en
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Open in Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Show more
The country is not specifiedThe category is not specified
249
Subscribers
+424 hours
+357 days
+3530 days
Posts Archive
الان ممد دد با این جق میزنه

میدونم عزیزم

عقل املاکی زنجنده همینه دیگه چه انتظاری داری تروخدا

ونس مادرکصده هم خیلی تاثیر داره اصلا خود ترامپ گفته اگه تو ۶۰ روز به توافق نرسیم از چشم ونس میبینمش

درسته این شصت روز دیگه اخرین شانسه توافقه

دقیقا فکرش رو بکن جای ونس مثلا دیک چینی بود، اگه اینطوری بود الان سیروس تاج گزاری هم کرده بود

Repost from N/a
کابینه رییس جمهور از خودش مهم تره.جورج بوش کبیر با اون کابینه کیر گندش رفت مادر صدام و تروریست های افغانستان رو کرد.ترامپ که بیشتر اطرافیانش یه مشت میمون کودن خایمال مادرجنده هستن.

مشتی ما خوشبین نبودیم ترامپ یه طوری حرف میزد که انگار تصمیمش گرفته یادتون رفته نمایندش فرستاد تو جمع پادشاهی خواها سخنرانی کنه یا یادتون رفته ویتکاف رو فرستاد که با سیروس صحبت کنه یا اینکه میگفت اسم قاتلاتون یاداشت کنین همشون قراره تاوان پس بدن، موقعی که جنگ شروع شد کم کم از حرفایی که راجب سیروس میزد معلوم شد که قصدش داره عوض میشه

راجب جادو جمبل اینو بگم که یکی از فامیلامون تو جنگ دوازده روزه میگفت خامنه ای با انگشترش تونسته جنا رو مجبور کنه برای یه مدت محدود گنبد آهنین و از کار بندازن میگفت دلیل اینکه خامنه ای تو جنگ دوازده روزه قیافش ریخته بود توهم این بوده که ارتباط برقرار کردن با جنا کار خیلی سختیه و روش خیلی فشار میاد

دقیقا

قبلا همه تحلیل ها بر این اساس بود که ارباب ترامپ دنبال نتیجس ولی وقتی مشخص شد اقا صرفا دلش کیر میخواد خب طبیعیه تحلیل ها هم عوض شد

داداش الان فنای ممد دد میریزن سرتا

Repost from N/a
خیلی جدی اومده نوشته فرشته نگهبان کشور های خاورمیانه💀 صفحه شطرنج رو کردی تو کونت دیگه آقای ترامپ 🇮🇱🇺🇸 | @RubioDoctrine | 🇺🇸🇮🇱

گفته کیرانیا حسابی چرب کنید که قراره تا ته بره توتون

ایران خودرو: برای دور جدید بازم افزایش قیمت داریم @Time_news1

یروز یه مجاهده و یه چپه و یه مسلمونه میرن داخل بار صحب بار میگه برید بیرون جای ادم فاسد اینجا نیست مسلمونه ناراحت میشه خودشو میترکونه مجاهده عصبی میشه میره بیرون مردم شهرو به رگبار میبنده چپه هم که چنتا کوچه اونور تر فرار کرده بود برمیگرده میگه همش تقصیر پهلویه

ترامپ مادرتو گایییدم کمتر کص بگو

نه داوش ببین اول اسرائیل و نابود میکنیم بعد خودمون اخوندا رو میندازیم بیرون و ایرانشهر رو احیا میکنیم

چقدر این ممبرای فالکون میفهمن بخدا

یکی از چهره های کیرانی بودن نازی بودنه کیرانی هم چیزی نیست که "درست" بشه چون کل تفکراتش بر اساس مفاهیم جمعی مثل آبرو هست، و اگر در طول زندگیش با چیزی مواجه بشه که در ذهن خودش، باعث از دست رفتن "پرستیژ"ش نشه، اون رو به عنوان فکر و ایده خودش pick up میکنه کیرانی فقط وقتی شروع به بهبود میکنه که عین تروجان، در یک پوشش خوشایند یا مهم وارد مغزش بشی، نه با دلایل، چون بنظر من کیرانی اگر دنبال دلیل بود کیرانی نمیشد!