3 499
Підписники
-324 години
-107 днів
-6630 день
Архів дописів
3 499
.
آبان مهربان خوش آمدی..! 🍁
نمیدانستم فلسفه آمدن اسم تو از پس مهر،
یعنی آمیختن دو کلمه مهر و آبان...
کلماتی که مهربان را میسازند...
همان صفت شایسته تو،
یعنی مهربانی که لیاقتش را داری.
ببین با آمدنت حتی،
بید مجنون در پاییز سبز میماند
نیمکت های پارک خالی نمیمانند
و زندگی من عاشقانه تر میشود...
پس نرو ای رفیق، ای ماه مهربان من بمان...!
@gitmit
3 499
آبان هم نیایی، پاییز را،
دیگر دو قِران هم قبول ندارم،
تو مهربان بودی... مگر میشود،
نه با مهر بیایی نه آبان...!!
@gitmit
3 499
پیش از تو زیبایی همیشه حد و مرزی داشت
زیبایی تو مرزها را جا به جا کرده...
#حجت_اشرف_زاده عاشق توام #کلیپ
@gitmit
3 499
.
یک روز می فهمی که عاقبت،
این تویی که برای خودت می مانی...
و آدم ها هرچقدر هم عزیز و هرچقدر هم نزدیک،
دنبالِ زندگی و آرزوهای خودشان می روند...
روزی به خودت می آیی،
روزی که تارهای سفید موهایت در نبرد تن به تن
با تارهای سیاه، پیروز شده اند،
و تو مانده ای و حسرتِ کارهایی که نکرده ای،
لذتی که نبرده ای و زمانی که برای خودت نگذاشته ای...!
تو مانده ای و آرزوهایی که برای رسیدنشان دیر است...
روزی تو پیر خواهی شد و این برای دیگران بودن ها
و خودت را فراموش کردن ها،
حریفِ حسرت و بغض های شبانه ات نخواهند شد !
@gitmit
3 499
زندگی پراست از قضاوتهای دیگران دربارهی ما... قضاوتهایی که گاهی اوقات بد
و گاهی اوقات خوب است!
باید یاد بگیریم که حال خوب خود را وابسته به نظر دیگران نکنیم
وگرنه دیگر آرامشی در زندگی نداریم...
@gitmit
3 499
.
هر قدر سنم بیشتر میشود،
کمتر به قضاوت مردم در مورد خودم اهمیت میدهم.
برای همین هر چقدر پخته تر میشوم بیشتر از زندگی لذت میبرم.
حذف کردن آدمها از زندگیم به این معنی نیست که از آنها متنفرم...
معنای ساده اش این است که برای خودم «احترام قائلم»
هر کسی قرار نیست به هر قیمتی تا ابد با من بماند.
لطف بسیار بزرگی در حق خودمان خواهیم کرد
اگر کسانی که روحمان را مسموم میکنند را
رها کنیم و به آرامش پناه ببریم...
@gitmit
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
