ru
Feedback
lTextsl 🌵

lTextsl 🌵

Открыть в Telegram

Wlc To chnl! . . اینجا من برات می‌نویسم..

Больше
6 733
Подписчики
-624 часа
-607 дней
-37130 день

Загрузка данных...

Похожие каналы
Нет данных
Возникли проблемы? Пожалуйста, обновите страницу или обратитесь к нашему support-менеджеру .
Входящие и исходящие упоминания
---
---
---
---
---
---
Привлечение подписчиков
июнь '26
июнь '26
+9
в 0 каналах
май '26
+9
в 0 каналах
Get PRO
апрель '26
+4
в 0 каналах
Get PRO
март '26
+1
в 0 каналах
Get PRO
февраль '26
+591
в 6 каналах
Get PRO
январь '26
+358
в 9 каналах
Get PRO
декабрь '25
+1 456
в 11 каналах
Get PRO
ноябрь '25
+2 097
в 20 каналах
Get PRO
октябрь '25
+34
в 113 каналах
Get PRO
сентябрь '25
+765
в 157 каналах
Get PRO
август '25
+858
в 157 каналах
Get PRO
июль '25
+521
в 188 каналах
Get PRO
июнь '25
+317
в 114 каналах
Get PRO
май '25
+96
в 151 каналах
Get PRO
апрель '25
+569
в 176 каналах
Get PRO
март '25
+2 249
в 172 каналах
Get PRO
февраль '25
+1 024
в 192 каналах
Get PRO
январь '25
+5 746
в 30 каналах
Get PRO
декабрь '24
+646
в 8 каналах
Get PRO
ноябрь '24
+704
в 7 каналах
Дата
Привлечение подписчиков
Упоминания
Каналы
24 июня+1
23 июня0
22 июня0
21 июня0
20 июня0
19 июня+1
18 июня0
17 июня0
16 июня0
15 июня+1
14 июня+1
13 июня0
12 июня0
11 июня0
10 июня+1
09 июня0
08 июня+1
07 июня0
06 июня+1
05 июня+1
04 июня0
03 июня0
02 июня+1
01 июня0
Посты канала
ری‌اکشنا کمه :(

2
پسری که تورو بخواد این شکلیه : بعضی دخترا فکر میکنن پسری که هیچی نمیگه خیلی جذابه... ولی واقعیت اینه پسر وقتی واقعا میخوادت دیگه ساکت نمی‌مونه! بهت میگه چی برات خوبه چی بده ( نه اینکه دختر خودش بلد نباشه ) کلی میگم حواسش بهت هست. گاهی با نصیحت هاش خستت میکنه ولی پشت همه‌ش یه چیزه؛ میخواد تو رو برای خودش نگه داره، نه برای چند روز بلکه برای همیشه. نمیگم محدود کنه دختر رو! پسر پشتیبان و کسی میشه که واقعا میخواد تو پیشرفت کنی و همیشه کمکت میکنه توی این راه و تکیه گاه و رفیق محکمی برات میشه و می‌مونه 🤝 هیچکس به اندازه‌ی پسری که میخواد تو رو به همسرش تبدیل کنه و عاشقته، حواسش بهت نیست و این غیر قابل انکاره :) @ltextsl
457
3
همیشه فکر میکردم تو ساختمون‌ها آدما زندگی می‌کنن :) یادش بخیر ...
همیشه فکر میکردم تو ساختمون‌ها آدما زندگی می‌کنن :) یادش بخیر ...
804
4
I'm a man, i'll be fine.
728
5
تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl
1 579
6
تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl
1
7
تقریبا از اکثر چیزهای عامه‌پسند خوشم نمیاد و سليقه من نيستند... و من شیفته‌ی چیزهایی می‌شوم که عميق، اصيل، و دور از تایید جمع‌اند! @ltextsl
1
8
من پیشت می‌مونم، من بهت گوش میدم :) @ltextsl
من پیشت می‌مونم، من بهت گوش میدم :) @ltextsl
1 576
9
اصالت، یعنی شما شرایط انجام هرکاری را دارید! اما شخصیت شما اجازه نمیدهد که تن به هر کاری بدهید... آدم با شرافت چارچوب داره عزیز من :) @ltextsl
1 641
10
Shahin-Rastin-Be-Khatere-Khodet-320.mp3
1 619
11
حرفم میدونی چیه؟ من بخاطر فرار از تنهایی کنار تو نیستما! من دوسِت دارم بخاطر معمولی ترین چیزهایی که در تو هست ولی چون در تو هست دیگه معمولی نیست :) @ltextsl
1 648
12
من بخاطر فرار از تنهایی کنار تو نیستما من دوسِت دارم بخاطر معمولی ترین چیزهایی که در تو هست ولی چون در تو هست دیگه معمولی نیست :) @ltextsl
1
13
سخت نگیر :) @ltextsl
سخت نگیر :) @ltextsl
1 783
14
ری‌اکشناتون کم شده :(
94
15
تو نیای، منم نمیرم هرکیو بخوای آنفالو می‌کنم با دشمنت، دشمنم چیزیو نخوای، منم نمیخوام دردت، دردِ منه خندت، منو هم میخندونه به تو بزنم انگار به خودم زدم چون من و تو، توی یک تیمیم :) ♥️ @ltextsl
1 720
16
تظاهر به چیزی که نیستی خیلی کالری میسوزونه تو مرامِ من نیست هیچوقت 🤝
2 016
17
- پدر چرا هرگز منو به کلیسا نبردی؟ + برای اینکه میخواستم یاد بگیری تو سختی ها روپاهات بایستی نه رو زانوهات...
1 938
18
میدونی... هیچ گونه عدالتی در جهان وجود نداره و خیالِ عدالت چیزی جز یک توهم سرخوشانه نیست، جهان در ذات خود هیچ درکی از عدالت نداره و به نظر می‌رسه در قوانین پیدایش، میان جان یک انسان و برگ یک درخت هیچ تفاوت و اهمیتی وجود ندارد. در میان دو تکه سنگ، شقایقی زیبا می روید و در چشم انسان صحنه ای عاطفی و دلنشین شکل می گیرد، اما درست زیر سایه ی همان گل حشره ای به فجیع ترین شکل ممکن در دهان موجودی بزرگتر از خود جویده می‌شود، این تمام جهان است؛ سرزمینِ شیطان! 😀 @ltextsl
1 938
19
ترکیب برنده؟ دخترِ باجنبه، با وفا، عاشق و با درک و خوش ذوق پسرِ کاری، مهربون، عاشق و حمايتگر و شجاع @ltextsl
1 860
20
چشمات :) ♥️ @ltextsl
چشمات :) ♥️ @ltextsl
1 909