
Підписники
-324 години
-107 днів
-6630 день
Архів дописів
آهای پریزاد دست مریزاد دیگه هیشکی به چشام نمیاد... #رمیکس 👌 @gitmit

کیفیت موبایل❤️

📺 ســــريال : مانکن 🔺 قسمت : 10 ✅ کیفیت 1080 #مانکن @gitmit

📺 ســــريال : مانکن 🔺 قسمت : 10 ✅ کیفیت 480 #مانکن @gitmit

آهنگ#جدید مسعود صادقلو چتر @gitmit

آهنگ #جدید شادمهر عقیلی خواب خوش @gitmit

آهنگ #جدید فرزاد فرخ عاشقم باش @gitmit

آهنگ #جدید امین رستمی نبار بارون @gitmit

آهنگ #جدید گرشا رضایی دریا نمیرم @gitmit

کاش پا به پام بودی دنیا رو میگشتم... عشق تو کاری کردی دلم آروم بشه... ورژن جدید @gitmit

. آبان هم رسید... با کوله باری پر از باد و باران و برگ هایِ نارنجی، با حال و هوایِ دلبرانه ای، که آدم را ناخودآگاه شیفته و عاشق می کند، با لطافتِ کم نظیری، که خیابان ها را آماده می کند برایِ قدم زدن... درختان مهیایِ یک تغییر شده اند، و تغییر، بارزترین نشانه ی تکامل است. آسمان، خودش را آماده کرده تا تمامِ دردهایِ ته نشین شده اش را ببارد‌.. و زمین، برایِ بی قراری هایش آغوش وا کرده. کاش همراهِ برگ هایِ خشکِ پاییز، تمامِ کینه و دشمنی و غم ها بریزد... کاش دوباره مثلِ گذشته، غمخوار و چاره سازِ هم باشیم... هوا هوایِ رفاقت است و همدلی، فصل فصلِ دوست داشتن، و ماه ، ماهِ بخشش، ماهِ خوب بودن... "مهر" نیست، مهربانی که هست...!!! @gitmit

آبان "مهر" دیده بود دلش گرم بود به پشت اش.. اما باز هم دلش، به این پاییز قرص نمی‌شود...! تو بگو من چه کنم با مهری که نیست و ب
آبان "مهر" دیده بود دلش گرم بود به پشت اش.. اما باز هم دلش، به این پاییز قرص نمی‌شود...! تو بگو من چه کنم با مهری که نیست و بغضی که هست... @gitmit

همه کَسَم من دوست دارم به خدا قسم 🖐 #رمیکس @gitmit