DISC 2⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆🌈
前往频道在 Telegram
328
订阅者
无数据24 小时
+97 天
+830 天
帖子存档
درسته عرب ها و یهود ها عداوت دیرینه دارن ولی خب اگه نیابتی هایی که ج.آ ساخته رو از منطقه جمع کنن دولت اون کشور ها با وجود اسرائیلتو منطقه مشکلی ندارن
امریکا خیلی زودتر ازین ها باید به این فکه میوفتاد تا جمهوری اسلامی رو جمع بکنه، عامل بدبختی نصف کشورای منطقه خود جمهوری اسلامی و گروه های نیابتیشه تکنیکلی وقتی تو منبع اصلیش رو جمع کنی به مرور تمام زیر مجموعه ها تضعیف میشن
و خب طبیعتا مسئله بزرگ جنگ غزه با اسرائیل هم تموم میشه و در کنار هم با صلح زندگی میکنن همون طوری که عربای داخل کرانه باختری در کنار اسرائیل زندگی میکنن
داش مذاکرات هستهای چه خبر ؟
به توافق نرسیدید؟ آمریکا مامریکا چه خبر؟
اورانیوم نداری بدیم مذاکره کنیم
توافق جور شه واسه امشب حالمون
جا بیاد؟ مفاد تمیز دم دست نعری؟ توافق نامه موافق نامه نعری پاره کنیم؟
现已上线!2025 年 Telegram 研究 — 年度关键洞察 
