DISC 2⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆🌈
Открыть в Telegram
💿⁺‧₊˚ ཐི⋆♱⋆ཋྀ ˚₊‧⁺ ★ he/him - 18 y.o @Phantasystaronlinebot
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
328
Подписчики
Нет данных24 часа
+97 дней
+830 день
Архив постов
درسته عرب ها و یهود ها عداوت دیرینه دارن ولی خب اگه نیابتی هایی که ج.آ ساخته رو از منطقه جمع کنن دولت اون کشور ها با وجود اسرائیلتو منطقه مشکلی ندارن
امریکا خیلی زودتر ازین ها باید به این فکه میوفتاد تا جمهوری اسلامی رو جمع بکنه، عامل بدبختی نصف کشورای منطقه خود جمهوری اسلامی و گروه های نیابتیشه تکنیکلی وقتی تو منبع اصلیش رو جمع کنی به مرور تمام زیر مجموعه ها تضعیف میشن
و خب طبیعتا مسئله بزرگ جنگ غزه با اسرائیل هم تموم میشه و در کنار هم با صلح زندگی میکنن همون طوری که عربای داخل کرانه باختری در کنار اسرائیل زندگی میکنن
داش مذاکرات هستهای چه خبر ؟
به توافق نرسیدید؟ آمریکا مامریکا چه خبر؟
اورانیوم نداری بدیم مذاکره کنیم
توافق جور شه واسه امشب حالمون
جا بیاد؟ مفاد تمیز دم دست نعری؟ توافق نامه موافق نامه نعری پاره کنیم؟
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
