سفارت خانه شاهنشاهی
Відкрити в Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
249
Підписники
+424 години
+357 днів
+3530 день
Архів дописів
ونس مادرکصده هم خیلی تاثیر داره اصلا خود ترامپ گفته اگه تو ۶۰ روز به توافق نرسیم از چشم ونس میبینمش
دقیقا فکرش رو بکن جای ونس مثلا دیک چینی بود، اگه اینطوری بود الان سیروس تاج گزاری هم کرده بود
Repost from N/a
کابینه رییس جمهور از خودش مهم تره.جورج بوش کبیر با اون کابینه کیر گندش رفت مادر صدام و تروریست های افغانستان رو کرد.ترامپ که بیشتر اطرافیانش یه مشت میمون کودن خایمال مادرجنده هستن.
مشتی ما خوشبین نبودیم ترامپ یه طوری حرف میزد که انگار تصمیمش گرفته یادتون رفته نمایندش فرستاد تو جمع پادشاهی خواها سخنرانی کنه یا یادتون رفته ویتکاف رو فرستاد که با سیروس صحبت کنه یا اینکه میگفت اسم قاتلاتون یاداشت کنین همشون قراره تاوان پس بدن، موقعی که جنگ شروع شد کم کم از حرفایی که راجب سیروس میزد معلوم شد که قصدش داره عوض میشه
راجب جادو جمبل اینو بگم که یکی از فامیلامون تو جنگ دوازده روزه میگفت خامنه ای با انگشترش تونسته جنا رو مجبور کنه برای یه مدت محدود گنبد آهنین و از کار بندازن میگفت دلیل اینکه خامنه ای تو جنگ دوازده روزه قیافش ریخته بود توهم این بوده که ارتباط برقرار کردن با جنا کار خیلی سختیه و روش خیلی فشار میاد
Repost from جبهة الزرتشت
قبلا همه تحلیل ها بر این اساس بود که ارباب ترامپ دنبال نتیجس
ولی وقتی مشخص شد اقا صرفا دلش کیر میخواد خب طبیعیه تحلیل ها هم عوض شد
Repost from N/a
خیلی جدی اومده نوشته فرشته نگهبان کشور های خاورمیانه💀
صفحه شطرنج رو کردی تو کونت دیگه آقای ترامپ
🇮🇱🇺🇸 | @RubioDoctrine | 🇺🇸🇮🇱
یروز یه مجاهده و یه چپه و یه مسلمونه میرن داخل بار صحب بار میگه برید بیرون جای ادم فاسد اینجا نیست مسلمونه ناراحت میشه خودشو میترکونه مجاهده عصبی میشه میره بیرون مردم شهرو به رگبار میبنده چپه هم که چنتا کوچه اونور تر فرار کرده بود برمیگرده میگه همش تقصیر پهلویه
نه داوش ببین اول اسرائیل و نابود میکنیم بعد خودمون اخوندا رو میندازیم بیرون و ایرانشهر رو احیا میکنیم
یکی از چهره های کیرانی بودن نازی بودنه
کیرانی هم چیزی نیست که "درست" بشه چون کل تفکراتش بر اساس مفاهیم جمعی مثل آبرو هست، و اگر در طول زندگیش با چیزی مواجه بشه که در ذهن خودش، باعث از دست رفتن "پرستیژ"ش نشه، اون رو به عنوان فکر و ایده خودش pick up میکنه
کیرانی فقط وقتی شروع به بهبود میکنه که عین تروجان، در یک پوشش خوشایند یا مهم وارد مغزش بشی، نه با دلایل، چون بنظر من کیرانی اگر دنبال دلیل بود کیرانی نمیشد!
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
