3 499
Obunachilar
-324 soatlar
-107 kunlar
-6630 kunlar
Postlar arxiv
3 499
.
آبان هم رسید...
با کوله باری پر از باد و باران و برگ هایِ نارنجی،
با حال و هوایِ دلبرانه ای،
که آدم را ناخودآگاه شیفته و عاشق می کند،
با لطافتِ کم نظیری،
که خیابان ها را آماده می کند برایِ قدم زدن...
درختان مهیایِ یک تغییر شده اند،
و تغییر، بارزترین نشانه ی تکامل است.
آسمان، خودش را آماده کرده تا تمامِ دردهایِ ته نشین شده اش را ببارد..
و زمین، برایِ بی قراری هایش آغوش وا کرده.
کاش همراهِ برگ هایِ خشکِ پاییز،
تمامِ کینه و دشمنی و غم ها بریزد...
کاش دوباره مثلِ گذشته،
غمخوار و چاره سازِ هم باشیم...
هوا هوایِ رفاقت است و همدلی،
فصل فصلِ دوست داشتن،
و ماه ، ماهِ بخشش،
ماهِ خوب بودن...
"مهر" نیست،
مهربانی که هست...!!!
@gitmit
3 499
آبان "مهر" دیده بود
دلش گرم بود به پشت اش..
اما باز هم دلش،
به این پاییز قرص نمیشود...!
تو بگو من چه کنم با مهری که نیست
و بغضی که هست...
@gitmit
Endi mavjud! Telegram Tadqiqoti 2025 — yilning asosiy insaytlari 
