ar
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
250
المشتركون
+424 ساعات
+357 أيام
+3530 أيام
أرشيف المشاركات
کسرا خودش تقه‌ی مادرشو بقیه میزدن حالا تقه‌ی مادر تو رو زدن

کلن گی فمدوم‌ اصلا چیز جالبی نیست

ببینید این قالیباف ملعون بخاطر مذاکره با آمریکای جهان خوار چه بلایی سر رهبرمون میاره😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

این حرکت هم که ۶ ماه طرفدار سیروس باشی بعدش ول کنی یعنی ته کیرانی بازیه دقیقا وضعیت قشر خاکستری همینه نمیشه با همون کارایی که خودشون میکنن شریفشون کرد ملت اگر اینقدر پرچم نبودن کل مشکلاتمون حل بود تا الان وقتی بخاطر سیروس رفتین خیابون دیگه بهش پشت هم نکنین بجاش ازش حمایت کنین خودتون میدونین تو این وضعیت هم به پشتیبانی مردم نیاز داره

این اترنال هم کصخل شده ها یه طوری ضد پهلوی شده و خایه مالی کوردای بیغیرت رو میکنه که انگار کوردا چیکار کردن تا حالا خفن ترین حرکتشون این بوده چهارتا پاسدار زدن کشتن و سپاه جاش چهارصدتا ازشون کشته سیروس باوجود نداشتن نیروی نظامی باعث شد تو ۱۸و۱۹ دی باوجود تلفات شدید مردم بالای ۵۰۰ تا از مزدورای ج.ا کشته بشن بعد پانکورد کونی با این همه سلاحو تجهیزات یه حرکتی نتونسته بزنه تا الان، لازم به یادآوری هم نیست که همین پانکردای کاکولد اسلحه ها رو نرسوندن وگرنه الان داشتیم تو ساواک رافضی سلاخی میکردیم پس شیخ اترنال عزیز خواهش میکنم اینقدر خایه های این بی‌خاصیت هارو نلیس

photo content

یک روز‌ عادی در کیران

منطقی ترین خبر خاور میانه: دیروز کمیسیون اقتصادی مجلس از «ستار هاشمی» وزیر ارتباطات به خاطر عملکرد بی نظیرش توی قطعی اینترنت در دوران جنگ تقدیر کرد. @Pahlavii_News

جبهه شده آماده فرمان بده ارباب

آماده هستید؟

فایتر رادار خفه شو خواهش میکنم

عاقبت کمبود محتوا

ایشون علاوه بر کیرانی بودن مادرش هم جندست

رایان کصخله ولش کن

مادرکصده یچی بگم تا فردا صبح گریه کنی؟ اولش میم داره ها حواست باشه وگرنه اشکت در میارم کونیه دلقک

میدونین چرا کشته‌های دی‌ماه متال گوش نمیدن؟ چون سرشون متلاشی شده نمیتونن هد بزنن

اخ اخ عاصم منیر مادرتو گاییییییدم که هرچی میکشیم از توی مادرکصدست و اون شهباز شریف کاکولد کونی

رافضی و غیرت مانند دو خط موازی هستند به هم نمیرسند مگر در بینهایت

اخر کاکولدی تا کی؟😭😭😭😭😭

photo content