uk
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Відкрити в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
254
Підписники
+524 години
+417 днів
+4130 день
Архів дописів
تهش بتونی چهارتا مارمولک تو بیابونای اسرائیل بکشی سلطان

دیشب خوشگذشت جدی خیلی مسخرشون کردیم

اقا بازی بعدی تیم ج.ا کیه؟ یکم بخندیم واسه خودمون

به قول یکی ترامپ مثل ماهیگیری میمونه که دلش نمیاد دستش خیس بشه

منم میگم کصننت

دقیقا منم حرفم همینه

نه داداش با یکی از ممبرای شتابگر بودم

نگران نباشید سیروس هم به این نتیجه میرسه که باید اسلحه بده فقط صبر کنید ما تا حالا اینقدر به سقوط ج.ا نزدیک نبودیم

خب مرد حسابی رژیم چنج کار یه روز که نیست یه مرحله ی طولانیه قبل جنگ دوازده روزه ملت باورشون نمیشد اسرائیل حمله کنه جنگ که تموم شد روحیشونو از دست دادن بعدش اعتراضات شد ملت پشت سیروس جمع شدن امیدا رفت بالا بعد ۱۸و۱۹ دی ملت منتظر بودن آمریکا و اسرائیل خایه منیو بزنن که زدن بعد الانم دوباره صلح شده ملت ریدن تو خودشون جناب استارک کاملا درست میگن عرزشیا بعد این همه بگایی هنوز امید دارن بعد ما بعد این همه پیروزی ریدیم تو خودمون چرا؟ بخاطر توییتای یه آدم کصمغز روانی

خب مگه مردم عقل ندارن سیروس هم حتی روز قبل این‌ توافق قلابی راجب این قضایا صحبت کرد ولی مردم گوش نمیدن حرف خودشونو میزنن

بعد فکرشو بکن که سیروس چه آدمیه که تونسته همچین ملتیو باهم متحد کنه بخدا اگه لیاقته این بشرو داشته باشیم

دقیقا همینه یارو اینو درنظر نمیگیره که باورش نمیشده یه روزی کتلت شدن خایه منیو ببینه

وقتی وضعیت ملت اینه که با دوتا خبر رهبرشونو ول میکنن معلومه اوضاع چیه دیگه ملت کیران عین پرچم میمونن همیشه هم سر این قضیه بگارفتن و درس هم نمیگیرن

واقعا همینه نتانیاهو رو ملت حساب کرده وقتی ببینه وضع ملت اینه ول میکنه میره

دقیقا

همین دیگه ما زیادی روش حساب کردیم میگفتیم اره حجیی ترامپ خیلی میفهمه ریگان زمانست درصورتی که هیچ کدوم از اینا نبود بخدا دیک چینی هم اینو میدونست که بهش رای نداد

اتفاق میفته بهت قول میدم

دقیقا ترامپ مثل بوش خایه ی کاره نظامی رو نداره البته شاید تقصیر خودش هم نباشه زیاد منم دورم ونس کصمغز و ویتکاف الدنگ بودن شاید تحت تاثیر قرار میگرفتم که البته بازم تقصیره خود ترامپه که دور خودشو با اینا پر کرده فکرشو بکن روبیو رو ول کنی بری به حرفای ونسو ویتکاف گوش بدی خب آدمی که عقل داشته باشه اینکارو نمیکنه

تمام حرفات راجب ترامپو قبول دارم حرف من اینه این قضیه دو سر داره که جفتش به نفع ماست چه با توافق چه بی توافق اشتباه ما این بود رو این مادرکصده مثل جورج دبلیو بوش حساب کردیم که نباید میکردیم ولی به هرحال جبر قضیه یه طوریه که به هرطریق ج.ا ازش زنده بیرون نمیاد

تنها چیزی که ماباختیم اون اسلحه ها بود که پانکرد زنجنده نرسوندشون و اینکه خیال کردیم ترامپ‌ جورج دبلیو بوشه