سفارت خانه شاهنشاهی
Відкрити в Telegram
اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f
Показати більшеКраїна не вказанаКатегорія не вказана
250
Підписники
+424 години
+357 днів
+3530 день
Архів дописів
فقط یک کیلومتر برید بگیریدش دیگه چندروز پیش چهار کیلومتر مونده بود الان یه کیلومتر تموم کنید کار این خارکصه هارو
امروز داشتم تو خیابون رد می شدم دیدم تو صف نذری چنتا ادم کله زرد هستند رفتم جلوتر دقت کردم دیدم یه اقای چاق با پوست نارنجی اونجا بود و یه یارو موفر که شبیه بچه ها بود بعد رفتم جلوتر دیدم یه اقای موبلوند تاس که کرد بود داشت نذری می داد خلاصه قیافه هاشون خیلی آشنا بود بچه ها شما می دونید کی هستند ؟ بنظرم معروف می اومدن
نه حجیی ببین تو نمیدونی ارباب پوتین خودش همه ی اینارو برنامه ریزی کرده خودش میزاره اینا حمله کنن تا بعد بندازتشون تو تله
اره اقا حرف خاورمیانه رو گوش بدین از این کصکش خونه فرار کنین شده با درس خوندن یا هرکصشعر دیگه ای فقط برین
۲۰ سال پیش بازم همین داستانا بود دهن مارو گاییدن با مذاکرات اوباما کیرمون کرد اعتراضات شد دوباره
یعنی عین یه لوپ کیری وقایع تکرار میشه دائم فقط هرچی زمان میگذره مردم کیران یک ذره عاقل تر میشن البته فقط یک ذره یک اپسیلون وگرنه نتیجهش هیچی نیست
https://t.me/c/3021853329/15425
اشتباه نکن
زندگی دهه شصتی اینطور گذشته:
تورم، یا حسین میرحسین، تورم، دستبند بنفش، مذاکره، تورم، تورم، به پزشکیان رای بدیم جنگ نشه، جنگ، تورم، جنگ، تورم، کالابرگ را افزایش دهید، مذاکره و دیگر هیچ...
Вже доступно! Дослідження Telegram за 2025 — головні інсайти року 
