سفارت خانه شاهنشاهی
Відкрити в Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
250
Підписники
+424 години
+357 днів
+3530 день
Архів дописів
ببینید این قالیباف ملعون بخاطر مذاکره با آمریکای جهان خوار چه بلایی سر رهبرمون میاره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭
این حرکت هم که ۶ ماه طرفدار سیروس باشی بعدش ول کنی یعنی ته کیرانی بازیه دقیقا وضعیت قشر خاکستری همینه نمیشه با همون کارایی که خودشون میکنن شریفشون کرد ملت اگر اینقدر پرچم نبودن کل مشکلاتمون حل بود تا الان وقتی بخاطر سیروس رفتین خیابون دیگه بهش پشت هم نکنین بجاش ازش حمایت کنین خودتون میدونین تو این وضعیت هم به پشتیبانی مردم نیاز داره
این اترنال هم کصخل شده ها یه طوری ضد پهلوی شده و خایه مالی کوردای بیغیرت رو میکنه که انگار کوردا چیکار کردن تا حالا خفن ترین حرکتشون این بوده چهارتا پاسدار زدن کشتن و سپاه جاش چهارصدتا ازشون کشته سیروس باوجود نداشتن نیروی نظامی باعث شد تو ۱۸و۱۹ دی باوجود تلفات شدید مردم بالای ۵۰۰ تا از مزدورای ج.ا کشته بشن بعد پانکورد کونی با این همه سلاحو تجهیزات یه حرکتی نتونسته بزنه تا الان، لازم به یادآوری هم نیست که همین پانکردای کاکولد اسلحه ها رو نرسوندن وگرنه الان داشتیم تو ساواک رافضی سلاخی میکردیم
پس شیخ اترنال عزیز خواهش میکنم اینقدر خایه های این بیخاصیت هارو نلیس
منطقی ترین خبر خاور میانه:
دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس از «ستار هاشمی» وزیر ارتباطات به خاطر عملکرد بی نظیرش توی قطعی اینترنت در دوران جنگ تقدیر کرد.
@Pahlavii_News
مادرکصده یچی بگم تا فردا صبح گریه کنی؟ اولش میم داره ها حواست باشه وگرنه اشکت در میارم کونیه دلقک
Repost from ☭نیکلاس آکیچیتالوتا
میدونین چرا کشتههای دیماه متال گوش نمیدن؟
چون سرشون متلاشی شده نمیتونن هد بزنن
اخ اخ عاصم منیر مادرتو گاییییییدم که هرچی میکشیم از توی مادرکصدست و اون شهباز شریف کاکولد کونی
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
