سفارت خانه شاهنشاهی
الذهاب إلى القناة على Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
إظهار المزيدلم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
254
المشتركون
+524 ساعات
+417 أيام
+4130 أيام
أرشيف المشاركات
نگران نباشید سیروس هم به این نتیجه میرسه که باید اسلحه بده فقط صبر کنید ما تا حالا اینقدر به سقوط ج.ا نزدیک نبودیم
خب مرد حسابی رژیم چنج کار یه روز که نیست یه مرحله ی طولانیه قبل جنگ دوازده روزه ملت باورشون نمیشد اسرائیل حمله کنه جنگ که تموم شد روحیشونو از دست دادن بعدش اعتراضات شد ملت پشت سیروس جمع شدن امیدا رفت بالا بعد ۱۸و۱۹ دی ملت منتظر بودن آمریکا و اسرائیل خایه منیو بزنن که زدن بعد الانم دوباره صلح شده ملت ریدن تو خودشون جناب استارک کاملا درست میگن عرزشیا بعد این همه بگایی هنوز امید دارن بعد ما بعد این همه پیروزی ریدیم تو خودمون چرا؟ بخاطر توییتای یه آدم کصمغز روانی
خب مگه مردم عقل ندارن سیروس هم حتی روز قبل این توافق قلابی راجب این قضایا صحبت کرد ولی مردم گوش نمیدن حرف خودشونو میزنن
بعد فکرشو بکن که سیروس چه آدمیه که تونسته همچین ملتیو باهم متحد کنه بخدا اگه لیاقته این بشرو داشته باشیم
دقیقا همینه یارو اینو درنظر نمیگیره که باورش نمیشده یه روزی کتلت شدن خایه منیو ببینه
وقتی وضعیت ملت اینه که با دوتا خبر رهبرشونو ول میکنن معلومه اوضاع چیه دیگه ملت کیران عین پرچم میمونن همیشه هم سر این قضیه بگارفتن و درس هم نمیگیرن
همین دیگه ما زیادی روش حساب کردیم میگفتیم اره حجیی ترامپ خیلی میفهمه ریگان زمانست درصورتی که هیچ کدوم از اینا نبود بخدا دیک چینی هم اینو میدونست که بهش رای نداد
دقیقا ترامپ مثل بوش خایه ی کاره نظامی رو نداره البته شاید تقصیر خودش هم نباشه زیاد منم دورم ونس کصمغز و ویتکاف الدنگ بودن شاید تحت تاثیر قرار میگرفتم که البته بازم تقصیره خود ترامپه که دور خودشو با اینا پر کرده فکرشو بکن روبیو رو ول کنی بری به حرفای ونسو ویتکاف گوش بدی خب آدمی که عقل داشته باشه اینکارو نمیکنه
تمام حرفات راجب ترامپو قبول دارم حرف من اینه این قضیه دو سر داره که جفتش به نفع ماست چه با توافق چه بی توافق اشتباه ما این بود رو این مادرکصده مثل جورج دبلیو بوش حساب کردیم که نباید میکردیم ولی به هرحال جبر قضیه یه طوریه که به هرطریق ج.ا ازش زنده بیرون نمیاد
تنها چیزی که ماباختیم اون اسلحه ها بود که پانکرد زنجنده نرسوندشون و اینکه خیال کردیم ترامپ جورج دبلیو بوشه
متاح الآن! بحث تيليغرام 2025 — أهم رؤى العام 
