es
Feedback
DISC 2⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆🌈

DISC 2⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆🌈

Ir al canal en Telegram

💿⁺‧₊˚ ཐི⋆♱⋆ཋྀ ˚₊‧⁺ ★ he/him - 18 y.o @Phantasystaronlinebot

Mostrar más
El país no está especificadoLa categoría no está especificada
328
Suscriptores
Sin datos24 horas
+97 días
+830 días
Archivo de publicaciones
میدونی کی میزنه ؟

Repost from N/a
کاش هرکی ج.ا رو ساپورت میکنه springlock شه

ولی من جدی باورم نمیشه که افغانستان ازما سریعتر ازاد داره میشه

بنجامین نتانیاهو پلیز سیو می😮‍💨

رهبر طالبانو زدن الهی بعدی خود خامنه ای کصکش

Repost from ث
عمان :
عمان :

درسته عرب ها و یهود ها عداوت دیرینه دارن ولی خب اگه نیابتی هایی که ج.آ ساخته رو از منطقه جمع کنن دولت اون کشور ها با وجود اسرائیلتو منطقه مشکلی ندارن

امریکا خیلی زودتر ازین ها باید به این فکه میوفتاد تا جمهوری اسلامی رو جمع بکنه، عامل بدبختی نصف کشورای منطقه خود جمهوری اسلامی و گروه های نیابتیشه تکنیکلی وقتی تو منبع اصلیش رو جمع کنی به مرور تمام زیر مجموعه ها تضعیف میشن و خب طبیعتا مسئله بزرگ جنگ غزه با اسرائیل هم تموم میشه و در کنار هم با صلح زندگی میکنن همون طوری که عربای داخل کرانه باختری در کنار اسرائیل زندگی میکنن

Repost from ث

الان دیگه میزنن حاجی

photo content

Repost from N/a

داش مذاکرات هسته‌ای چه خبر ؟ به توافق نرسیدید؟ آمریکا مامریکا چه خبر؟ اورانیوم نداری بدیم مذاکره کنیم توافق جور شه واسه امشب حالمون جا بیاد؟ مفاد تمیز دم دست نعری؟ توافق نامه موافق نامه نعری پاره کنیم؟

بگید که این اخرین باره مذاکره کردن

تمام این کانالایی که داکس میکنن دانشجو ها رو کامنتاش رو ببینی هوش مصنوعیه همش