uk
Feedback
سفارت خانه شاهنشاهی

سفارت خانه شاهنشاهی

Відкрити в Telegram

اگر 30 تیر در خشابت داری 29 تیر شلیک کن به چپ 1 تیر برای اخوند کافیست تماس با سفیر شاهنشاهی: https://t.me/IncogNoteBot?start=cmhej3cp3f

Показати більше
Країна не вказанаКатегорія не вказана
242
Підписники
+2124 години
+217 днів
+2130 день
Архів дописів
بزار بپزن

رسما airstrike های اسرائیله

هرچی جبهه تموم بشه ناشناسای خاورمیانه تو نیمه شب تموم نمیشه

خوب این خاطره برا ده ساله پیشه...

مانی تورو جون مادرت ناشناستو ببند الان خاطره تجاوز میان میگن

تحلیلی جذاب از استاد دانا

جمهوری اسلامی هم شاهدارو به روسیه فروخت هم اوکراین

حجی لوپاش منم

اصن چطوری تو اینستا دیدی😭

د اخه کصکش

تاکید میکنم نظامی

یعنی جدی جدی چند وقت دیگه خبرش میاد روسیه تو این جنگم ۱ میل تلفات نظامی داده

اوکراین جان بس کن روسیه رو گاییدی با پهباد😭⚡️

اقو نیکلاس ایز دت یو؟

حق گفتی

ایشون که شاهکاره واقعا

الان ایشون چشه به این خوبی

عه زشته

بسه اقا انقدر تورک ستیزی نکنید