ar
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

الذهاب إلى القناة على Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

إظهار المزيد
لم يتم تحديد البلدالفئة غير محددة
250
المشتركون
+424 ساعات
+357 أيام
+3530 أيام
أرشيف المشاركات
بخدا تروله نمیتونم باور کنم این کصشعرا رو جدی میگه😭😭😭😭😭😭😭😭

نذری های ایشون رو خوردم واقعا خیلی خوشمزست

Repost from N/a
بلوند تاس در حال نذری به مسلمانان @epstein_island666

Repost from N/a
photo content

Repost from N/a
photo content

فقط یک کیلومتر برید بگیریدش دیگه چندروز پیش چهار کیلومتر مونده بود الان یه کیلومتر تموم کنید کار این خارکصه هارو

امروز داشتم تو خیابون رد می شدم دیدم تو صف نذری چنتا ادم کله زرد هستند رفتم جلوتر دقت کردم دیدم یه اقای چاق با پوست نارنجی اونجا بود و یه یارو موفر که شبیه بچه ها بود بعد رفتم جلوتر دیدم یه اقای موبلوند تاس که کرد بود داشت نذری می داد خلاصه قیافه هاشون خیلی آشنا بود بچه ها شما می دونید کی هستند ؟ بنظرم معروف می اومدن

اخ اخ ببینید چه خنده های شیطانی هم میکنه

نه حجیی ببین تو نمیدونی ارباب پوتین خودش همه ی اینارو برنامه ریزی کرده خودش میزاره اینا حمله کنن تا بعد بندازتشون تو تله

اتفاقی که محرم امسال قراره بیفته
اتفاقی که محرم امسال قراره بیفته

یا حضرت بحران هویت
یا حضرت بحران هویت

اره اقا حرف خاورمیانه رو گوش بدین‌ از این کصکش خونه فرار کنین شده با درس خوندن یا هرکصشعر دیگه ای فقط برین

۲۰ سال پیش بازم همین داستانا بود دهن مارو گاییدن با مذاکرات اوباما کیرمون کرد اعتراضات شد دوباره یعنی عین یه لوپ کیری وقایع تکرار میشه دائم فقط هرچی زمان میگذره مردم کیران یک ذره عاقل تر میشن البته فقط یک ذره یک اپسیلون وگرنه نتیجه‌ش هیچی نیست

نرمال ترین شعارهایی که دهه شصتیا ساختن
+2
نرمال ترین شعارهایی که دهه شصتیا ساختن

اممم یکی از بنای دیگه ی سیدعلی هم معلوم شد

نگران نباشید اینسری هم به دکتر گوزشکیان رای میدهیم تا اوضاع درست بشه🙏🙏🙏

https://t.me/c/3021853329/15425 اشتباه نکن زندگی دهه شصتی اینطور گذشته: تورم، یا حسین میرحسین، تورم، دستبند بنفش، مذاکره، تورم، تورم، به پزشکیان رای بدیم جنگ نشه، جنگ، تورم، جنگ، تورم، کالابرگ را افزایش دهید، مذاکره و دیگر هیچ...

ببینید برادران صهیون چطوری کیروخایه رو ول دادن تو نبطیه